Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z Leesclub 106, Wie zint op wraak Wie zint op wraak, Na het lezen #2

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1335
    #19358 |

Na het lezen #2

De plot

1. Wat vind je van het plot?
    2. Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    3. Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?

Algemeen

1. Vond je Wie zint op wraak een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    2. Vind je de schrijfstijl van Bo Svernström prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    3. Stel….Bo Svernström  vraagt aan jou om zijn boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hemzijn?

Dit boek

1. Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    2. Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Bo Svernström  mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?

Nu kun je ook je waardering aan het boek geven in het topic  Beoordeling

ingebrunn
    Bijdrager
    Post count: 149

Wat vind je van het plot? De plottwist midden in het boek vond ik geweldig. Op het einde vond ik het wat ongeloofwaardig en wat afgeraffeld
    Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot? Goed opgebouwd en door de opdeling van het boek bleef het erg spamnend
    Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? Deze zag ik wel aankomen
    Algemeen

Vond je Wie zint op wraak een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht? Ik vond het een verhaal dat onder mijn huid kroop en moest het ook doorlezen
    Vind je de schrijfstijl van Bo Svernström prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen? Svernstrom heeft een fijne en vlotte schrijfstijl
    Stel….Bo Svernström vraagt aan jou om zijn boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hemzijn? Psychologisch staaltje denkwerk
    Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?. Het doet me wat denken aan de boeken van Arlidge
    Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Bo Svernström mee willen geven? Hoe zou je advies luiden? Proberen de dader iets langer geheim te houden

allema
    Bijdrager
    Post count: 6

De plot

1.Wat vind je van het plot?
    Plot is spannend en vlot geschreven, je wilt steeds doorlezen maar het einde was wat onverwacht snel en ik vond het een beetje een snel afgerond einde.

2.Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    De structuur van het plot is goed geschreven, het gaat van 1 moord naar meerdere moorden en steeds ben je benieuwd hoe het verhaal verder gaat, het blijft spannend ondanks dat je in deel 2 weet wie de moordenaar is.

3.Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Ik had dit einde niet zien aankomen ondanks dat er vaag toch iets meespeelde van de zus van de moordenaar, einde is een beetje snel afgerond, onverwacht, het had iets meer beschreven mogen worden.

Algemeen

4.Vond je Wie zint op wraak een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Het is zeker een boeiend verhaal en had grote delen mijn volle aandacht, sommige stukken waren iets saaier en wilde ik snel doorheen, dit was in het 2e deel een enkele keer.

5.Vind je de schrijfstijl van Bo Svernström prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Het is een goed en begrijpelijk verhaal, prima om te lezen.

6.Stel….Bo Svernström vraagt aan jou om zijn boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hemzijn?
    Een heel spannend boek.

Dit boek

7.Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Het is wel een boek waar er meer van zijn, het doet me denken aan de boeken van M.J. Arlidge, maar het verhaal is toch spannend genoeg om dit boek te kiezen.

8.Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Bo Svernström mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Ik zou zeggen “Ga zo door”

1958wilma
    Bijdrager
    Post count: 97

De plot
    Wat vind je van het plot?
    Ongeloofwaardig hoe Alexandra met de moorden weg kon komen.

Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    Vind de wending die er aan het eind wordt gegeven knap, maar niet geloofwaardig. Vond het niet geloofwaardig en had het idee dat er een eind aan gebreid moest worden.

Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Nee het einde op deze manier zag ik niet aankomen.

Algemeen
    Vond je Wie zint op wraak een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Het verhaal was boeiend, had ook steeds mijn aandacht. Vond het wel oke om al vrij vroeg te weten wie de moordenaar was en te weten te komen wat nu eigenlijk de trigger tot de moorden was.

Vind je de schrijfstijl van Bo Svernström prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Her verhaal was goed te lezen, begrijpelijk, lekker afwisselend.

Stel….Bo Svernström vraagt aan jou om zijn boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?
    Realsitisch, maar ook aangrijpend als je leest hoe Alexandra gevormd is in haar jeugd, maar ook hoe stuurloos ze op latere leeftijd is.

Dit boek
    Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Uniek in de zin dat je halverwege het boek weet wie de dader is.

Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Bo Svernström mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Vooral doorgaan met schrijven, maar plot wat realistischer.

Grietje
    Bijdrager
    Post count: 64

De plot?

Ik vond het plot goed gevonden doordat je een Alexandra haar verhaal had gelezen vond ik het een terecht einde
    Goed bedacht je vraagt je tot het einde af hoe het zal lopen.
    Niet op deze manier met de wending die op het eind zat.

