Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z-#2 Leesclub 092: Salami Vragen aan Rudy Soetewey

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 18

@kaatje: ben inderdaad al met een volgend verhaal bezig. Ik kan er momenteel echter niks over kwijt, om de eenvoudige reden dat het een heel specifiek idee is dat afwijkt van de klassieke thriller. Ik weet evenmin hoelang het schrijven ervan nog zal duren. Vermits ik in verhouding tot vele andere auteurs blijkbaar een trage schrijver ben, is voortijdig spoilers vrijgeven niet zo heel productief (en soms zelfs leugenachtig, zeker als je iets vrijgeeft dat dan uiteindelijk het boek niet eens haalt) Dus: nog een beetje te vroeg.:-)

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 213

De meeste vragen die ik mij afvroeg zijn al gevraagd zie ik. Misschien nog een vraag. Komt er een vervolg?

RudyS
    Bijdrager

@helderinge: het volgend verhaal zal zeker geen vervolg zijn. Of er een vervolg komt, hangt eigenlijk van de lezers af. Aan de ene kant spreekt een vervolg me wel aan, maar ik heb voor mezelf nog geen antwoord op de vraag of er wel een publiek voor is, of zou zijn. Om het als een politieker te beantwoorden: ik zeg niet nee en ik zeg niet ja. 🙂

maria
    Bijdrager
    Post count: 306

Ik vroeg mij heel vaak in het boek af waarom niet een deel van de salami gelijk stiekem apart werd gelegd en waarom de telefoons niet weggegooid werden zodat ze niet te traceren waren

RudyS
    Bijdrager

@maria: Lara heeft heel lang heel andere bedoelingen, en wil de hele salami (of wat er van overblijft) te pakken krijgen. Bovendien wil ze net traceerbaar blijven voor de grote baas. Bart is niet zo heel slim, en denkt helemaal niet aan de mogelijkheid dat Lara dubbelspel speelt – dat heb je met verliefde mannen, vrees ik 🙂

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.