Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z-#2 Leesclub 066: Ziva Ziva, Tijdens het lezen

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 120

Ik ben geen opmerkelijke citaten tegengekomen.

Het verhaal ontwikkelt zich anders dan ik had verwacht. De spanning wordt wel goed opgebouwd, maar er worden heel veel personen ten tonele gevoerd en dat vind ik niet prettig in een boek. Ik vind de stijl van schrijven wat zakelijk, maar misschien past dit wel bij het onderwerp.

In het boek kom ik nogal aardig wat spelfouten tegen, jammer dat het niet beter gecorrigeerd is.

vangrol
    Bijdrager
    Post count: 120

Geen opmerkelijke citaten.

Het verhaal ontwikkelt zich niet zoals ik had verwacht. De spanning wordt goed opgebouwd. Er worden alleen erg veel personen ten tonele gevoerd en dat vind ik niet prettig in een boek. De stijl van schrijven doet erg zakelijk aan, maar dat zal wel bij het boek passen, het is tenslotte onderzoeksjournalistiek.
    Er komen aardig wat spellingfouten voor in het boek, ook een paar keer een woordje vergeten. Jammer dat het niet beter gecorrigeerd is.

jajansen
    Bijdrager
    Post count: 176

Een vlot lezend verhaal, waar veel in gebeurt. Ik heb ook last van een haperende ePub. Begint bij blz 117 .
    Verschillende. Verhaallijnen , die naar elkaar toe groeien. Veel dialoog in spreektaal

jajansen
    Bijdrager
    Post count: 176

Ik heb er ook last van. Begint bij blz 117. Inderdaad ook al eens eerder gehad met een boek van Letterrijn

Alex Van Damme
    Bijdrager
    Post count: 48

1. Kom je opmerkelijke citaten tegen, plaats ze op deze plek en vermeldt erbij waarom jij ze opmerkelijk vindt.

Ik ben geen citaten tegengekomen.

2. Ontwikkelt de verhaallijn zich zoals je ook verwacht?

Ik wist niet wat te verwachten maar ik vind het wel heel vlot en spannend geschreven, ik heb het boek heel snel uitgelezen.

3. Natuurlijk kunnen spellingfouten en een minder goede zinsopbouw ergeren tijdens het lezen en de aandacht afleiden van het verhaal. Kom je ze tegen, plaats er dan enkele als voorbeeld in dit onderdeel. Een eindeloze opsomming wordt niet op prijs gesteld.

Er is me niets opgevallen.

Amarins
    Bijdrager
    Post count: 60

Kom je opmerkelijke citaten tegen, plaats ze op deze plek en vermeldt erbij waarom jij ze opmerkelijk vindt.
    Ik ben geen opmerkelijke citaten tegen gekomen!
    Ontwikkelt de verhaallijn zich zoals je ook verwacht? Ik had eigenlijk geen verwachtingen, wilde me laten verrassen. En dat is aardig gelukt.
    Natuurlijk kunnen spellingfouten en een minder goede zinsopbouw ergeren tijdens het lezen en de aandacht afleiden van het verhaal. Kom je ze tegen, plaats er dan enkele als voorbeeld in dit onderdeel. Een eindeloze opsomming wordt niet op prijs gesteld.
    Ben ze niet tegen gekomen! Of ik moet er over heen gelezen hebben want ik vond het een heerlijk boek!

Evy De Brabander
    Bijdrager
    Post count: 189

Ik ben net begonnen. Die scène in de lift terug van de 44ste verdieping! Ik zag het helemaal voor me!!!

Marjo Jacobs
    Bijdrager
    Post count: 213

Mooie zin: “Zijn hersenen functioneerden niet veel soepeler dan vastgeroeste raderen in een antieke klok”.

Alex Van Damme
    Bijdrager
    Post count: 48

Toen we zaterdag Rotterdam binnenreden zagen we het gebouw staan, gelukkig zag ik niemand uit de bovenste verdiepingen vallen.

Evy De Brabander
    Bijdrager
    Post count: 189

Ik heb het boek op mijn mobiele telefoon gelezen, tijdens de lange verplaatsingen en het lange wachten in Koeweit afgelopen weekend.
    Ik moet zeggen dat ik steeds wou doorlezen en dat ik blij was dat ik het boek op mijn telefoon had staan en zo ook tussendoor wat pagina’s kon lezen! Het leest erg vlot en de personages/verhaallijnen zijn wel duidelijk te volgen, daardoor leende het boek zich mooi om ook ‘tussendoor’ te lezen.

Op die manier lezen, stelde me jammer genoeg niet in staat om citaten te noteren.
    Ik had geen haperingen of ik heb geen andere onregelmatigheden ontdekt.

sunnie031
    Bijdrager
    Post count: 130

Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die het epub al zover gelezen hebben en dat zij ook last hadden van de trage lading van pagina’s? Want dit stoorde wel enorm.

daar had ik geen last van. Kan ook aan de e-reader liggen. Even terugzetten naar fabrieksinstellingen en niet te veel boeken erop laden wil wel eens helpen.

Dat heeft daar niets mee te doen. Er staan weinig boeken op en de andere boeken lezen wel gewoon ‘normaal’

sunnie031
    Bijdrager
    Post count: 130

Ik heb er ook last van. Begint bij blz 117. Inderdaad ook al eens eerder gehad met een boek van Letterrijn

Gelukkig blijk ik niet de enige te zijn. Las jammer genoeg wel storend, vooral als je snel door wilde lezen.

Brigitta Dielman-Bleeker
    Bijdrager
    Post count: 67

1. Het citaat wat Omaatjuh aangeeft.
    2.Nee aan mijn verwachting wordt niet voldaan. In het kader van kill your darlings vallen er al zoveel mensen af. Bovendien vind ik het tot nog toe behoorlijk voorspelbaar…
    3.Nog niet opgemerkt

Brigitta Dielman-Bleeker
    Bijdrager
    Post count: 67

1. Het citaat wat Omaatjuh aangeeft.
    2.Nee aan mijn verwachting wordt niet voldaan. In het kader van kill your darlings vallen er al zoveel mensen af. Bovendien vind ik het tot nog toe behoorlijk voorspelbaar…
    3.Nog niet opgemerkt

MissyP
    Bijdrager
    Post count: 147

Hmmm, dacht eerst ook dat het aan mijn e-reader lag dat het zo lang duurde om een bladzijde te kunnen “omslaan”, maar de feuilleton van Hebban heeft er ook geen last van, dus zou toch echt aan het boek moeten liggen wanneer meer mensen er last van hebben. Wel jammer, leest niet erg fijn.

Opmerkelijk citaat: p74. Leo verbrak de verbinding. Zijn hart brak in nanodeeltjes uiteen en verdween in het universum.
    Ontwikkel de verhaallijn zich zoals verwacht? Nou, nee dus! Blijkt Ziva al in de proloog dood te gaan! Heb nog lang gedacht dat het iemand anders was, dat iemand anders op haar dochter aan het passen was?! Ziva zou in mijn verwachting toch degene zijn die de fraudezaak aan het licht gaat brengen?!
    Geen opvallende spellingfouten of minder goede zinsbouw gelezen.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.