Home Forums Leesclub 168: Verzwegen Verzwegen, Voor het lezen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1997
    #29218 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen. 

Cover:  Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur:  Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting:  Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

Marjoleine
    Bijdrager
    Post count: 38

Cover: Het eerste wat mij opvalt is dat het boek zo dik is! Bijna 550 pagina’s.
    De voorkant oogt heel rustig, de witte streep over het gezicht geeft het mysterieus, ik krijg er een ‘stilte voor de storm gevoel’van.
    De achterkant staat in enorm contrast tot de voorkant, door de volledig zwarte uitvoering. Ook de foto van Karin Slaughter staat in mooi contrast tot de rest van de cover.

Auteur: Ik heb al een aantal boeken van Karin Slaughter liggen, maar op de een of andere manier is het er nog niet van gekomen om erin te beginnen. Gek, want van wat ik heb gehoord en gelezen over haar boeken, schrijft ze precies het soort boeken waar ik verslingerd aan ben. Zeker omdat dit een soort jubileumboek is, verwacht ik dat ze een heel goede thriller heeft neergezet.

Verwachting: Ik verwacht, en hoop, een ontzettend spannend verhaal wat blijft boeien tot het einde met een hoop gruwelijkheden. Dingen waar ik ‘s nachts niet van wakker lig, maar waar ik wel voor wakker blijf om nog even verder te kunnen lezen.

corina n
    Bijdrager
    Post count: 14

Cover,ik heb deze als e book, oogt rustig, mooie lichte kleur, als ik deze in winkel zo zag liggen zou deze zeker aantrekken,maar komt mss ook omdat haar naam er duidelijk op staat en ik dan ben van haar boeken

Auteur, ik heb de hele grant county/Will Trent serie gelezen,ik ben echt fan van deze reeks en heb ze dan ook verslonden.

Verwachting,eerlijk gezegd ligt mijn verwachting best hoog omdat ik haar andere boeken ook goed vond.Hoop dat er spanning in zit.Ik kijk er naar uit om te starten.

CarindW
    Bijdrager
    Post count: 24

Heerlijke dikke pil. Ik verwacht weer een heerlijk verhaal over Will en Sara met een goede opbouw en veel spanning.
    Ook verwacht ik er best wel veel van.
    Met een ebup zie je niets van de cover, maar ik zag hem net in de boekwinkel staan en het is zeker een echte Karin Slaughter cover, hij valt ook best op.

heijnen
    Bijdrager
    Post count: 38

Cover: de voorkant is mysterieus. Er staat een gezicht met gesloten ogen en een witte streep door het gelaat, op. Ik ben benieuwd hoe dit in het verhaal verklaard wordt. De achterkant is, zoals vaak, zwart met een mooie foto van Karin.

Auteur: ik heb alle boeken van Karin Slaughter gelezen en ben dus een grote fan die weet wat ze kan verwachten van Karin: een fijne schrijfstijl en een spannend verhaal.

Verwachting: een spannende thriller die ik moeilijk kan weg leggen om te stoppen met lezen.

Biareb
    Bijdrager
    Post count: 6

Cover: Mooi in de lijn van de laatste boeken van Karin Slaughter. Passend bij de titel, duidt de titel goed uit.
    Auteur: Ik heb alle boeken van Karin Slaughter gelezen en ben groot fan van de Will Trent/Sara Linton series.
    Ze weet mij met elk boek weer te boeien. Ik heb geen moeite om in het verhaal te komen en vind haar schrijfstijl heel prettig.
    Verwachting: Weer een spannend verhaal over Wille en Sara. Net of je weer terug komt bij vrienden na ze een tijd niet gesproken te hebben.

Tina van Langeveld
    Bijdrager
    Post count: 42

Cover: Ik vind de cover niet zo heel erg mooi, er zijn wat mij betreft veel te veel boeken met een vrouwengezicht op de kaft. Wel is het zo dat deze kaft past bij de eerdere delen van de serie.

De auteur: Ik heb alle boeken van Karin Slaughter gelezen, dus ik ben bekend met haar, voor mij, plezierige schrijfstijl. Haar boeken vervelen mij nooit, zijn altijd lekker spannend, en ik ben gek op Will en Sara!

Verwachting: Ik verwacht weer een heerlijk spannend verhaal, waarin ik mijzelf heerlijk kan verliezen!! Ik kan niet wachten om het boek op mijn reader te gaan zetten, en om te gaan beginnen met lezen!!

Margriet
    Bijdrager
    Post count: 13

Jaaaaa hij is binnen en ik heb er zin in.
    De cover vind ik mysterieus. Een blaadje op de lippen die iemand het zwijgen oplegt…

De auteur is Karin Slaughter en ik heb al haar boeken!! Ik lees ook veel via de e reader maar van haar wil ik graag de ‘echte’ boeken in mijn handen hebben.
    Verwachting..als ik ga beginnen met lezen kan ik vast niet meer stoppen met lezen. Ik hoop dat ik volledig word opgeslokt door het verhaal

Rixt
    Bijdrager
    Post count: 14

Cover
    Past precies bij de boeken van Karin Slaughter je herkent gelijk dat het een boek van haar is ook al zou haar naam er niet opstaan.

Auteur
    Ik verwacht weer een boeiend boek welke je niet weg kunt leggen met veel details, geloofwaardigheid en spanning.

