Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 051 t/m 100 Leesclub 100: De stille patiënt Winnaars leesclub De stille patient

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1958
    #18845 |

Winnaars van leesclub:  De stille patiënt –  Alex Michaelides

Voor deze leesclub zijn de volgende inzenders geselecteerd voor een gratis leesexemplaar:

De  15 winnaars zijn:

Papieren boek
    1 leentje
    2 Tilak
    3 Linda
    4 Dini57
    5 roodkapje
    6 Liane van Oosterhout
    7 LoisC
    8 Sander83
    9 dees2307
    10 Foxlake
    11 Ruby
    ePub
    12 vangrol
    13 Rebecca
    14 vick
    15 mar

Vanzelfsprekend wordt van deze 15 enthousiaste deelnemers door de redactie van de ThrillZone leesclub het volgende verwacht:

Actieve deelname in / aan:

• Voor het lezen en
    • Tijdens het lezen en
    • Na het lezen (#1 en #2) en
    • Beoordeling én de motivatie en
    • Lezersrecensie op de site van ThrillZone
    • Uitgevers en auteurs stellen het zeer op prijs als je lezersrecensie ook een plaatsje krijgt op de boekpagina’s van o.a. Bol.com  en Hebban.nl

Natuurlijk kan ook bij deze leesclub iedereen deelnemen met een eigen boek, of het een biebexemplaar is of eigendom speelt hierbij geen rol.

Aan de winnaars het verzoek om in het topic,  boeken Alex Michaelides zijn verzonden, even te vermelden als je het pakketje hebt ontvangen.

Het onderdeel  Voor het lezen wordt geopend als de eerste boeken zijn bezorgd.

Mede namens  Alex Michaelides wensen wij jullie alvast heel veel leesplezier en een leuke en vruchtbare discussie.

LoisC
    Bijdrager
    Post count: 63

Ik ben heel blij, want ik behoor tot de deelnemers aan deze leesclub. Ik ben heel benieuwd naar dit debuut!

foxlake
    Bijdrager
    Post count: 99

Bedankt dat ik met deze leesclub weer mee mag doen.

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 271

Hartelijk gefeliciteerd en heel veel leesplezier

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 352

Enorm blij dat ik weer mee mag doen. Bedankt.
    Het lijkt mij een geweldige thriller.
    Iedereen veel leesplezier.

Sander83
    Bijdrager
    Post count: 109

Leuk om voor de 100e mee te mogen doen. Erg benieuwd naar deze schrijver

Bianca0602
    Bijdrager
    Post count: 211

Allemaal van harte gefeliciteerd en veel leesplezier toegewenst. Ik zal de leesclub in de gaten houden omdat het boek me erg aanspreekt.

Tilak
    Bijdrager
    Post count: 165

Wat leuk dat ik ook aan deze 100e leesclub mee mag doen. Ben reuze benieuwd naar het boek. Veel leesplezier allemaal.

roodkapje
    Bijdrager
    Post count: 243

Ik zag de mail vanmorgen en ik mag ook meedoen. Leuk, ik ben benieuwd naar het verhaal.

MariekeLeest
    Bijdrager
    Post count: 200

Oh wat jammer dat ik er niet bij ben. Maar ben wel benieuwd naar het verslag want het boek spreekt me erg aan. Veel leesplezier allemaal!

Ruby
    Bijdrager
    Post count: 18

Hallo allemaal. Is mijn eerste leesclub met thrillzone 🙂 zeer fijn dat ik aan de 100e mag deelnemen!!

Linda
    Bijdrager
    Post count: 107

Wat leuk om uitgekozen te zijn voor de 100-ste leesclub! Ben heel benieuwd naar dit debuut!

Liane
    Bijdrager
    Post count: 45

Wat leuk dat ik mee mag doen! Ik ben erg benieuwd naar het boek.

vick
    Bijdrager
    Post count: 41

Ik denk dat ik mee mag doen, zie mijn naam toch staan, maar heb geen persoonlijke mail gekregen, kan dit? Anders heeft een naamgenoot geluk gehad 😊

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.