15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1961
    #11061 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen. 

Cover: Alle aan- en opmerking betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van het boek?

Lies Oosterhoff
    Bijdrager
    Post count: 137

Ik kreeg hem vandaag binnen en ik moet zeggen dat hij er fascinerend uit ziet. Beetje spooky omdat hij niet erg scherp is. Ik zie op de voorzijde een vrouw in waarschijnlijk een straat in een stad. Bovenaan het gebouw op links lijken wel waterspuwers. Het is in de avondschemering, tenminste zo komt het op mij over. Als ik zo’n cover in de winkel zie pak ik het boek in ieder geval op. Ik denk persoonlijk dat een cover ook heel belangrijk is voor een uitgever/auteur. Dat mis je een beetje bij een EPUB.
    Verder duidelijke en strakke belettering.
    Dan de achterflap. Beetje korte beschrijving over de auteur. Ik wil altijd wel wat meer weten van zo iemand. Natuurlijk hadden wij zelf wat meer info gekregen via de leesclub maar dit op de achterflap is het summier. Het verhaal maakt wel dat ik als lezer geïnteresseerd ben.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur. De auteur noch het pseudoniem is mij bekend. Ik laat me graag verrassen. Ik heb wel redelijk hoge verwachtingen. Een journalist weet vaak veel bijzondere dingen en kan natuurlijk verhalen schrijven.

Ik verwacht een spannend boek en ik denk dat het wel een bijzonder verhaal gaat worden. Ik verwacht vreemde wendingen en een stukje complottheorie. Wellicht wordt Hard ergens ingeluisd. Ik hoop op een nagelbijter.

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 356

Een mooie cover die wel passend is voor een thriller. Mysterieus en wat wazig in mooie kleuren. Een meisje dat tussen twee gebouwen loopt. Een quote van M.J.Arlidge.
    Een boek dat ik zeker zou oppakken in de winkel.

Achterflap met wel erg weinig info over de auteur.
    Ze hadden wel kunnen vermelden dat de initialen J.S.van zijn pseudoniem J.S.Moenroe voor zijn echte naam stond dat gewoon op internet te vinden is, namelijk John Stock.
    Ook nog wazig dat zelfde meisje van de voorkant te zien onderaan
    En diverse quotes van bekende auteurs en de Daily Mail.

De auteur is voor mij nog onbekend. Het is een journalist dus ik verwacht een goed verhaal.
    Al van verschillende mensen gehoord dat het een goed boek is, dus ik ben benieuwd of ik dat ook zal vinden.

Ik las in korte tijd van uitgeverij Cargo de titels, Vind haar en Onvindbaar, en nu ga ik Vind mij lezen.?

Alice1812
    Bijdrager
    Post count: 141

Cover: Het boek ziet er meteen erg intrigerend uit, een beetje alsof iemand wegloopt maar je niet zeker weet of je het goed hebt gezien. Zeer passend dus!

Auteur: Ik heb vaag wel eens iets gehoord van J.S. Monroe maar er volgens mij nog nooit iets van gelezen, ik stap er dus blanco in!

Verwachting: Ik verwacht een spannend verhaal, met veel vraagtekens en “denken dat je weet hoe het zit”. Ga er van het weekend eens lekker voor zitten!

Those who don't believe in magic will never find it.

Annette Overvoorde
    Bijdrager
    Post count: 100

Cover: de cover ziet er spannend uit en mysterieus. Het is een mooie cover, pakkend..het zou mij opvallen in de boekenwinkel. Ik zou het pakken en erin gaan kijken.

Auteur: J.S. Monroe is een pseudoniem. Ik ben dan ook erg benieuwd wie dit is. En waarom hij neit onder eigen naam schrijft. Dit kan verschillende redenen hebben.

Verwachting: De intro leest leuk weg. Nu het boek nog. Ik verwacht spanning, mysterie en een beetje engs erin. Wel een gesloten einde, of een einde dat een goed gevoel geeft. Dat blijft voor nu nog een groot vraagteken.

