Home Forums Leesclub 140: De jachtpartij Winnaars leesclub De jachtpartij

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1632
    #25241 |

Winnaars van leesclub:  De jachtpartij  –  Lucy Foley

Voor deze leesclub zijn de volgende inzenders geselecteerd voor een gratis leesexemplaar:

De 15  winnaars zijn:

Papieren boek
    1 EliJos
    2 Katrijn
    3 Steph
    4 HarryDresden
    5 CarmenFerreira
    6 Patty Jansen
    7 Marjolein Schrage
    8 Theo van Rijn
    9 Crusson
    10 flicka
    ePub
    11 Stephanie Haenen
    12 Lizzie
    13 danielle
    14 naddyyyyy21041989
    15 CarindW

Vanzelfsprekend wordt van deze 15 enthousiaste deelnemers door de redactie van de ThrillZone leesclub het volgende verwacht:

Actieve deelname in / aan:

• Voor het lezen  en
    • Tijdens het lezen  en
    • Na het lezen (#1 en #2)  en
    • Beoordeling  én de motivatie  en
    • Lezersrecensie  op de site van ThrillZone
    • Uitgevers en auteurs stellen het zeer op prijs als je lezersrecensie ook een plaatsje krijgt op de boekpagina’s van o.a. Bol.com  en Hebban.nl

Natuurlijk kan ook bij deze leesclub iedereen deelnemen met een eigen boek, of het een biebexemplaar is of eigendom speelt hierbij geen rol.

Aan de winnaars het verzoek om in het topic,  Boeken Lucy Foley gaan verzonden worden,  even te vermelden als je het pakketje hebt ontvangen.

Het onderdeel  Voor het lezen  wordt geopend als de eerste boeken zijn bezorgd.

Mede namens  Lucy Foley  wensen wij jullie alvast heel veel leesplezier en een leuke en vruchtbare discussie.

danielle
    Bijdrager
    Post count: 26

E boek is binnen en staat op mijn reader, Gelijk op Hebban maar even melden dat ik het ga lezen. ( heerlijk met de kou en de regen op de achtergrond)

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 319

Veel leesplezier allemaal.

CarindW
    Bijdrager
    Post count: 6

Heb het boek binnen via de email, vul gelijk bij Hebban en Goodreads in dat ik het ga lezen. Ik heb er zin in!!

Marjolein Schrage
    Bijdrager
    Post count: 15

Leuk dat ik weer mee mag doen, ik heb er zin in en laat het weten als het boek er is. Tot binnenkort!!

Steph
    Bijdrager
    Post count: 18

Oh wat een fijn onverwacht cadeau in de brievenbus! Ik ga er meteen aan beginnen

katrijn
    Bijdrager
    Post count: 35

Deze leesclub begint al spannend! Een pakje in de bus niet wetende wat het juist zou zijn (wel een boek maar niet de titel).
    Surprise!! Ik mag weer meedoen. Eerst mijn ander boek nog uitlezen en dan begin ik met veel zin aan ‘de jachtpartij’!

ErnavA
    Bijdrager
    Post count: 7

Ik heb niet meegedaan met de voorinschrijving, omdat ik het boek zelf al had. Ga er vandaag in beginnen en doe graag mee met mijn eigen exemplaar.

EliJos
    Bijdrager
    Post count: 55

Wat fijn dat ik mee mag doen!! Heb geen mail gehad met de winnaars en het boek ook nog niet binnen dus ik was erg verrast met een mail over de eerste ontwikkeling 🙂
    Heb er zin in en ben heel benieuwd naar dit boek! Tot gauw!

CarmenFerreira
    Bijdrager
    Post count: 12

Ik heb het boek gisteravond per post mogen ontvangen. Fijn dat ik weer mee mag doen!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.