4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 36

Spanning: 8 punten, omdat ik de ontknoping verrassend vond en tijdens het lezen steeds door wilde lezen..

Plot:9 punten, omdat ik de sfeer mooi weergegeven vond en de uitkomst verrassend

Leesplezier:9 punten, omdat ik het een heel fijn boek vond om te lezen

Schrijfstijl:9 punten, omdat ik hou van boeken waarin alles beeldend omschreven word

Originaliteit:8 punten, omdat ik de ontknoping goed gevonden vond

Psychologie:8 punten, omdat ik het fijn vond dat er zoveel aandacht was voor de personen

Berekening gemiddelde beoordeling: 51 ; 6 = 8,5

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 341

Spanning: 8 punten, Ondanks dat ik het op een bepaald moment doorhad hoe het in elkaar stak bleef er tijdens het lezen toch een bepaalde spanning hangen.

Plot: 9 punten, mooie aanloop van het verhaal om vervolgens het tot een goed einde te brengen.

Leesplezier: 10 punten, omdat ik vanaf de eerste blz volledig heb zitten genieten van het verhaal.

Schrijfstijl: 10 punten, omdat aangename,prettige,makkelijk en beeldende stijl.

Originaliteit: 8 punten, omdat ….

Psychologie: 9 punten, omdat er meer psychologie in het verhaal is verwerkt en dat besef je pas als het uit is.

Totaal 54 punten : 6 = 9 als eindscore.

maria
    Bijdrager
    Post count: 325

Spanning: 8 punten, omdat je toch wilde weten hoe het zat ondanks de tipjes als bv. Odille….

Plot:8 punten, omdat er een verrassende wending van Amber inzat en je werd soms op het verkeerde been gezet (ineens Ko naar dat achtergelegen schuurtje, of de houthakker of etc) De verbranding en het zo wegrijden uit het politiebureau was een beetje abrupt….

Leesplezier:8 punten, omdat ik het mooi en vlot beschreven vond en lekker met Martin op weg was.

Schrijfstijl:9 punten, omdat het mooi taalgebruik is en duidelijk geschreven….

Originaliteit:8,5 punten, omdat het verhaal van het verleden doorspeelt in het heden en Marin zelf in een verhaal van de schrijver aan bod komt.

Psychologie:9 punten, omdat en Martin, en Erik en Amber een aparte rol spelen door hun gevoelens, denkwijze, hun eigen achtergrond, karakter het toneelspel van Erik, zijn angst op het eind, de wijze van ondervraging door Martin, zijn twijfels

Gemiddelde 8.4

maria
    Bijdrager
    Post count: 325

opnieuw want het stond er niet op?

Spanning: 8 punten, omdat je toch wilde weten hoe het zat ook al werden er tipjes opgelicht zoals Odille ….

Plot:8 punten, omdat er een verrassende wending van Amber inzat en je soms op het verkeerde been werd gezet….alleen de verbranding en het zomaar wegrijden uit het politiebureau was abrupt.

Leesplezier:8 punten, omdat ik het mooi beschreven vond en lekker met Martin op weg was en soms op het verkeerde been werd gezet door bv Ko (naar het schuurtje achteraf) of de houthakker etc. bleef boeien

Schrijfstijl:9 punten, omdat het mooi taalgebruik is en duidelijk en vlot geschreven.

Originaliteit:8,5. punten, omdat het verhaal van het verleden doorspeelt in het heden en Marin zelf in een verhaal van de schrijver aan bod komt.

Psychologie:9 punten, omdat en Martin, en Erik en Amber een aparte rol spelen door hun gevoelens, denkwijze, achtergrond, het toneelspel van Erik, de arrogantie, de liefde en de angst op het eind, de wijze van ondervraging van Martin,zijn constatering van Martin en dan toch weer zijn twijfels

Het gemiddelde is 8.4

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.