Let’s go!

denboets
    Bijdrager
    Post count: 17

Cover: de cover ziet er mooi uit en triggert mijn nieuwsgierigheid. Als ik boeken zie met dit soort cover zal ik het altijd bekijken

Auteur: ik ken de auteur niet. Heb nog niets van hem gelezen.

Verwachting: ik verwacht een spannend verhaal met een onverwachte plot. Wel met een gesloten einde zonder vraagtekens.

Tilak
    Bijdrager
    Post count: 165

Cover: Mooie zachte kleuren worden gebruikt voor de afbeelding van een meisje in een straat. De titel staat groot afgedrukt daarentegen de naam van de auteur vrij klein, bijna bescheiden. Leuk detail vond ik dat de afbeelding van het meisje op de achterzijde ook voorkomt, maar alleen te zien is wanneer je goed kijkt.
    Auteur: Ik las dat de auteur normaliter spionageromans schrijft, benieuwd hoe spannend deze psychologische thriller wordt. Het is in ieder geval mijn eerste kennismaking met zijn werk.
    Verwachting: Hopelijk een spannend boek waarbij -zoals de kaft aangeeft- je tot aan het eind toe moet raden naar de ontknoping. Wellicht worden we tijdens het verhaal af en toe op het verkeerde been gezet, dit kan ik altijd wel waarderen.

Weert
    Bijdrager
    Post count: 186

Mooie cover. Zo te zien loopt het meisje op de cover op een station of een weg. In elk geval ziet het er naar uit dat ze wil gaan verdwijnen, ergens anders heen gaan.
    De quotes op de achterkant beloven veel, ik ga het graag zelf ondervinden of ze gelijk hebben.

Deze auteur ken ik niet, maar net als Dini heb ik op internet gelezen dat het een pseudoniem is voor de journalist Jon Stock.
    Ervaring met schrijven heeft hij daardoor in elk geval. Maar of hij ook een goed en spannend verhaal in elkaar kan zetten?
    Ik ben heel benieuwd.

Ik verwacht een goed geschreven en spannend verhaal te gaan lezen, dat speelt in Engeland. Dat laatste vind ik erg leuk, omdat ik Engeland goed ken.

(in feite heb ik al ongeveer 100 bladzijden gelezen en kan zeggen dat het erg fijn leest)

Thrillreader
    Bijdrager
    Post count: 108

De kleuren en het gekozen lettertype zijn mooi. Qua ontwerp heeft het een typisch thriller uitstraling. Origineel is het niet. Een afbeelding met een persoon in een kleurrijke omgeving zie je vaker zoals ‘Ik weet waar je woont’/ Unni Lindel, ‘Zijde rups’/ Robert Galbrath, ‘blauw water/ Simone van der Vlught etc.

Ik kan geen vergelijking maken met zijn eerdere werken, maar het is een thriller dan verwacht ik een spannend verhaal te lezen.

Als ik de achterzijde lees geeft het ook de indruk dat het spannend en onvoorspelbaar is. Hopelijk dat ik na het lezen van het boek deze ingrediënten erin hebben herkend.

Alex Van Damme
    Bijdrager
    Post count: 73

Goedemorgen

Cover: op de download heb ik de kleurcover, op mijn ereader enkel de zwart/witte cover. Tussen twee hoge gebouwen loopt een persoon naar het licht. Loopt deze zijn dood tegemoet (het witte licht), loopt die naar een nieuwe toekomst, loopt die naar het oneindige? Het verhaal zal het uitwijzen. Ik vind de cover van de US Editie ook wel iets hebben.

Auteur: De auteur heeft al verschillende spionageverhalen geschreven, en dit is de eerste psychologische thriller. Voor ik mij inschreef voor de leesclub, heb ik de auteur opgezocht. Ik kreeg de indruk dat J S Monroe zeer gekend en geliefd is. Ik ben nieuwsgierig.

Verwachting: Ik kijk naar een spannend boek met net dat ietsje meer, geen thriller van dertien in een dozijn.

