6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 197

Dank je wel voor je mooie complimenten!

Heel soms walg ik wel zodra ik bepaalde dingen teruglees. Vooral met deel 4(sorry, kom ik weer met dat deel aan!) Maar daarin zitten echt heel rauwe scenes en dan lig ik in bed (dé plek waar alles op je af komt) en denk ik: weerzinwekkend wat ik heb geschreven, en mensen zeggen dat ik aardig ben😬

VT4 duurt nog even maar rond mei verschijnt er wel een andere thriller van mijn hand: In onschuld. Staat los van de VT-reeks, maar ook hierin vind je mijn schrijfstijl echt terug😊

Heel veel plezier met mijn debuut, Virtuele tango! Leuk!

Virtuele tango heb ik uit en verboden tranen ook, ze zijn echt top en ik hoop dat de VT reeks nog lang mag doorgaan. Ik kijk ook uit naar je boek in mei. Je hebt er een grote fan bij !

Melissa Skaye
    Bijdrager
    Post count: 77

Virtuele tango heb ik uit en verboden tranen ook, ze zijn echt top en ik hoop dat de VT reeks nog lang mag doorgaan. Ik kijk ook uit naar je boek in mei. Je hebt er een grote fan bij !

[/quote]

Wat ontzettend gaaf om te horen, dank je wel! In onschuld staat idd voor mei, maar de kans zit er een klein beetje in dat het ietsje eerder wordt. Dat zou leuk zijn! De VT-reeks gaat vanaf deel 4 onder de vlag van een andere uitgeverij verschijnen en de bedoeling is dat ik na VT4 nog fijn aan de reeks verder schrijf 🙂

Hetty
    Bijdrager
    Post count: 75

Hoi Melissa. Ik vind het heel dapper, maar het lijkt mij ook heel spannend om als auteur van een boek mee te doen aan deze leesclub. Ik ben dan ook heel benieuwd naar hoe jij dat ervaart.

Melissa Skaye
    Bijdrager

Hoi Melissa. Ik vind het heel dapper, maar het lijkt mij ook heel spannend om als auteur van een boek mee te doen aan deze leesclub. Ik ben dan ook heel benieuwd naar hoe jij dat ervaart.

Hai Hetty,
    Ook al is dit niet de eerste leesclub waarin een van mijn boeken zit: ik blijf het best griezelig vinden. Ik kan eventuele kritiek met me meenemen voor een volgend boek, maar aan het boek in de leesclub kan ik niets meer veranderen. Het meest zenuwslopende is dat een lezer iets zegt en ik denk: OMG, waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht? Ook ervaar ik leuke zenuwen hoor, terwijl ik de reacties lees voel ik mijn bloeddruk zakken haha, want ik moet zeggen dat VT3 heel fijn wordt beoordeeld. Dat maakt van mij een heel happy auteur!

maria
    Bijdrager
    Post count: 173

Het feit dat dit boek over pestgedrag gaat doet bij mij de vraag boven komen in hoeverre jezelf gepest bent en wat er in het verhaal realiteit is geweest.

Melissa Skaye
    Bijdrager

Het feit dat dit boek over pestgedrag gaat doet bij mij de vraag boven komen in hoeverre jezelf gepest bent en wat er in het verhaal realiteit is geweest.

Hai Maria,
    Tot mijn grote geluk kan ik zeggen zelf niet persoonlijk met pestgedrag te maken te hebben gehad. Maar ik ken wel veel verhalen van anderen, en dat raakte mij toch wel persoonlijk omdat ik totaal niet tegen onrecht kan.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.