Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z-#2 Leesclub 064: Voltooid Voltooid, Tijdens het lezen

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 204

Ik had niet een bepaalde verwachting van de verhaallijn. Ik ben er blanco ingestapt. Ik heb het boek inmiddels uit en heb ervan genoten.

MissyP
    Bijdrager
    Post count: 141

Geen opmerkelijke citaten gezien. Boek leest gewoon heerlijk weg. De verhaallijn ontwikkelt zich zoals verwacht: Lekker spannend, wie is daar aan het moorden geslagen en waarom? Aangezien ik nog niet eerder een boek van Mariska Overman heb gelezen, had ik geen specifieke verwachtingen, maar nu weet ik wel dat ik haar andere boek Hoofdzaak ook graag wil lezen!
    Geen vervelende spellingfouten of minder goede zinsopbouw gezien.

roodkapje
    Bijdrager
    Post count: 159

Spannend, al vanaf de eerste bladzijde. Je wilt weten hoe het verder gaat. Het veelvuldig verwijzen naar David is op zich niet storend, maar had van mij wel minder gemogen.
    Je krijgt tijdens het lezen wel inzicht in de druk, die op politiemensen ligt en de worstelingen waar ze meekampen.

PrinsesAstrid
    Bijdrager
    Post count: 31

Het boek leest lekker weg. Ik heb Hoofdzaak ook gelezen en hierdoor weet je precies aan welke gebeurtenissen Isabel terugdenkt. Het boek is ook als los deel te lezen, maar dan denk ik dat het af en toe lastig is om te begrijpen, omdat het zo snel gaat.
    In dit boek zijn het niet alleen de moorden, maar gebeurt er ook veel omheen. De spanning om wat er met Peter aan de hand is wordt ook goed opgebouwd. Als lezer ben ik benieuwd waar het heen gaat.

Laros
    Bijdrager
    Post count: 4

Ik heb niet echt citaten die ik vind dat ik moet benoemen.

De verhaallijn en opbouw vind ik erg fijn. Spanning wordt goed opgebouwd. Het is ook een makkelijke schrijfstijl dus leest lekker weg.

Enige nadelige vind ik dat er veel wordt terug gekeken op David. Dan ga je jezelf afvragen of je toch niet beter eerst het eerste boek moest lezen.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.