Home Forums Leesclub 135: Verzwegen trauma (VT6) Verzwegen trauma, Voor het lezen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1587
    #24170 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen.

Cover:  Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur:  Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting:  Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 281

Cover: Het lijkt op de andere boeken van de serie en dat vind ik tof want zo zie je dat het een reeks is. Ik zie een rolstoel dus ik verwacht dat het iets te maken heeft met mindervaliden of toch iets in de medische wereld

Auteur: Ik lees heel graag boeken van haar want het leest altijd zo vlot dus zal het nu ook wel zo zijn

Verwachting: Weer een spannend boek van in het begin tot het einde, dat je soms beter niet laat op de avond leest om geen nachtmerries te krijgen lol. Een boek dat veel te snel zal uit zijn en met weer een verrassend einde

MarianneIL
    Bijdrager
    Post count: 299

Cover: Grauwe kleuren, gebroken letters (heb dit vaker gezien bij boeken van LetterRijn, vind het wel mooi). Een rolstoel, die vast voor de man met de geamputeerde benen is. Lovende tekst van Biblion op de voorkant. Op de achterkant een korte inhoud van het boek, die nieuwsgierig maakt.

Auteur: Ik heb nog niets van deze auteur gelezen en wacht daarom af.

Verwachting: Boeiend boek met verschillende verhaallijnen. Hoop op plottwists en een verhaal dat mij boeit, zodat ik door wil lezen zonder te stoppen (voor zo ver dat past in mijn verdere dagplanning).

sunnie031
    Bijdrager
    Post count: 146

Donkere dreigende kleur en een lege rolstoel. Het maakt me nieuwsgierig wat die verzwegen trauma is. Wat heeft dit te doen met de rolstoel? Als ik de tekst op de achterkant lees, dan wil ik gelijk weten hoe het in elkaar steekt.

Ik dacht eerlijk dat ik al eerder een boek van deze auteur had gelezen, maar dat blijkt heel niet zo te zijn “schaam’

Ik verwacht naar aanleiding van de tekst op de achterkant dat dit een zeer spannende thriller zal zijn en dat deze ook goed te lezen zal zijn, omdat het toch een serie is. Ik heb er zin in!

Christy
    Bijdrager
    Post count: 59

De cover is herkenbaar als deel van de VT serie. Ik ben heel benieuwd hoe alles weer samen gaat vallen in dit boek.
    Ik heb hoge verwachtingen omdat ik de auteur heb leren kennen als schrijfster van goed leesbare en enorm lekker spannende boeken, hoop dat dit boek ook weer zo fijn is.

Renneke Bogerd
    Bijdrager
    Post count: 60

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    Grauw/grijze kaft met een lege po-rolstoel op de cover met de titel en auteur in afgebrokkelde witte letters. Tevens wordt vermeld door Biblion naast een kleine lofzang, dat dit een nieuw boek is met dezelfde personages, waardoor duidelijk is dat dit een deel is in een reeks. Als ik Cees mag geloven, dan is het een boek om van te genieten.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Totaal geen, niet eerder iets van haar gelezen.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?
    Twee verhalen in een boek of ze iets met elkaar te maken hebben wordt pas duidelijk als ik in dit boek begin. Wel spannend om erachter te komen wat er aan de hand is met de geamputeerde man.

Agnes te Molder
    Bijdrager
    Post count: 111

Aan de cover kun je al zien dat dit boek bij de VT Serie hoort
    Op wie staat de rolstoel te wachten? Wat is er met de gebruiker gebeurd?

Ik verwacht dat Melissa weer een érg goed boek heeft geschreven.
    Ik vrees dat het weer ten koste gaat van mijn nachtrust, maar dat is het helemaal waard😊

Ik verwacht een spannend boek dat moeilijk weg te leggen is.
    De verhaallijnen zullen weer naadloos in elkaar overgaan.

Marjon van Oostenrijk
    Bijdrager
    Post count: 75

Cover:
    Altijd een beetje lastig bij een ebook, dus maar even naar het blauwe mannetje gegaan.
    Voorzijde past echt bij de eerder verschenen boeken van de VT-serie. Een rolstoel doet het vermoeden dat het dit keer de medische kant opgaat.
    Achterzijde een korte beschrijving. Leuk dat het stukje van Cees van Rhienen er staat

Auteur:
    Andere delen van de VT-serie ook gelezen. Mijn verwachtingen zijn dus hoog.

