15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1999
    #10384 |

Winnaars van leesclub: Deal? – Johan Deseyn

Voor deze leesclub zijn de volgende inzenders geselecteerd voor een gratis leesexemplaar:

De 15 winnaars zijn:

1 Ans Stier
    2 maria burger
    3 Karanina
    4 Chantalvl
    5 Ann Janssens
    6 XKellllllyyyyyy
    7 ingebrunn
    8 Elsa Bakker
    9 roodkapje
    10 Yv87
    11 malak hahavah
    12 Alex Van Damme
    13 EdwinB
    14 Katrijn
    15 lianeem

Vanzelfsprekend wordt van deze 15 enthousiaste deelnemers door de redactie van de ThrillZone leesclub het volgende verwacht:

Actieve deelname in / aan:

• Voor het lezen en
    • Tijdens het lezen en
    • Na het lezen (#1 en #2) en
    • Beoordeling én de motivatie en
    • Lezersrecensie op de site van ThrillZone

Natuurlijk kan ook bij deze leesclub iedereen deelnemen met een eigen boek, of het een biebexemplaar is of eigendom speelt hierbij geen rol.

Aan de winnaars het verzoek om in het topic, boeken Johan Deseyn verzonden, even te vermelden als je het pakketje hebt ontvangen.

Het onderdeel Voor het lezen wordt geopend als de eerste boeken zijn bezorgd.

Mede namens Johan wensen wij jullie alvast heel veel leesplezier en een leuke en vruchtbare discussie.

Ann Janssens
    Bijdrager
    Post count: 92

Enorm enorm blij !!! Dit wordt weer sidderen en beven op een zeer hoog niveau !

Elsa Bakker
    Bijdrager
    Post count: 121

Yes!!! Zin in dit boek 😀 Heerlijk weer een leesclub en dan nog super spannende ook!!!

karinhazendonkauteur
    Bijdrager
    Post count: 32

Ja! Ik mag meelezen. Super veel zin in. Helemaal mijn ding dit boek

maria
    Bijdrager
    Post count: 383

Top! Ik hoop dat het boek snel binnen is want ik heb weer zin om een nieuw boek te lezen

katrijn
    Bijdrager
    Post count: 42

Tof! Mijn eerste leesclub hier! Ik kijk er enorm naar uit en kan al niet wachten tot het boek in de bus zit.

malakh ahavah
    Bijdrager
    Post count: 22

Super… Ik zit er ook (weer) bij :D… Heel benieuwd naar deze auteur… Want voor deze leesclub was hij onbekend, maar hij schrijft precies wat ik graag lees.

Johan Deseyn
    Bijdrager
    Post count: 33

Enorm enorm blij !!! Dit wordt weer sidderen en beven op een zeer hoog niveau !

Hallo Ann, ik hoop dat Deal? aan jouw verwachtingen voldoet. Ik wens je in elk geval veel leesgenot. Groeten.

Johan Deseyn
    Bijdrager

Yes!!! Zin in dit boek. Heerlijk weer een leesclub en dan nog super spannende ook!!!

Hallo Elsa, ik ben blij dat je er zin in hebt. Ik wens je dan ook veel leesplezier. Groetjes.

Johan Deseyn
    Bijdrager

Ja! Ik mag meelezen. Super veel zin in. Helemaal mijn ding dit boek

Hey Karin, ik ben blij dat ‘jij blij bent dat je mag meelezen’. Geniet er met volle teugen van !! Groeten.

Johan Deseyn
    Bijdrager

Top! Ik hoop dat het boek snel binnen is want ik heb weer zin om een nieuw boek te lezen

Hallo Maria, leuk om te vernemen dat je er zo intens naar uit kijkt. Ik ben ook benieuwd te weten wat je er van vindt. Veel leesplezier. Groeten.

Johan Deseyn
    Bijdrager

Tof! Mijn eerste leesclub hier! Ik kijk er enorm naar uit en kan al niet wachten tot het boek in de bus zit.

Hallo Katrijn, hopelijk is Deal? voor jou het wachten waard. Hopelijk valt jouw eerste boek in deze leesclub goed mee. Groetjes.

Johan Deseyn
    Bijdrager

Super… Ik zit er ook (weer) bij :D… Heel benieuwd naar deze auteur… Want voor deze leesclub was hij onbekend, maar hij schrijft precies wat ik graag lees.

Hey Malakh, ik hoop dat mijn schrijven, mijn 14de boek, jou niet ontgoochelt, zeker omdat je zo blij bent er te mogen aan deelnemen. Ik wens je in elk geval veel lees- en huivergenot. Groeten.

yv87
    Bijdrager
    Post count: 155

Leuk, ik mag ook weer meedoen!
    Heb nog nooit iets van Johan gelezen en lees ook niet heel vaak het horrorgenre, maar ik laat me graag verrassen!
    Nadat ik heb zitten googlen en er veel positieve reacties tegenkwam, ben ik erg nieuwsgierig!

Johan Deseyn
    Bijdrager

Leuk, ik mag ook weer meedoen!
    Heb nog nooit iets van Johan gelezen en lees ook niet heel vaak het horrorgenre, maar ik laat me graag verrassen!
    Nadat ik heb zitten googlen en er veel positieve reacties tegenkwam, ben ik erg nieuwsgierig!

Hey! Dan hoop ik dat jouw nieuwsgierigheid bevredigd wordt. Het ‘horror’genre kan verschillende vormen aannemen. Zelfs bij de schrijver zelf… geniet er in elk geval van. Groeten.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.