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 242

De cover is mooi. Een vaag beeld in een grote stad. Als je die voorkant matched met de inleiding duid dit op de schimmen die je vaag langs ziet lopen in de drukte van de stad. Van iedereen vang je een glimp op en meen je mensen te herkennen , of toch niet?

De auteur ken ik niet en ik heb dus geen verwachtingen.

Het verhaal. Enorm spannend en vol mysteries denk ik. Misschien naarmate het plot volgt ook wel actie om de ”anderen” voor te blijven?

M_Vermeulen89
    Bijdrager
    Post count: 37

Cover: IK vind het echt 1 van de mooiste en meest ingenieuze covers die ik gezien heb. Het doet een beetje futuristisch aan en als ik hem in een eerste instantie zien zou ik eerder denken dat het een fantasy of young-adult boek is. Is de vrouw op de kaft Rosa? Waar gaat ze naartoe? Leeft ze nog? Het wekt zeker mijn nieuwsgierigheid op! Voor de rest is het ook een stevig boek dat perfect in de hand ligt.

Auteur: Ik heb hier eerlijk gezegd geen verwachtingen van. J.S. Monroe is een pseudoniem van Jon Stock, een schrijver waar ik nog nooit iets van gelezen heb en eerlijk gezegd zelfs nog nooit gehoord heb. Ik ga dus volledig neutraal het verhaal in.

Verwachting: Door de cover verwacht ik een goed doordacht boek en origineel verhaal. Een zoektocht naar wat er nu werkelijk gebeurd is. Tot dusver weinig reacties en recensies op het boek gelezen dus wat dat betreft kan ik niet zeggen hoe hoog mijn verwachtingen precies zijn. Ik kan er hierdoor wel met een open mind in en onafhankelijk mijn eigen mening vormen!

Ik ga dit weekend lekker in dit boek beginnen.

Wendy
    Bijdrager
    Post count: 139

Cover : Ik vind de cover heel erg mooi. Als ik dit boek zie liggen zou ik hem zeker oppakken. De kleurstelling,
    de afbeelding, de lettertype, het ziet er erg goed uit! Dit boek was ook al op mijn wil ik lezen lijst beland door de cover en de korte inhoud.

Auteur: Ik ken de schrijver niet. Ik weet verder ook niks over hem, behalve dat zijn naam een pseudoniem is van een Engelse journalist. Ik ben heel benieuwd dus!

Verwachting: Ik verwacht een heel spannend boek. Denken dat je je vriendin overal ziet terwijl ze 5 jaar geleden zelfmoord heeft gepleegd is natuurlijk bizar. Ik ben heel benieuwd of ze het echt is of iemand die op haar lijkt. Leeft ze echt nog of speelt iemand een spelletje met Jar. De korte inhoud levert me al een hoop vragen op en ik hoop dat het een spannend en zeker ook onvoorspelbaar verhaal is. Ik hoop verrast te worden tijdens het lezen.

Zohra
    Bijdrager
    Post count: 271

De Cover :
    In een boekhandel zou hij zeer zeker mijn aandacht trekken.
    Een vrouw die wandelt/wegloopt in de duisternis…ietwat wazig.
    Wat vragen oproept.
    De woorden “Vind Mij”in een mooi lettertype die je toeschreeuwen.
    De auteur:
    Voor mij het 1ste boek van deze auteur, ik laat me dus verrassen.
    Hij heeft reeds meerdere boeken geschreven ,maar dan spionagethrillers onder de naam Jon Stock, en die liggen me niet zo erg.Anders had ik hem misschien al ontdekt.
    Verwachting:
    Een spannend boek.
    Een zoektocht naar een geliefde en als ik de achterflap mag geloven dan leeft ze of leeft ze niet meer.That is the question…
    Bizar.

Marieke
    Bijdrager
    Post count: 6

De cover ziet er spannend en belovend uit .
    De schrijver hoorde ik voor het eerst
    En ben zeker benieuwd ik lees nu momenteel spiegel ik ben nog niet aan deze exemplaar begonnen .

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.