12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1335
    #17086 |

Heb je een vraag voor  Melissa Skaye  naar aanleiding van  Verknipte tegenstander

Stel hem hier, Melissa gaat hem zeker voor je beantwoorden

Vraag en antwoord worden in het verslag van deze leesclub opgenomen

dees2307
    Bijdrager
    Post count: 27

Hoe ben je geïnspireerd geraakt om dit verhaal te schrijven?

Melissa Skaye
    Bijdrager
    Post count: 87

Hoe ben je geïnspireerd geraakt om dit verhaal te schrijven?

Door een True Crime programma op ID-tv. Alles wat Tys doormaakt is echt gebeurd. Ik bekeek dat met open mond, vond het huiveringwekkend en wist: dit wil ik in een van de VT-delen gebruiken.

Sander83
    Bijdrager
    Post count: 59

Dat de VT reeks is gebaseerd op de titels is helder, hoe ben je tot het idee van deze opzet gekomen?

Melissa Skaye
    Bijdrager

Dat de VT reeks is gebaseerd op de titels is helder, hoe ben je tot het idee van deze opzet gekomen?

Hi Sander,
    Dat is echt per toeval gegaan. Ik had VT1, Virtuele tango, die al gepubliceerd was. Toen ik het manuscript van VT2 naar een vaste proeflezer stuurde en ze de titel zag, Verboden tranen, vroeg ze of ik bewust weer een V en een T had gekozen. Nee dus haha, maar ik vond dat zo leuk dat ik vanaf dat moment elke titel met een V en T koos en zo ontstond de VT-reeks.

Sander83
    Bijdrager
    Post count: 59

Hi Sander,
    Dat is echt per toeval gegaan. Ik had VT1, Virtuele tango, die al gepubliceerd was. Toen ik het manuscript van VT2 naar een vaste proeflezer stuurde en ze de titel zag, Verboden tranen, vroeg ze of ik bewust weer een V en een T had gekozen. Nee dus haha, maar ik vond dat zo leuk dat ik vanaf dat moment elke titel met een V en T koos en zo ontstond de VT-reeks.

Het geeft een leuke herkenbaarheid aan de reeks.Er kwamen al allerlei dingen bij me voorbij, dus de reeks heeft nog veel ruimte voor meer delen.

Christy
    Bijdrager
    Post count: 44

Deze vraag gaat niet echt over het boek, maar ik ben echt benieuwd. Je hebt een mooie reeks boeken al op je naam staan. Wat is nog een grote droom/wens/ambitie van je op het gebied van schrijven?

Melissa Skaye
    Bijdrager

Deze vraag gaat niet echt over het boek, maar ik ben echt benieuwd. Je hebt een mooie reeks boeken al op je naam staan. Wat is nog een grote droom/wens/ambitie van je op het gebied van schrijven?

Hi Christy, dankjewel! Mijn wens is eigenlijk dat je een willekeurige boekwinkel in loopt en dan mijn boeken ziet liggen/staan. Omdat de boekhandel op veilig speelt en praktisch alleen de boeken uit de top 60 inkoopt, is het voor veel uitgeverijen moeilijk om ‘binnen’ te komen. Maar ik ben ontzettend trots en blij met de vele lezers en fans van mijn boeken, dat is heel veel waard😊

Ans Stier
    Bijdrager
    Post count: 105

Hoe ben je op het idee gekomen om een paragnost in het verhaal te betrekken?

Melissa Skaye
    Bijdrager

Hoe ben je op het idee gekomen om een paragnost in het verhaal te betrekken?

Hai Ans,
    Dat komt door mijn biologische vader Harry, die alweer 31 jaar geleden overleed, maar tijdens leven paragnost was. En ja, ook hij heeft een kleine rol in de serie gekregen.

Ik was trouwens niet van plan Wil erin te schrijven en al zeker niet zo’n grote rol te geven, maar al schrijvende is dat heel anders gegaan. Achteraf ben ik daar ontzettend blij mee: Wil is een van mijn favoriete karakters en het werkt heel fijn met hem😉

Mireille Muls
    Bijdrager
    Post count: 35

Dit is het eerste boek dat ik van jou gelezen heb en ben blij verrast met jouw stijl van schrijven, is jouw volgend verhaal een vervolg op dit of totaal iets anders?

Melissa Skaye
    Bijdrager

Dit is het eerste boek dat ik van jou gelezen heb en ben blij verrast met jouw stijl van schrijven, is jouw volgend verhaal een vervolg op dit of totaal iets anders?

Dankjewel😊
    VT6 zal inderdaad volgen op VT5. Het kan zijn dat we iets in de tijd vooruitspringen, omdat we nu in 2016 eindigen. De oplettende lezer zal ongeveer weten wat er in VT6 zal gebeuren, al loopt er ook nog een plot naast😉

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.