12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 2077

Winnaars van leesclub:  RIP  –  Yrsa Sigurðardóttir

Omdat bij een van de eerdere leesclubs 4 paperbacks door bPost niet zijn bezorgd en inmiddels verloren zijn geraakt, zijn dit keer meer ePubs toegekend. Ik hoop dat dit probleem met bPost snel wordt opgelost.

Voor deze leesclub zijn de volgende inzenders geselecteerd voor een gratis leesexemplaar:

De 15  winnaars van een paperback zijn:

Papieren boek
    1 AT
    2 Weert
    3 Wendy
    4 helderinge
    5 Linda
    6 Britt1989
    7 yv87
    8 Monique276
    ePub
    9 Rietje
    10 ChantalH
    11 jajansen
    12 Jet spanjersberg
    13 Fany Van Hemelen
    14 Kristel
    15 carovu

Vanzelfsprekend wordt van deze 14 enthousiaste deelnemers door de redactie van de ThrillZone leesclub het volgende verwacht:

Actieve deelname in / aan:

• Voor het lezen  en
    • Tijdens het lezen  en
    • Na het lezen (#1 en #2)  en
    • Beoordeling  én de motivatie  en
    • Lezersrecensie  op de site van ThrillZone
    • Uitgevers en auteurs stellen het zeer op prijs als je lezersrecensie ook een plaatsje krijgt op de boekpagina’s van o.a. Bol.com  en Hebban.nl

Natuurlijk kan ook bij deze leesclub iedereen deelnemen met een eigen boek, of het een biebexemplaar is of eigendom speelt hierbij geen rol.

Aan de winnaars het verzoek om in het topic,  Boeken Yrsa Sigurðardóttir gaan verzonden worden,  even te vermelden als je het pakketje hebt ontvangen.

Het onderdeel Voor het lezen wordt geopend als de eerste boeken zijn bezorgd.

Mede namens Yrsa Sigurðardóttir wensen wij jullie alvast heel veel leesplezier en een leuke en vruchtbare discussie.

carovu
    Bijdrager
    Aantal berichten: 20

Ik ben erbij nu nog de EPUB afwachten en dan vlug beginnen

danielle
    Bijdrager
    Aantal berichten: 40

Heel veel leesplezier winnaars.

ChantalH
    Bijdrager
    Aantal berichten: 68

Yes ik mag ook meedoen. Nu snel Vortex uitlezen en dan gauw verder met RIP. Veel leesplezier iedereen.

AT
    Bijdrager
    Aantal berichten: 119

Wat leuk! Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig naar dit boek.

Rietje
    Bijdrager
    Aantal berichten: 50

Wat een leuk bericht dat ik mee mag lezen. Lees nu Vortex en hoop daarna gelijk met RIP door te gaan. Ik heb er veel zin in.

Britt1989
    Bijdrager
    Aantal berichten: 94

Oo wow 🙂 yess zo benieuwd naar dit boek. Kan niet wachten tot hij binnen is.

Jet spanjersberg
    Bijdrager
    Aantal berichten: 140

Joepie ik ben er bij!

jajansen
    Bijdrager
    Aantal berichten: 226

Leuk ik doe ook mee

Linda
    Bijdrager
    Aantal berichten: 115

Leuk, heel blij dat ik mee mag doen met deze leesclub. Het wordt mijn eerste kennismaking met een IJslandse auteur.

helderinge
    Bijdrager
    Aantal berichten: 247

Jaah , ik zit erbij! In de email las ik dat ik een van de gellukiggen ben. Ik krijg zelfs het boek en dat vind ik helemaal leuk.
    Even een korte introductie van mezelf: Ik ben Inge moeder van twee dochters en woon in zeeland. Ik las altijd vrij veel , zoń 70 boeken per jaar maar na een leesdip afgelopen zomer is dat nu wat minder. Dus zo af en toe schrijf ik me in op leesclubs die me echt aanspreken en dit is er eentje van.

Nu dus in afwachting van dit boek , ik ben zeer benieuwd.

Kristel
    Bijdrager
    Aantal berichten: 77

Yes! Ik mag meedoen met dit veelbelovend boek.
    Benieuwd heel benieuwd welke moordtechnieken er nu weer worden uitgevoerd.
    Ja sorry maar ik hou er wel van van die speciale randjes. 😅

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.