Home Forums Leesclub 128: Koude angst Winnaars leesclub Koude angst

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1487
    #23148 |

Winnaars van leesclub:  Koude angst –  Mads Peder Norbo

Voor deze leesclub zijn de volgende inzenders geselecteerd voor een gratis leesexemplaar:

De 15 winnaars zijn:

Papieren boek
    1 wiets
    2 maryam
    3 AT
    4 hans
    5 Saskia
    6 sillyruns
    7 Jolanda
    8 yv87
    9 Omaatjuh
    10 vick
    11 marcel
    ePub
    12 ChantalH
    13 jajansen
    14 Carientjetje
    15 spoekey

Vanzelfsprekend wordt van deze 15 enthousiaste deelnemers door de redactie van de ThrillZone leesclub het volgende verwacht:

Actieve deelname in / aan:

• Voor het lezen en
    • Tijdens het lezen en
    • Na het lezen (#1 en #2) en
    • Beoordeling én de motivatie en
    • Lezersrecensie op de site van ThrillZone
    • Uitgevers en auteurs stellen het zeer op prijs als je lezersrecensie ook een plaatsje krijgt op de boekpagina’s van o.a. Bol.com  en Hebban.nl

Natuurlijk kan ook bij deze leesclub iedereen deelnemen met een eigen boek, of het een biebexemplaar is of eigendom speelt hierbij geen rol.

Aan de winnaars het verzoek om in het topic,  Boeken Mads Peder Norbo zijn verzonden,  even te vermelden als je het pakketje hebt ontvangen.

Het onderdeel Voor het lezen wordt geopend als de eerste boeken zijn bezorgd.

Mede namens  Mads Peder Norbo  wensen wij jullie alvast heel veel leesplezier en een leuke en vruchtbare discussie.

sillyruns
    Bijdrager
    Post count: 121

Erg tof, zojuist mail ontvangen dat ik een van de gelukkigen ben die mag meelezen met deze leesclub. Snel mijn huidige leesboek, Vortex van Yrsa Sigurdardottir uitlezen en dan wachten op Koude angst.

Carientjetje
    Bijdrager
    Post count: 46

Wat leuk om te zijn geselecteerd. Heb net de info over de schrijver op internet opgezocht en zie dat dit zijn 2e boek is. Hopelijk grijpt dit boek niet te vaak terug naar het eerdere boek.
    We w88 het af

Groeten Carina

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 304

Veel leesplezier.

spoekey
    Bijdrager
    Post count: 58

Ook ik mag weer mee doen aan deze leesclub heb er weer erg veel zin in. Iedereen veel leesplezier.

maryam
    Bijdrager
    Post count: 232

Meisje zonder huid was een “ijzige” thriller, ik heb zin in deze leesclub.

AT
    Bijdrager
    Post count: 81

Wat fijn dat ik mee mag doen met deze Leesclub. Ik ben ontzettend benieuwd.

vick
    Bijdrager
    Post count: 31

Heel blij dat ik geselecteerd ben voor deze leesclub! Dat wordt gespannen naar de brievenbus gaan de volgende dagen!

jajansen
    Bijdrager
    Post count: 176

Ook ik mag meedoen.Leuk, veel leesplezier allemaal.

hans
    Bijdrager
    Post count: 53

Super om weer mee te doen!

Saskia
    Bijdrager
    Post count: 143

Wat leuk! Ik mag weer kennis maken met een voor mij nieuwe schrijver. IJskoud gaaf! Heerlijk na die hittegolf. Ik hoop dat het heerlijk spannend wordt.

wiets
    Bijdrager
    Post count: 125

Yes, ik ben er ook weer bij. Nog onbekende schrijver. Ben benieuwd.o
    Nu eerst snel t eerste boek uitlezen; vind ik toch altijd wel leuk om de hele serie te lezen. Veel plezier allemaal

AT
    Bijdrager
    Post count: 81

Ik heb ook maar even het eerste boek “Meisje zonder huid” gelezen. Dat belooft in ieder geval veel goeds. Vandaag ook het boek voor deze leesclub ontvangen.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.