Verhaal
    Op de voorkant staat dat het een Will Trent thriller is ik verwacht dan ook dat het verhaal verder gaat waar het vorige keer geëindigd is. Ik had eerder vernomen dat Jeffrey terug zou komen dus ben benieuwd hoe ze dit aan gaat pakken.

Anneke
    Bijdrager
    Post count: 16

Ik vind de cover erg mooi en het past natuurlijk ook mooi bij de andere titels. Ik heb alle boeken gelezen van Karin Slaughter en ik kijk dan ook erg uit naar dit boek. Niet alleen omdat het weer een nieuw boek is van haar hand, maar ook omdat het een boek is over Sara en Will. Het is een dik boek, dus ik hoop dat er niet te ver afgedwaald wordt, maar dat het verhaal constant boeiend blijft om te lezen.

Enig minpuntje is de titel, en eigenlijk niet alleen deze maar ook voorgaande. Ik vind ze zo nietszeggend dat ik bij een bepaalde titel bijna niet kan zeggen welk boek het ook al weer is.

Carientjetje
    Bijdrager
    Post count: 69

Cover:  een van een boom gevallen blad dat een mond afsluit. Wordt daarmee iets “verzwegen”? Cover geeft een zachte indruk maar ik kan me niet voorstellen dat het verhaal ook zacht zal zijn.

Auteur:  ik hoop dat ze me net zo weet te boeien. Situaties worden zo beschreven dat je ze in je fantasie vóór je kan zien.

Verwachting:  Net zo’n boeiend verhaal als de vorige boeken. Een verhaal waarin de verschillende lijnen naast elkaar zullen lopen maar ook in elkaar grijpen.
    Eigenlijk vind ik het “eng” om het zoveelste boek in de serie te lezen….bang dat ik een keer teleurgesteld zal worden.

nvdrs
    Bijdrager
    Post count: 30

cover:
    Ik lees de e-pub, dus over de cover van het fysieke boek en/of de kleuren van de cover kan ik niet veel vertellen. Wat opvalt is dat de foto alleszins anders is dan we van de meeste thrillers de laatste tijd teveel zagen (man/vrouw gefotografeerd van de achterzijde die bv over meer of iets anders uitkijkt…). De close-up laat een lijn over het gelaat zien en een afgevallen blad wat doet vermoeden dat het verhaal zich tijdens de herfst afspeelt of in een bos. Ik hoop dat de keuze van de cover duidelijk wordt naarmate het verhaal vordert.
    auteur:
    Ik las al een aantal boeken van Karin Slaughter, en vond deze steeds goed. Ondertussen is het weer al een tijdje geleden, dus ik vermoed dat niet ‘het boek teveel’ wordt van haar, een overdosis Slaughter zit er nog niet in 😀
    verwachting:
    Het boek gaat over Will Trent, ik verwacht dat hij nu toch al wat verder gevorderd is in het leven. Het is voor mij nu wel een tijdje geleden dat ik een boek las over Will Trent. Ik hoop dan ook dat dit niet stoort in het verhaal en dat ik nog kan volgen als het over hem en Sara gaat

Anjavee
    Bijdrager
    Post count: 68

Cover: deze past perfect in de reeks covers van de boeken van Karin Slaughter. De titel, verzwegen, in combinatie met de gesloten lippen vind ik heel geslaagd!

Auteur: ik heb alle vorige boeken van Slaughter verslonden. Zij weet mij iedere keer te boeien!

Verwachtingen: ik verwacht een spannend boek waarin ik word meegetrokken door Sara en Will!! Het is een kanjer van een boek, dus hopelijk uren leesplezier!!

Sanne Scholten
    Bijdrager
    Post count: 16

Dankzij de epub kan ik gelukkig toch deelnemen aan deze leesclub. Een epub heeft natuurlijk niet de look en feel van een papieren boek, maar wat me het meest opvalt aan de (typische Karin Slaughter) cover is dat dit een “Will Trent thriller” wordt genoemd. Voor mij blijft het toch vooral een “Sara Linton thriller”. Met haar is het immers 19 boeken geleden begonnen. Will Trent kwam pas in deel 6 in beeld en pas in deel 9 ontmoetten Sara en Will elkaar. Dat was een meesterlijke zet trouwens.

Karin Slaughter stelt wat mij betreft nooit teleur, dus ik verwacht ook nu weer een gruwelijk spannend verhaal, zoals alleen zij dat kan schrijven. Daarnaast verwacht ik weer de nodige ontwikkelingen in de relatie tussen Sara en Will.

Ali
    Bijdrager
    Post count: 15

Cover: vind het een mooie cover. De voorkant maakt je nieuwsgierig en op de achterkant staat een korte inhoud van het boek. Dit vind ik voldoende, zo kun je je al een beetje indenken hoe het boek zal gaan. Daarbij vind ik het zelf altijd wel fijn als er een foto van de auteur bijstaat.

Auteur: ik heb al meerdere boeken van haar gelezen en Vind haar een goede auteur die je van het begin af aan meeneemt in het verhaal

Verwachting: Een spannend verhaal wat mij blijft boeien tot het slot. En wat moeilijk zal worden om het tussentijds weg te leggen om de volgende dag weer verder te lezen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.