8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 155

Ha Kasper!
    Ik ben erg nieuwsgierig.. Stel je voor: De Honger wordt verfilmd. Zou je de regie in handen van een collega leggen of zou je het toch liever zelf onder controle houden? En zou je De Honger als titel aanhouden of toch voor iets anders gaan?

Anitadegroot
    Bijdrager
    Aantal berichten: 140

Hoi Kasper, Complimenten voor je nieuwe boek ik heb er echt van genoten en in 1 keer uitgelezen en zo lees ik graag thrillers.Meestal overkomt mij dit alleen met scandinavische thrillers en ben dan ook blij dat er nederlandse schrijvers dit niveau ook halen. Maar van wie leest u graag boeken? en heeft u ook voorkeur van boeken uit een bepaald land? groetjes Anita en veel succes met het volgende boek

danielle
    Bijdrager
    Aantal berichten: 40

Beste Kasper,

Vogelvrij inmiddels ook uit! Wat een boek. Topper. Ik heb van beide boeken genoten en kan bijna niet wachten tot het volgende boek uit komt.

Gr Danielle

Kasper van Beek
    Bijdrager
    Aantal berichten: 11

Hoi Jolanda,

Leuk om te horen! haha Daarom wilde ik niet spoilen… 😉

groetjes

Kasper van Beek
    Bijdrager

Hoi Steph,

Wauw, dank voor je compliment. Ik sluit niet uit dat dit geen film of serie wordt, maar het voelde in eerste instantie meer een thriller boek. Een serie is ook niet zo 1,2,3 ontwikkeld en een verhaal kan je in principe zo opschrijven. Dat vind ik ook juist het fijne van dit medium. Ik kan eraan werken wanneer ik wil…haha.

Kasper van Beek
    Bijdrager

Hoi yv87,

Het is altijd lastig om je ‘kindje’ – wat zo’n verhaal uiteindelijk bijna is – uit handen te geven aan een collega, maar laat ik het zo stellen: als het in Nederland verwezenlijkt wordt zou ik er in ieder geval als Producent aan verbonden willen blijven, maar mocht het ook internationaal een leven gaan leiden (zoals Vogelvrij) dan sta ik ook zeker open voor samenwerkingen met buitenlandse makers. Dat is ook het mooie van dit verhaal, hoop ik, dat het vrij universeel is.

Vooralsnog zou ik de titel aanhouden, maar daar gaan – weet ik inmiddels uit de praktijk – nog heel veel mensen iets van vinden tzt. Dat zullen we dan nog wel zien… haha.

Kasper van Beek
    Bijdrager

Hoi Anita,

Ik zie dit als een groot compliment, want Scandinavische schrijvers heb ik hoog in het vaandel staan.
    Momenteel zijn de 3 grote waar ik veel inspiratie uit haal; Jo Nesbo, Stephen King en Robert Harris.

Daarom liet ik mijn personages in mijn debuut ook een roadtrip maken naar Finland… Daar voelde het vertrouwd om een thriller te laten afspelen. Maar ik moet zeggen dat Nederland zich in mijn fantasie steeds beter laat lenen voor een dergelijke sfeer.

Bedankt!

Kasper van Beek
    Bijdrager

Hoi Danielle,

Leuk om te horen dat je ook Vogelvrij hebt gelezen! Ik zit momenteel al lekker in gevecht met een nieuwe idee, dus die gaat er zeker komen. Bedankt!

groet,

Kasper

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.