5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 93

Goedemiddag Pjotr,

Hoe zie je je toekomst, blijf je tot je 65ste bij de politie of ben je liever schrijver fulltime?

gr Anita

Hai Anita,

Poew… moeilijke vraag. Nou ja, moeilijk… Ik zou het liefst fulltime schrijven maar helaas is dit in Nederland vrijwel onmogelijk. Ik zal er waarschijnlijk altijd bij moeten blijven werken. Niet dat dit heel erg is hoor, ik heb een prima baan met hele leuke collega’s bij de politie. Ik maak zo nu en dan ook spannende dingen mee.

Ik heb ook leuke plannen voor een vierde boek. Ga wel wat compleet anders doen.

groetjes

Pjotr

Wilma
    Bijdrager
    Post count: 190

Ben wel heel benieuwd naar dat iets heel anders. Is de inspiratie op voor een nieuw spionageboek? Ik heb het idee dat er vroeger meer boeken waren over spionage en geheim agenten dan nu? Zijn spionageromans gebonden aan een tijdsperiode?

Pjotr Vreeswijk
    Bijdrager

Ben wel heel benieuwd naar dat iets heel anders. Is de inspiratie op voor een nieuw spionageboek? Ik heb het idee dat er vroeger meer boeken waren over spionage en geheim agenten dan nu? Zijn spionageromans gebonden aan een tijdsperiode?

Hey Wilma,

Geen idee of spionage romans tijdgebonden zijn eigenlijk. Denk wel dat het genre in Nederlands niet overdreven populair is. Ik heb mijn drie boeken in iedere geval met heel veel plezier geschreven.
    Wel voel ik de drang om wat anders te proberen. Mijn volgende project zal hoogstwaarschijnlijk een politiethriller worden. Iets dichter bij mezelf.

groetjes

Pjotr

maria
    Bijdrager
    Post count: 349

Na en tijdens het lezen rezen wat vragen omhoog. Misschien heb je er een antwoord op.
    blz 201 over het neergestorte vliegtuig :was het opzet , Wat heeft hij gezien of gefilmd, daar lees je niets meer over?
    Blz 268 het was toch een groen vat en geen stalen kist? Blz 280 spreekt ook weer over kist
    Suzanne ging er toch naar toe om de kogel te onderzoeken? Waar gemaakt etc, lees je niets meer over
    blz 453 hoe kwamen ze aan een vliegtuig buiten de cia om?

Pjotr Vreeswijk
    Bijdrager

Na en tijdens het lezen rezen wat vragen omhoog. Misschien heb je er een antwoord op.
    blz 201 over het neergestorte vliegtuig :was het opzet , Wat heeft hij gezien of gefilmd, daar lees je niets meer over?
    Blz 268 het was toch een groen vat en geen stalen kist? Blz 280 spreekt ook weer over kist
    Suzanne ging er toch naar toe om de kogel te onderzoeken? Waar gemaakt etc, lees je niets meer over
    blz 453 hoe kwamen ze aan een vliegtuig buiten de cia om?

Hai Maria,

Veel vragen zeg. Helemaal goed hoor.
    Hetgeen Mayflower vanuit zijn vliegtuigraam ziet laat ik expres vaag. Later in het boek ontdekt de lezer als het goed is dat dit de startbaan was. Ik weet niet exact meer hoe ik het beschreef maar volgens mij was het zoiets als “de onnatuurlijke vorm in de jungle” verderop in het boek vertel ik er nog iets over als ik uitleg hoe de dikke Brit betrokken is geraakt.
    Over het groene vat en de kist kan ik nu even niets zeggen. Moet ik even voor je opzoeken 😊
    Suzanne ging inderdaad om de kogel te onderzoeken maar stuitte vervolgens op iets veel groters. De kogel doet er in die fase van het verhaal (wat bij betreft) niet meer toe.
    Het onderzoek wordt vlak voordat ze naar Congo verkassen door Joubert bij Operations ondergebracht. Daardoor beschikken ze ineens over meer middelen. (Ook het vliegtuig)

Hopelijk verduidelijkt dit e.e.a

Leuke vragen. Bedankt

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.