Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #2 Leesclub 75: De minnaar Vragen aan Jet van Vuuren

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 994
    #14216 |

Heb je een vraag voor  Jet van Vuuren  naar aanleiding van  De minnaar

Stel hem hier, Jet gaat hem zeker voor je beantwoorden

Vraag en antwoord worden in het verslag van deze leesclub opgenomen

maryam
    Bijdrager
    Post count: 176

Hallo Jet,
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je het onderwerp voor je boeken vandaan haalt, bedenk je iets waarover je wil schrijven of hoor/lees je iets en “zie” je het verhaal voor je?

Bianca0602
    Bijdrager
    Post count: 65

Ik heb eigenlijk geen vragen maar ik wil Complimenteren met dit geweldige boek. Ik heb me af en toe flink zitten ergeren aan Dottie. Je hebt uitstekend werk geleverd met haar karaktertje. Vele ideeën en theorieën kwamen in me op en ik had maar op 1 puntje gelijk. Dank je wel voor het leesgenot.

jet van vuuren
    Bijdrager
    Post count: 4

Hallo Jet,
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je het onderwerp voor je boeken vandaan haalt, bedenk je iets waarover je wil schrijven of hoor/lees je iets en “zie” je het verhaal voor je?

Ha Maryam, de onderwerpen komen op mijn pad. Iets uit het nieuws dat ik opvang of over lees, daarna ontstaat het verhaal. Zodra er personages zijn gaat het (bijna) vanzelf.

jet van vuuren
    Bijdrager

Ik heb eigenlijk geen vragen maar ik wil Complimenteren met dit geweldige boek. Ik heb me af en toe flink zitten ergeren aan Dottie. Je hebt uitstekend werk geleverd met haar karaktertje. Vele ideeën en theorieën kwamen in me op en ik had maar op 1 puntje gelijk. Dank je wel voor het leesgenot.

Dankjewel Bianca!

maryam
    Bijdrager
    Post count: 176

Hallo Jet,
    Je schrijft dat je iets leest of hoort en daar je verhalen op baseerd.
    Dan ben ik wel heel nieuwsgierig waar “de minnaar” op gebaseerd is.

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 162

Goedemorgen jet,

Kom je zelf ook veel in Griekenland en zijn de plekken die je beschreef ook daadwerkelijk daar te vinden?

jet van vuuren
    Bijdrager

Hallo Jet,
    Je schrijft dat je iets leest of hoort en daar je verhalen op baseerd.
    Dan ben ik wel heel nieuwsgierig waar “de minnaar” op gebaseerd is.

Ha Maryam,

De Minaar is gebaseerd op een artikel dat ik las over oudere, rijkere vrouwen die slachtoffer worden van cybercrime.
    Daarna had ik een oproep geplaatst op FB of er mensen waren die hier ‘ervaring’ mee hadden. Onder de lezers waren verschillende reacties waarvan één mevrouw het wel heel erg van dichtbij had meegemaakt.

jet van vuuren
    Bijdrager

Goedemorgen jet,

Kom je zelf ook veel in Griekenland en zijn de plekken die je beschreef ook daadwerkelijk daar te vinden?

Leuke vraag: waar je over schrijft, moet je kennen, is mijn motto. Ik kwam vroeger vaak in Griekenland. Ik ken Kreta goed en zelfs uit de jeugd van Alma… de plaatsen die genoemd worden bestaan echt en kun je aan de hand van het boek bezoeken. Zeker de moeite waard, vooral de plek bij het water waar Dottie met Julia en Markos gaat eten, paradijslijk mooi!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.