Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z Leesclub 105: Prooi Winnaars leesclub Prooi

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1335
    #19206 |

Winnaars van leesclub:  Prooi –  Deon Meyer

Voor deze leesclub zijn de volgende inzenders geselecteerd voor een gratis leesexemplaar:

De 15 winnaars zijn:

Papieren boek
    1 AT
    2 Weert
    3 penningf
    4 Saskia
    5 yv87
    6 ovar
    7 BeJa
    8 Julia23
    9 marcel
    ePub
    10 Erpi
    11 chantalvl
    12 Jet spanjersberg
    13 Marije Ronteltap
    14 Justine
    15 Lizzie

Vanzelfsprekend wordt van deze 15 enthousiaste deelnemers door de redactie van de ThrillZone leesclub het volgende verwacht:

Actieve deelname in / aan:

• Voor het lezen en
    • Tijdens het lezen en
    • Na het lezen (#1 en #2) en
    • Beoordeling én de motivatie en
    • Lezersrecensie op de site van ThrillZone
    • Uitgevers en auteurs stellen het zeer op prijs als je lezersrecensie ook een plaatsje krijgt op de boekpagina’s van o.a. Bol.com  en Hebban.nl

Natuurlijk kan ook bij deze leesclub iedereen deelnemen met een eigen boek, of het een biebexemplaar is of eigendom speelt hierbij geen rol.

Aan de winnaars het verzoek om in het topic,  boeken Deon Meyerzijn verzonden, even te vermelden als je het pakketje hebt ontvangen.

Het onderdeel Voor het lezen wordt geopend als de eerste boeken zijn bezorgd.

Mede namens  Deon Meyer wensen wij jullie alvast heel veel leesplezier en een leuke en vruchtbare discussie.

ovar
    Bijdrager
    Post count: 63

Het was een mooi bericht dat ik tot de winnaars behoor en mee mag doen met de leesclub Prooi van Deon Meyer. Ik heb de naam van de auteur vaak langs zien komen, maar heb nog nooit een boek van hem gelezen. Dus ik ben heel benieuwd!

Marije Ronteltap
    Bijdrager
    Post count: 51

Superleuk dat ik er weer bij mag zijn 😃. Ik geniet altijd van zijn boeken. En vooral Bennie Griessel is een favoriet personage van mij.

"Always look on the bright side of life, otherwise it'll be too dark to read"

Saskia
    Bijdrager
    Post count: 130

Super, mijn hartje klopt van blijdschap! Ik mag meedoen met een voor mij nog onbekende auteur. Ik ben heel nieuwsgierig!

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 210

Super leuk berichtje net in de mailbox. Heel benieuwd naar het boek.
    .

Jet spanjersberg
    Bijdrager
    Post count: 104

Leuk dat ik er weer bij bem!

justine
    Bijdrager
    Post count: 114

Kijk eens aan dit is leuk thuis komen. Ik mag meedoen. Super

Een dag niet gelezen is een dag niet geleefd.

AT
    Bijdrager
    Post count: 67

Wat ontzettend leuk dat ik met dit boek van Deon Meyer mee mag doen!

chantalvl
    Bijdrager
    Post count: 84

Leuk mijn 2e leesclub met een boek van Deon Meyer,hoop dat deze net zo gezellig wordt als de 1e.

Iedereen veel leesplezier!

Julia23
    Bijdrager
    Post count: 22

Yeah, heel leuk. Ik ben benieuwd. Ik hoop dat het boek te volgen is, ik heb de andere boeken (van Deon Meyer) nog niet gelezen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.