Home Forums Leesclub 134: Kwijt Winnaars leesclub Kwijt

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1520
    #24111 |

Winnaars van leesclub:  
    Kwijt  –  Sandra J. Paul

Voor deze leesclub zijn de volgende inzenders geselecteerd voor een gratis leesexemplaar:

De 15  winnaars zijn:

Papieren boek
    1 nini_ingrid
    2 tesdro
    3 kareltje
    4 Amarins
    5 Jacobaan
    6 ingebrunn
    7 MariekeLeest
    8 wormkeworm
    9 Fany Van Hemelen
    10 Anna10
    ePub
    11 helderinge
    12 Marije Ronteltap
    13 Bianca0602
    14 Lizzie
    15 Marieke-miek

Vanzelfsprekend wordt van deze 15 enthousiaste deelnemers door de redactie van de ThrillZone leesclub het volgende verwacht:

Actieve deelname in / aan:

• Voor het lezen  en
    • Tijdens het lezen  en
    • Na het lezen (#1 en #2)  en
    • Beoordeling  én de motivatie  en
    • Lezersrecensie  op de site van ThrillZone
    • Uitgevers en auteurs stellen het zeer op prijs als je lezersrecensie ook een plaatsje krijgt op de boekpagina’s van o.a. Bol.com  en Hebban.nl

Natuurlijk kan ook bij deze leesclub iedereen deelnemen met een eigen boek, of het een biebexemplaar is of eigendom speelt hierbij geen rol.

Aan de winnaars het verzoek om in het topic,  Boeken Sandra J. Paul gaan verzonden worden,  even te vermelden als je het pakketje hebt ontvangen.

Het onderdeel  Voor het lezen  wordt geopend als de eerste boeken zijn bezorgd.

Mede namens  Sandra J. Paul  wensen wij jullie alvast heel veel leesplezier en een leuke en vruchtbare discussie.

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 218

Ik wens iedereen veel leesplezier.

Fany Van Hemelen
    Bijdrager
    Post count: 47

Oh wat kijk ik uit naar dit boek. Veel leesplezier iedereen en ben zo benieuwd naar vragen en opmerkingen.

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 285

Hier word ik heel blij van!!!!

Bianca0602
    Bijdrager
    Post count: 154

Yes, ik ben er bij! Heb er zin, veel leesplezier allemaal.

Sandra J. Paul
    Bijdrager
    Post count: 6

Heel veel plezier allemaal! De boeken worden alvast morgen opgestuurd. Nu maar hopen dat ze niet KWIJT geraken in de post ;). Groetjes, Sandra

Marije Ronteltap
    Bijdrager
    Post count: 64

Oh, leuk! Ik mag ook weer meelezen! Welkom allemaal bij deze nieuwe leesclub. Ben benieuwd naar het verhaal en wat we ervan zullen vinden.

"Always look on the bright side of life, otherwise it'll be too dark to read"

Marije Ronteltap
    Bijdrager
    Post count: 64

Heel veel plezier allemaal! De boeken worden alvast morgen opgestuurd. Nu maar hopen dat ze niet KWIJT geraken in de post ;). Groetjes, Sandra

Hallo Sandra, wat leuk dat je er ook bent! Lijkt me erg spannend om bij een leesclub te zijn over jouw boek. 🙂

"Always look on the bright side of life, otherwise it'll be too dark to read"

MariekeLeest
    Bijdrager
    Post count: 175

Oh wauw! Ik ben echt heel erg blij want ik las al goede dingen over het boek!

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 265

Geheugen kwijt , gezin dus inderdaad, hopelijk geraken de boeken niet kwijt Sandra 😉

Marieke-miek
    Bijdrager
    Post count: 31

Leuke verrassing om mee te mogen lezen #zinin

Lena B
    Bijdrager
    Post count: 89

Hier word ik heel blij van!!!!

leuk Lizzie dat je mag meedoen

Jacobaan
    Bijdrager
    Post count: 90

Ben heel blij dat ik ook één van de uitverkorenen ben voor deze leesclub. Kan ik eindelijk weer eens mijn mening en gedachtes ‘KWIJT’ .

Iedereen héél veel leesplezier.

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 215

ook ik mag meedoen, na een tijdje in een leesdip geraakt te zijn , kom ik er langzaam weer uit. Leuk dat ik mee mag doen.

ingebrunn
    Bijdrager
    Post count: 163

Super leuk dat ik ben uitgeloot

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.