Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z Leesclub 107: Weerzin Weerzin, Voor het lezen

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 213

Cover – Heel erg mooi! Ik ben er nog niet helemaal uit wat voor een dier het is, maar ik ga voor hond. Onze kees de zwarte labrador ( zie foto) lijkt erop. Maar de close up van het oog vind ik mooi gedaan.

Auteur – Ik heb al veel langs zien komen van deze auteur alleen heb ik er nog nooit iets van gelezen. Erg zonde denk ik want ik had altijd al wel zoiets van wauw , wat een mooie boeken , zowel cover als intro. Ik ben heel blij dat ik mee mag doen en heb hoge verwachtingen. Ik denk ook maar zo dat ik fan zou kunnen worden van deze reeks.

Boek – Erg hoge verwachtingen omdat als ik de intro lees ik eigenlijk het type boek zie dat mij het meeste aanspreekt. moord gruwel en misdaad en een aantal rechercheurs die het op willen lossen. Dit is deel 5 zie ik en ik baal van mezelf dat ik dit niet eerder heb gelezen. maar ik denk dat als mijn verwachtingen uit komen dat ik dat zeker alsnog ga doen.

Alice1812
    Bijdrager
    Post count: 113

Cover: opvallend dat het weer een oog van een dier is, geen idee waarom dit is (ben ooit begonnen aan boek 1 waar een oog van een paard op de voorkant staat, wat logisch was omdat het boek begint met een vermoord paard, maar of dat hier ook zo is…)
    De achterkant lees ik liever niet, wil nog niet weten wat er precies gebeurt is

Auteur: Boek 1 kwam ik toen niet doorheen en heb ik toen weggelegd (terwijl ik later van mijn broer hoorde dat het toch een erg goed boek was) dus geen al te hoge verwachtingen van deze schrijver!

Verwachting: ik hoop dat mijn niet al te hoge verwachting van dit boek toch niet waar blijken te zijn en ik hierna alle andere delen toch ook wil gaan lezen!

Those who don't believe in magic will never find it.

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 191

Cover :
    Op de cover zie ik een oog staan, in eerste instantie (advertenties) zou ik gezegd hebben van een katachtige maar nu heb ik een beetje mijn twijfels.
    Het is een cover die in een boekhandel zeer zeker je aandacht zal trekken. Het grote oog met daaronder in bloedrode ,grote letters de naam van de auteur en de titel van het boek.
    Mijn verwachting van de auteur :
    Het is voor mij een kennismaking met Minier.Maar ik heb al zoveel goed over hem gehoord en gelezen en ik hoop dat dit boek het bevestigt wat anderen zeggen.
    Verwachting:
    Ik verwacht een verhaal dat me de nodige (ont)spanning zal bezorgen en er ook voor zal zorgen dat Minier er een nieuwe fan bij heeft.

bonkikong
    Bijdrager
    Post count: 17

De Cover: Ik vermoed dat ik een wolvenoog zie. De cover doet me denken aan een verhaal dat zich in de bossen afspeelt. Ik vind de cover zeker geslaagd, het roept wel wat vraagtekens bij me op namelijk of het dier ook effectief iets met het verhaal te maken heeft. Ik heb ook even de andere covers van deze serie opgezocht en daar ze allemaal met een dierenkop verschenen zijn, vind ik wel leuk.

De auteur: Ik heb nog niets gelezen van deze auteur. Ik ben superbenieuwd! De achterflap en verhaallijn spreken me erg aan, ik heb best wel hoge verwachtingen van het boek. Ik heb gelezen dat het eerste deel is verfilmd, dus ik heb dit weekend enkele afleveringen van de serie op Netflix gekeken, kwestie van al een beetje bekend te geraken met de auteur.

Mijn verwachting: Ik hoop echt dat dit boek een thriller van formaat is, dan ik er bij wijze van spreken mijn nachtrust een beetje voor moet laten.

Troyee
    Bijdrager
    Post count: 10

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    Quotes op de voorkant van de cover hoe het boek is hoeven van mij persoonlijk niet zo.
    De cover zelf vind ik erg opvallend en erg “minimalistisch”, dit boek valt tussen vele andere boeken direct op! De rode letters, het oog, en de conturen van (ik denk ook) de wolf.

De achterkant prikkelt wel en verklaart ook direct de titel van het boek.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Zijn naam kwam bekend voor, maar ik heb nog geen boek van hem gelezen. Ben benieuwd en ga er dus zeer blanco en zonder verwachtingen in.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?
    Een stuk psychologie gezien een “fan van de schrijver” nu doet wat de schrijver misschien zelf ooit wel gedaan heeft. Verder verwacht ik een verhaal in het heden en in het verleden wat samenkomt. Ben benieuwd!

maria
    Bijdrager
    Post count: 279

Cover: heb een ebook dus de voorkant geeft voor mij een hond of wolf aan met een intrigerend oog waarin het rood (bloed) verwerkt zit overeenkomend met de kleur van de naam van de schrijver. Het zwart van weerzin zit ook in de haren van het beest. Mooie eenvoudige cover met een opvallend oog waardoor ik het boek zou pakken en het doet voor mij spannend aan. Ik weet alleen niet wat het beest met het verhaal te maken heeft maar het roept iets duisters over zich af.

Auteur: Een voor mij onbekende auteur.

Verwachting: Ik verwacht een super spannende thriller en volgens de ondertiteling een ijzingwekkende pageturner.. Ik hoop dat dat waar is en dat je ondanks het feit dat je de vorige delen niet kent snel opgenomen wordt in het verhaal.

SaBo
    Bijdrager
    Post count: 13

De cover: de cover is een kop van een dier,geen idee welk dier,ziet er mooi uit maar nodigt niet perse uit om het boek te lezen,de schrijver zijn naam springt meer in het oog als de titel van het boek.

De auteur: ik heb nog nooit een boek gelezen van deze schrijver.

Verhaal: ik verwacht een spannend boek!

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.