Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 19: Wiegelied Wiegelied, Tijdens het lezen

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 104

Jammer vind ik wel de toevalligheden die in het boek zitten. Ik zal hier geen voorbeelden noemen zodat ik geen spoilers plaats. Nu ik mijn aantekeningen nog even bekeken heb, dacht ik weer even aan het allereerste hoofdstuk dat zich op de Filipijnen afspeelde. Hoe zou dat nou met de rest samenhangen? Gauw verder lezen!

@Sylvia ben je er inmiddels achter hoe het begin van het boek samenhangt met de rest? En ik ben heel benieuwd naar de toevalligheden die je noemt (maar misschien mogen die pas NA het lezen worden vermeld).

hans
    Bijdrager
    Post count: 36

Ben nu op twee derde van het boek. Blijf het nog steeds een aantal losstaande verhalen vinden. Ben wel erg benieuwd hoe dit samen gaat komen. Bij vlagen erg boeiend en zit er dan helemaal in, maar dan wordt de verhaallijn wel erg snel afgehandeld. Leest wel lekker.

AvdB
    Bijdrager
    Post count: 13

Op de helft! Het leest lekker, en ik ben ook wel benieuwd naar het verdere verhaal. Ik kan alleen nog niet echt zeggen dat ik op het puntje van mijn stoel zit. Dat is wel jammer, maar misschien komt het nog! En ik ben idd ook benieuwd hoe de verhalen samen gaan komen!

Suzan Vendel
    Bijdrager
    Post count: 2

Ik ben ongeveer halverwege.
    Wat een ijzersterk begin !
    Moet zeggen dat ik al die verhaallijnen soms wat verwarrend vond,maar ook dat gaat nu beter.
    Verder ben ik geen opmerkelijke citaten tegengekomen…..
    Had geen verwachtingen van dit boek ,behalve dat het spannend zou zijn.
    Dit is het bij vlagen wel….

hans
    Bijdrager
    Post count: 36

Vandaag kwam een ander boek in gedachten tijdens het lezen. Het verhaal van Folima en haar broer deed me sterk denken aan het verhaal van Yasmine in De Redding van Joakim Zander.
    Daarnaast best wel veel informatie over het verleden van Tom Stilton. Ben nu wel erg benieuwd of dat ook in de voorgaande delen aan bod is gekomen.
    En wat heeft dochter Jolene van Mette te maken met het verhaal?

CharlottevV
    Bijdrager
    Post count: 29

Ik lees wat trager als de meesten hier merk ik.
    Ik ben benieuwd hoe de verhaallijnen bij elkaar gaan komen.
    Tot nu toe zie ik nog niet echt een rode draad.

Het is toch jammer dat ik nog geen eerdere delen van deze serie gelezen heb.
    Alhoewel het goed leesbaar is ben ik toch benieuwd hoe de personages, vooral Tom en Olivia, en hun relaties in voorgaande delen was, wat zich daar af heeft gespeeld en hoe ze zich tot dit deel ontwikkelt hebben als personages.

Schrijfstijl is soepel en leest lekker door!
    Opmerkelijke dingen ben ik eerlijk gezegd nog niet tegen gekomen.

AvdB
    Bijdrager

[pg260]
    Het boek leest idd makkelijk weg, en begint nu echt wel spannend te worden! Zoals verwacht? Nee, ik had niet echt een verwachting. Zo langzamerhand word ik wel benieuwd naar de verbinding het deel dat zich hier vier maand later afspeelde (eerste deel van het boek). Ook blijf ik benieuwd naar waar het verhaal nu heen gaat en hoe de plot er uiteindelijk uitziet. Sprintje naar het einde denk ik!

AvdB
    Bijdrager

Oeps! En uit! Dus mijn volgende update komt in ‘na het lezen’..!!

Erpi
    Bijdrager
    Post count: 65

Het heeft even geduurd voordat ik kon beginnen, maar nu ben ik er ook in een sneltreinvaart op weg naar het einde
    Wat een speciaal begin
    Wat een actueel onderwerp

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 241

De leesclub is bijna op zijn eind en ik wil me nog op de valreep aansluiten. Inmiddels de eerste 100 blz gelezen en het verhaal lees weer als een trein. De verhaallijnen zijn weer uitgezet en buiten de vaste karakters zijn er ook dit keer weer prachtige bijrollen gecreëerd voor een boeiend verhaal.

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 241

De verhaallijn van Maria en Felix roepen bij mij vraagtekens op:
    -Zijn ze beide wel zo vriendelijk,zacht en goedaardig of doen ze alleen maar als of om goddwill te kweken bij Akin en Gowon.

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.