Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 101 t/m 150 Leesclub 129: Op de vlucht Winnaars leesclub Op de vlucht

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 2084

Winnaars van leesclub:  Op de vlucht –  Sharon Bolton

Voor deze leesclub zijn de volgende inzenders geselecteerd voor een gratis leesexemplaar:

De 10  winnaars zijn:

Papieren boek
    1 Rietje
    2 MissyP
    3 Tilak
    4 Francis
    5 Britt1989
    6 saartje
    7 Liane van Oosterhout
    8 Gea
    9 Carla
    10 Julie Van Cauteren

Vanzelfsprekend wordt van deze 10 enthousiaste deelnemers door de redactie van de ThrillZone leesclub het volgende verwacht:

Actieve deelname in / aan:

• Voor het lezen en
    • Tijdens het lezen en
    • Na het lezen (#1 en #2) en
    • Beoordeling én de motivatie en
    • Lezersrecensie op de site van ThrillZone
    • Uitgevers en auteurs stellen het zeer op prijs als je lezersrecensie ook een plaatsje krijgt op de boekpagina’s van o.a. Bol.com  en Hebban.nl

Natuurlijk kan ook bij deze leesclub iedereen deelnemen met een eigen boek, of het een biebexemplaar is of eigendom speelt hierbij geen rol.

Aan de winnaars het verzoek om in het topic,  Boeken Sharon Bolton gaan verzonden worden,  even te vermelden als je het pakketje hebt ontvangen.

Het onderdeel  Voor het lezen wordt geopend als de eerste boeken zijn bezorgd.

Mede namens  Sharon Bolton  wensen wij jullie alvast heel veel leesplezier en een leuke en vruchtbare discussie.

Charlotte
    Bijdrager
    Aantal berichten: 265

Gefeliciteerd

Liane
    Bijdrager
    Aantal berichten: 45

Echt super leuk dat ik mee mag doen. Ik ben zeer benieuwd.

Tilak
    Bijdrager
    Aantal berichten: 165

Leuk dat ik mee mag doen met deze leesclub. Het wordt mijn eerste boek van deze schrijfster, heb er zin in!

bonkikong
    Bijdrager
    Aantal berichten: 73

Jammer dat ik er niet bij ben, maar ik wens de gelukkigen alvast heel veel leesplezier!

JulieVanCauteren
    Bijdrager
    Aantal berichten: 27

Oh super blij dat ik mee mag doen.
    Ik wacht vol spanning aan mijn brievenbus 🙂

JulieVanCauteren
    Bijdrager
    Aantal berichten: 27

Is er ergens een “tijdlijn” te vinden van het verloop van de leesclub?

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 2084

Is er ergens een “tijdlijn” te vinden van het verloop van de leesclub?

De link Hoe werkt de leesclub?

MissyP
    Bijdrager
    Aantal berichten: 170

Mag meedoen! Zin in! Heb zelf 2x een ballonvaart gemaakt en gelukkig geen moord op de grond gezien! Benieuwd naar het boek!

Britt1989
    Bijdrager
    Aantal berichten: 94

Jeej:) ben echt reuze benieuwd

Gea Krikken-Elzing
    Bijdrager
    Aantal berichten: 76

Voor mij een hele grote verrassing!! Ik had de mail met winnaars wel gekregen, maar heb mijn naam helemaal niet zien staan. Dus ik dacht nog: “Jammer, maar helaas.” En heb het boek maar gereserveerd bij de bibliotheek. Toen mijn man mij de envelop gaf, dacht ik dat het een vergissing was. Ik mijn man maar uitleggen dat ik echt niets besteld had. Toen ik zag dat het het boek van Sharon Bolton was, heb ik de email er nog maar eens bij gezocht en inderdaad daar stond mijn naam toch wel op.
    Ik ben er dus heel erg blij mee. Gauw even mij huidige boek uitlezen, dan kan ik hiermee beginnen.

Rietje
    Bijdrager
    Aantal berichten: 50

Wat een leuke mail, ingeloot bij deze leesclub.
    Heb er veel zin in.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.