Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z Leesclub 119: Steigereiland Vragen aan Lidewij Martens

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1476
    #21705 |

Heb je een vraag voor  Lidewij Martens  naar aanleiding van  Steigereiland.

Stel hem hier,  Lidewij Martens  gaat hem zeker voor je beantwoorden.

Vraag en antwoord worden in het verslag van deze leesclub opgenomen

moedrie
    Bijdrager
    Post count: 70

Hallo Lidewij Martens

Op de eerste bladzijde staat:
    Alle rechercheurs van recherche-eenheid 3B,Regio Rijnmond.

Mijn vraag is wordt met 3B de 3B hoek bedoeld Berkel Bleiswijk en Bergschenhoek ?
    (Lansingerland)
    Vindt dat wel leuk ik woon in Bergschenhoek en vallen inderdaad onder Rijnmond.

Groetjes Joke Gijse

Lidewij.Steigereiland
    Bijdrager
    Post count: 4

Hallo Lidewij Martens

Op de eerste bladzijde staat:
    Alle rechercheurs van recherche-eenheid 3B,Regio Rijnmond.

Mijn vraag is wordt met 3B de 3B hoek bedoeld Berkel Bleiswijk en Bergschenhoek ?
    (Lansingerland)
    Vindt dat wel leuk ik woon in Bergschenhoek en vallen inderdaad onder Rijnmond.

Groetjes Joke Gijse

Joke, ik zie nu mijn slordige typfouten. Excuus. Haast in enthousiasme.

Ik heb die benaming niet zo bedoeld, maar je kunt je natuurlijk best heel goed voorstellen dat Steigereiland zich daar ergens bevindt…

Groet Lidewij

MariekeLeest
    Bijdrager
    Post count: 168

Hallo,

Ik lees op de achterzijde van het boek dat je ook meewerkt aan de scenario’s van verschillende series. Heeft deze ervaring geholpen bij het schrijven van een boek?

Wat doe je het liefst?

Groeten
    Marieke

Lidewij.Steigereiland
    Bijdrager

Hallo,

Ik lees op de achterzijde van het boek dat je ook meewerkt aan de scenario’s van verschillende series. Heeft deze ervaring geholpen bij het schrijven van een boek?

Wat doe je het liefst?

Groeten
    Marieke

Zeker heeft dat me geholpen, met name in het aanbrengen van structuur voor aanvang van het echte schrijven. Ik doe het allebei graag. Het liefste zou ik nu Steigereiland bewerken tot een script voor een televisieserie J

maria
    Bijdrager
    Post count: 303

Ik vond het goed beeldend beschreven waardoor ik Steigereiland voor me zag en ook de personen.
    Ik had wel een vraag: waarom wil de dader dat hij gevonden wordt? geeft aanwijzingen, badpak, zeemeermin en gaat er dan wel weer snel achter aan naar huis toe?
    Had graag nog wat over Nina en de ontmoeting met George gelezen.

Lidewij.Steigereiland
    Bijdrager

Ik vond het goed beeldend beschreven waardoor ik Steigereiland voor me zag en ook de personen.
    Ik had wel een vraag: waarom wil de dader dat hij gevonden wordt? geeft aanwijzingen, badpak, zeemeermin en gaat er dan wel weer snel achter aan naar huis toe?
    Had graag nog wat over Nina en de ontmoeting met George gelezen.

De dader wil gevonden worden omdat hij in de waan verkeert dat dat hem roem zal verschaffen als kunstenaar die van leven en dood kunst maakt. Over George en Nina schrijf ik verder in Steigereiland, deel 2.

maria
    Bijdrager
    Post count: 303

Wat mij ook opviel naast het feit dat de dader gevonden wilde worden dat de telefoon van Lin zonder dat dat beschreven was op de grond buiten het ” aquarium” lag

MariekeLeest
    Bijdrager
    Post count: 168

Kan het zijn dat er iets misgelopen is met de antwoorden? Ik zie ze niet staan.

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1476

Kan het zijn dat er iets misgelopen is met de antwoorden? Ik zie ze niet staan.

Is inmiddels opgelost @mariekeleest

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.