Algemeen
    Vond je Wie zint op wraak een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Ik vond het boeiend moest er wel voor gaan zitten om het goed te volgen maar als je er eenmaal in zat kon ik het niet meer weg leggen.
    Vind je de schrijfstijl van Bo Svernström prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Het is prettig om te lezen en zeker goed te volgen moest wel aan alle namen wennen.
    Stel….Bo Svernström vraagt aan jou om zijn boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn?
    Een echte thriller zou ik hem noemen met toch een vleugje sadisme er in

Dit boek
    Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Nee ik vind dit boek toch anders ook omdat de dader haar verhaal verteld en je haar eigenlijk vergeeft dat ze het doet.
    Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Bo Svernström mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Ga maar vlug een nieuw boek schrijven want ik kijk er wel naar uit

roodkapje
    Bijdrager
    Post count: 159

1. Wat vind je van het plot? Goed en vooral in deel 1 wordt de spanning opgebouwd door de vele moorden. In het 2e deel leer je Alicia kennen en is er een leuke plottwist. En deel 3 is een beetje afgeraffeld met een bijzonder einde.
    2. Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot? Leuk opgebouwd in drie delen. Deel 1 had een mooie spanningsboog en maakt je steeds nieuwsgieriger. Ondanks het feit dat je halverwege het boek de dader kent, maakt dit voor de spanning niet veel uit.
    3. Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? Het einde was een beetje ongeloofwaardig en had ik niet verwacht.
    4. Vond je Wie zint op wraak een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht? Ik vond het een boeiend verhaal en vooral het eerste deel dat de helft van het boek bestrijkt, wilde ik achter elkaar uitlezen.
    5. Vind je de schrijfstijl van Bo Svernström prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen? Een prettige schrijfstijl die uitnodigt om door te lezen.
    6. Stel….Bo Svernström vraagt aan jou om zijn boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn? Realistisch is het niet, maar op sommige stukken aangrijpend.
    7. Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek? Het deed mij door de opbouw een beetje aan De stille patient denken, maar echt speciaal nee.
    8. Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Bo Svernström mee willen geven? Hoe zou je advies luiden? Ga zo door, maar besteed iets meer aandacht aan het einde van het verhaal.

Omaatjuh
    Bijdrager
    Post count: 69

1) Wat vind je van het plot? Op zich vond het een verrassend plot maar wel plots klaps een vreemd einde.
    2) Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot? Ik vond het goed in elkaar zitten. Juist omdat je weet wie de serie moordenaar is, krijgt het verhaal een andere wending. De kauwgum (DNA) die achtergelaten wordt op elke plaats delict. Je voelt als het ware dat de moordenaar onzeker wordt. Goed bedacht.
    3) Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? Ik had wel een idee wie de kauwgum achterliet. Daar zat ik goed mee. Alleen niet dat er daardoor een andere verdachte in beeld was gekomen.

Algemeen

4) Vond je Wie zint op wraak een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht? Niet helemaal. Pas na blz 100 voelde ik de spanning pas.
    5) Vind je de schrijfstijl van Bo Svernström prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen? Ik heb me geen moment gestoord aan de schrijfstijl. Gewoon prettig en geen moeilijke tekst.

6) Stel… Bo Svernström vraagt aan jou om zijn boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn? Dat vind ik lastig. Het boek vind ik niet helemaal realistisch. Dat komt door het plot omdat de echte dader er zo makkelijk vanaf komt. Geloofwaardig voor een gedeelte en aangrijpend ook niet alles. Hou het maar op een spannend verhaal wat fijn weg leest.

Dit boek

7) Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks? dit boek vind ik uniek omdat ik al in het eerste gedeelte wist wie de dader is. Net anders dan andere thrillers waar je er pas op het einde achterkomt.
    Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Bo Svernström mee willen geven? Hoe zou je advies luiden? Ga gewoon door met schrijven. Ik vind het een zeer geslaagd debuut.

Lieke
    Bijdrager
    Post count: 56

De plot
    Dit was een origineel plot.
    Het boek is opgedeeld in drie delen, wat maakt dat je de plot ook in drie stukken kunt delen.
    Deel een bouwt mooi op, maar het is jammer dat je aan het eind te weten komt wie de moordenaar is.
    Deel twee geeft mooi de achtergrond en ontwikkeling van de moordenaar weer. In deel drie komt alles bij elkaar, maar het eindigt nogal abrupt. Door de infomatie die gegeven wordt in deel 2, kreeg ik een vermoeden hoe het zat. Dat klopte, maar blijft een interessante wending.

Algemeen
    Ik heb genoten van het boek! Ik vloog erdoorheen, vond het een echte page-turner, een duistere thriller.

Dit boek
    Bo Svenstroòm heeft kans gezien een originele invalshoek te pakken en dat op een boeiende manier te vertellen. Ga door, blijf vertellen en wees niet bang voor een dik boek. Als het einde uitgebreider uitgewerkt was, was het een absolute topper geweest.