Verwachting:
    Weer een superspannend boek. Ben ook heel benieuwd hoe het verder gaat met Sanne, Luca en Will de Jager. Ook leuk om weer plekjes en straten te herkennen in Hoorn, waar ik woon

Corine12
    Bijdrager
    Post count: 32

Cover: Is groen/grijzig met op de voorgrond een rolstoel of eigenlijk een po-stoel in een verlaten kamer. De stoel heeft geen banden; één band hangt er naast. Een quote van Biblion op de voorkant en grote witte letters met de titel van het boek. Op de achterkant de beschrijving van het boek en een stukje over de auteur. Onderaan een stukje geschreven door Cees. Leuk.

Auteur: Ik verwacht dat Melissa mij niet zal teleurstellen. Ik ben bekend met de VT-reeks.

Verwachting: Ik verwacht weer een spannend boek met de rechercheurs Sanne en Luca.

justine
    Bijdrager
    Post count: 154

Een grauw, duistere cover. Een lege rolstoel en letters die niet echt aan elkaar zitten.
    Ben daarom heel benieuwd naar het verhaal, en de korte inhoud is al goed.

Ik laat het over mij heen komen, geen idee, wel nieuwsgierig

Hoop veel spanning en hoop natuurlijk dat het boek goed op zichzelf te lezen is, en niet te vaak wordt teruggeblikt

Een dag niet gelezen is een dag niet geleefd.

sillyruns
    Bijdrager
    Post count: 129

Cover: Wat een prachtige kleuren! Passend bij de verwachting van het verhaal, niet te uitbundig, een beetje donker. De grillige letters beloven ook dat het geen licht boek zal zijn. Het wit van de letters steekt goed af. De stoel geeft aan dat het iets ouderwets, niet professioneel betreft. Het enige fleurige op de cover is de foto van Melissa (heel passend).

Auteur: Een prettige, toegankelijke schrijfstijl met hier en daar wat gruwelijkheden. De hoofdpersonages worden met veel liefde beschreven. Goed uitgediept.

Verwachting: Een spannend verhaal waarin gruwelijkheden niet gemeden worden. We komen weer iets meer te weten over Sanne en de mensen in haar omgeving. Ik hoop op meer romantiek tussen Sanne en Wil, maar vrees dat hier weleens een kink in de kabel zou kunnen komen. Als laatste verwacht ik herkenning van de omgeving waarin het verhaal zich afspeelt.

Marjoleine
    Bijdrager
    Post count: 25

Cover: zo’n ouderwetse rolstoel, kale ruimte met wat rotzooi op de vloer, lichtinval die me doet denken aan een enkel klein raampje hoog in de muur. Het geeft een naargeestig beeld, zo’n oud verlaten ziekenhuis waar een hoop gruwelijkheden kunnen gebeuren.

Auteur: Ik heb nog niets van Melissa gelezen, dus ik ben nog onbevooroordeeld. Ik laat me graag verrassen!

Verwachting: ik verwacht (en hoop) met het oog op de amputaties een gruwelijk verhaal. Hier gaan waarschijnlijk een paar verhaallijnen flink daar elkaar heenlopen. Ik ben benieuwd naar hoe alles op het eind samen zal komen.

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 300

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

De cover past volledig bij de reeks! Staat mooi zo in de boekenkast.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Een vlotte schrijfstijl, die de lezer in de ban houdt.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

Opnieuw een spannende thriller die me op het puntje van de stoel doet zitten.

1958wilma
    Bijdrager
    Post count: 125

Cover: Het lijkt op de andere boeken van de serie en dat vind ik tof want zo zie je dat het een reeks is. Ik zie een rolstoel dus ik verwacht dat het iets te maken heeft met mindervaliden of toch iets in de medische wereld

De eerste drie boeken uit de vt reeks zijn van een andere uitgever en lijken helemaal niet op deze cover.

Melissa Skaye
    Bijdrager
    Post count: 103

De eerste drie boeken uit de vt reeks zijn van een andere uitgever en lijken helemaal niet op deze cover.

Klopt, dat waren volledig andere covers die de indruk gaven van een roman😬 Dat is de VT-reeks niet bepaald. Daarom kozen we bij LetterRijn voor heel andere covers.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.