Home Forums Leesclub 176: Gebroken Winnaars leesclub Gebroken

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 2007
    #30482 |

Winnaars van leesclub: GebrokenDon Winslow

Meer dan 15 inschrijvingen maar te veel verzoeken voor een paperback…

Voor deze leesclub zijn de volgende inzenders geselecteerd voor een gratis leesexemplaar:

De 10  winnaars van een gratis leesexemplaar zijn:

Papieren boek
    1 Jacobaan
    2 yv87
    3 Gonneke38
    4 Raywoman
    5 Amko
    ePub
    6 nini_ingrid
    7 maria
    8 Bianca0602
    9 Anneliese de Waal
    10 Sijbout

Vanzelfsprekend wordt van deze 10 enthousiaste deelnemers door de redactie van de ThrillZone leesclub het volgende verwacht:

Actieve deelname in / aan:

• Voor het lezen  en
    • Tijdens het lezen  en
    • Na het lezen (#1 en #2)  en
    • Beoordeling  én de motivatie  en
    • Lezersrecensie  op de site van ThrillZone
    • Uitgevers en auteurs stellen het zeer op prijs als je lezersrecensie ook een plaatsje krijgt op de boekpagina’s van o.a. Bol.com  en Hebban.nl

Natuurlijk kan ook bij deze leesclub iedereen deelnemen met een eigen boek, of het een biebexemplaar is of eigendom speelt hierbij geen rol.

Aan de winnaars het verzoek om in het topic, Boeken Don Winslow gaan verzonden worden, even te vermelden als je het boek hebt ontvangen.

Het onderdeel Voor het lezen wordt geopend als de eerste boeken zijn bezorgd.

Mede namens Don Winslow wensen wij jullie alvast heel veel leesplezier en een leuke en vruchtbare discussie.

Bianca0602
    Bijdrager
    Post count: 228

Ben heel benieuwd naar dit boek. Aanbevolen door Stephen King, dus niet het wel goed zijn.
    Veel leesplezier voor de winnaars gewenst.

Raywoman
    Bijdrager
    Post count: 33

Helemaal geweldig dat ik mee kan doen met deze leesclub, ik hebber heel veel zin in!

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 295

Ik was eerst aan het twijfelen om me aan te melden maar dan toch gedaan toen ik zag dat er zo weinig waren die een epub wilden. Ik ben erg benieuwd want ik ken het genre stephen king niet . Veel leesplezier iedereen

Gonneke38
    Bijdrager
    Post count: 49

Wat super leuk… ik heb er zin in. Ben heel benieuwd naar het boek. Ken de schrijver niet en ook was de boekbeschrijving kort, dus spannend.

Sijbout
    Bijdrager
    Post count: 31

Leuk! Net mail ontvangen dat ik het e-book kan gaan lezen. De omschrijving sprak mij al aan, intrigerend, en nu dus LEZEN!!

Jacobaan
    Bijdrager
    Post count: 158

Echt top, ben heel erg blij en enthousiast dat ik mee mag doen. Heb er erg veel zin in. Veel leesplezier allemaal.

Anneliese de Waal
    Bijdrager
    Post count: 91

Boek gelezen, erg leuk om dit boek gelezen te hebben.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.