16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 69

De Plot

1. Wat vind je van het plot
    Het einde is spannend maar wel enigszins voorspelbaar. Echter niet storend.

2. Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    Je gaat eerst 15 jaar terug in de tijd. Wordt meteen in het verhaal gezogen. Daarna volg je stapsgewijs de opbouw van het verhaal wat goed in elkaar zat. Naar mijn idee hadden sommige delen wel wat meer uitgewerkt mogen worden, soms ging het te snel.
    3. Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Het einde was wel voorspelbaar, maar de losse eindjes kwamen hier wel weer bij elkaar.

Algemeen

4. Vond je Zonder gezicht een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Het verhaal las lekker weg en pakkend geschreven tot aan het einde.

5. Vind je de schrijfstijl van Robert Bryndza prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    De schrijfstijl van Robert Bryndza is begrijpelijk en vlot geschreven, toch miste ik soms echt de spanning die thrillers hebben. Wat ik wel weer heel mooi vond waren de mooie/cryptische zinnen die je tegenkwam in het boek.

6. Stel….Robert Bryndza vraagt aan jou om haar boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan haar zijn?
    Vlot, realistisch en geloofwaardig.

Dit boek

7. Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Dit was voor mij niet echt een uniek boek. Dit is echt de manier van schrijven van Bryndza. Wat ik wel een heel erg leuk gegeven vond is dat Kate eigenlijk geen detective is.

8. Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Robert Bryndza mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Bryndza heeft mij advies niet nodig. Kijk nu al uit naar het tweede deel met Kate Marshall.

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.