Carientjetje
    Bijdrager
    Post count: 34

De plot

Goed gevonden en boeiend plot

Doordat het in delen geschreven is, is het duidelijk dat elk deel een bepaalde fase beschrijft. Blijf het jammer vinden dat aan het eind van deel 1 de dader als bekend is

Niet in zijn totaliteit wel deels

Algemeen

Ik heb het in één adem uitgelezen

Makkelijk te lezen

Stel….Bo Svernström vraagt aan jou om zijn boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hemzijn?
    Dit boek vind ik realistisch en geloofwaardig geschreven, ik denk vast dat er mensen zijn met een trauma die kunnen gaan moorden, alhoewel dit wel heel gruwelijke moorden waren/zijn

Vind dit boek niet uniek.

Blijven ontwikkelen en jezelf trouw blijven.

wormkeworm
    Bijdrager
    Post count: 48

Onverwacht. Je komt vrij snel te weten wie de moordenaar is, maar toch is er nog een onverwachte wending.

Vind de wending die er aan het eind wordt gegeven onverwacht, maar niet echt geloofwaardig.

Nee, onverwacht.

Algemeen
    Het eerste deel was zeer spannend, het tweede deel vond ik heel langdradig. In het tweede deel heb ik heel wat pagina’s niet gelezen.

Her verhaal was vlot leesbaar.

Een spannend boek dat leuk leest.

Dit boek
    Uniek in de zin dat je halverwege het boek weet wie de dader is.

Vooral doorgaan met schrijven, de moorden waren gruwelijk goed.

vangrol
    Bijdrager
    Post count: 108

De plot

Een geweldige plot! Al weet je vrij snel wie de dader is, toch is de opbouw geweldig vooral door de manier waarop je achter de motieven en beweegredenen komt van de journaliste. Het einde was toch totaal een verrassing. Heel knap gedaan.

Algemeen

Ik vond Wie zint op wraak een boeiend verhaal. Wat mij betreft, hadden er wat minder moorden gepleegd hoeven te worden. Door telkens een nieuw slachtoffer (met weer een andere naam dus) vond ik het in het begin lastig om alles uit elkaar te houden.
    Ik zou dit boek karakteriseren als realistisch en psychologisch.

Dit boek

Dit boek is uniek door de aanpak van het thema, de drie delen en vooral dat je al vrij snel weet wie de dader is en dan toch geboeid blijft. En vooral de verrassende wending aan het eind.
    Ga vooral zo door Bo Svernström, ik ben fan!

tesdro
    Bijdrager
    Post count: 112

De plot

Wat vind je van het plot? Erg goed, want ik had het zelf zo niet bedacht.

Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot? Er werd langzaam naar het plot toegewerkt. Aan het begin van deel 2 vroeg ik mij af wat ging komen maar erg goed om te lezen. En dat het op deze manier nog werd omgebogen vind ik knap gedaan.

Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? Ik had het niet zien aankomen. Alhoewel het misschien niet zo geloofwaardig is.

Algemeen

Vond je Wie zint op wraak een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht? Door deel 1 moest ik mij echt heen worstelen. Deel 2 en deel 3 waren erg prettig leesbaar en vloog ik dus doorheen.

Vind je de schrijfstijl van Bo Svernström prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen? Deel 1 vond ik moeilijk met alle slachtoffers en verbanden met de slachtoffers. Hier heb ik veel aantekeningen moeten maken en vond ik dus niet prettig lezen. Deel 2 en 3 waren begrijpelijk te lezen.

Stel….Bo Svernström vraagt aan jou om zijn boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hem zijn? Vooral aangrijpend en voor een groot deel geloofwaardig. Het plot vond ik niet geloofwaardig, want ik geloof niet dat een dader er zo makkelijk van af komt.

Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek? Een uniek verhaal, want ik heb hier niet eerder zo’n verhaal verlezen.

Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Bo Svernström mee willen geven? Hoe zou je advies luiden? Misschien een vervolg op dit boek maken om te zien hoe het Alexandra en Carl vergaat.

spoekey
    Bijdrager
    Post count: 43

De plot

Ik vindt het plot een beetje magertjes, had nog wel wat meer spanning in gemogen.

Wat ik boven al schreef beetje magertjes, had misschien liever gezien dat het niet zo makkelijk af liep. Ze kwam er wel heel makkelijk vanaf.

Ik had dit einde niet verwacht.

Algemeen

Ik vond het verhaal wel heel boeiend en wilde het snel helemaal uitlezen.

Ik vond de schrijfstijl zeer prettig lezen.

Stel….Bo Svernström vraagt aan jou om zijn boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hemzijn?
    Ik vindt wel dat het verhaal geloofwaardig overkomt.

Dit boek

Ik vindt dit wel een uniek verhaal. Door de spanning wat in het boek voorkomt.

vick
    Bijdrager
    Post count: 17

De plot
    Ik vond het plot onverwacht, ik vind niet dat je het einde zelf had kunnen voorzien, omdat er aanwijzingen doorheen het boek worden gegeven die geen betekenis lijken te hebben voor het plot, die onnodig en verwarrend zijn. Het is altijd leuk als de schrijver puzzelstukken doorheen het verhaal verstopt die op het einde mooi in elkaar passen: dat was voor mij niet zo in dit verhaal. Er werden wel puzzelstukken aangerijkt, maar ze vallen niet samen op het einde. Waarom belde de zus bijvoorbeeld zonder iets te zeggen? Dat leek logisch toen je dacht dat de zus boos was, maar die logica verdwijnt eens je het verhaal uit hebt. Ook vind ik het niet logisch dat je op geen enkel moment doorheen het verhaal doorhebt dat het hoofdpersonnage ooit slachtoffer van een verkrachting is geweest, terwijl er toch wel enkele aanleidingen zijn geweest die dit vermoeden zouden kunnen laten doorschemeren.
    Het lijkt me of de schrijver niet diep genoeg heeft nagedacht over het aanrijken van de puzzelstukken, en het verhaal niet intensief genoeg heeft nagelezen op zoek naar fouten of tegenstrijdigheden. Jammer. Als ik hem een vraag zou mogen stellen, zou het zijn of hij inderdaad enkele fouten heeft gemaakt, of dat het aan mij ligt en ik het boek een tweede keer zou moeten lezen.

Algemeen

Het verhaal was boeiend en had meestal mijn volle aandacht, enkel het eerste deel van deel 2 vond ik saai geschreven: de schrijfstijl was hier anders dan in het eerste deel omdat het vanuit een ander karakter werd verteld, wat ik wel snap en wat ook wel logisch is, maar het karakter miste diepgang en en persoonlijkheid voor mij, waardoor het wat stoef las en minder vlot.
    De schrijfstijl van Bo Svernström was over het algemeen wel prettig en gemakkelijk leesbaar, maar ik vond alle personages diepgang missen, ik leefde met niemand echt mee. Ik las het verhaal als een buitenstander, ik werd niet meegezogen in het verhaal. Dat maakte dat ik geen leegte voelde toen het boek uit was: als je meegezogen wordt in het verhaal en met de personnages, dan blijft er vaak een leegte op het einde omdat je de karakters mist.

Dit boek maakte me benieuwd, maar was uiteindelijk voor mij teleurstellend. Wel wil ik het woord MEESLEPEND gebruiken, wat het voor mij was tot het einde voor mij niet leek te kloppen.

Ik vond het boek zeker niet slecht, ik heb het met plezier gelezen, maar ik vond het niet speciaal of uniek.

Mijn advies zou zijn: als er inderdaad verschillende elementen in het verhaal niet kloppen, zoals ik het nu aanvoel, zou ik aanraden veel dieper na te denken op voorhand, als de schrijver graag met puzzelstukken werkt, en dan ook heel intensief heb boek naleest en laat nalezen op zoek naar eventuele fouten of tegenstrijdigheden.

Monique276
    Bijdrager
    Post count: 47

1.Wat vind je van het plot?
    In het midden van het verhaal was ik al blij verrast maar het plot doet nog een extra duit in het zakje.

2.Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    De spanning is er voor mij net voor het het plot af maar door een bijzondere wending in het plot eindigt het wat mij betreft sterk.
    3.Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Doordat je de dader al in het midden van het verhaal tegenkomt weet je eigenlijk het einde al maar door wie Alexandra “geholpen”werd is voor mij een bijzondere verrassing.

Algemeen
    4.Vond je Wie zint op wraak een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Het verhaal had wat mij betreft wat opstartproblemen maar eindigt sterk.
    5.Vind je de schrijfstijl van Bo Svernström prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Een erg prettige schrijfstijl waardoor je vlot door blijft lezen en geboeid blijft tot tot het eind.

6.Stel….Bo Svernström vraagt aan jou om zijn boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan hemzijn?
    Enerverend,aangrijpend en indrukwekkend.

Dit boek
    7.Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Echt uniek vind ik het persoonlijk niet omdat het toch wel wat wegheeft van bijvoorbeeld Jo Nesbo of Samuel Bjork maar daarmee zeker niet ondergewaardeerd en hoop daarom ook dat hij meer boeken gaat uitbrengen.

8.Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Bo Svernström mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Ga vooral door met deze boeiende schrijfstijl en kom snel met een volgend verhaal.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.