Home Forums Leesclub 135: Verzwegen trauma (VT6) Verzwegen trauma, Tijdens het lezen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1587
    #24172 |

Tijdens het lezen komen andere punten onder de aandacht, hieronder staan een paar aandachtspunten, die je kunnen helpen.

1. Kom je opmerkelijke citaten tegen, plaats ze op deze plek en vermeld erbij waarom jij ze opmerkelijk vindt.
    2. Ontwikkelt de verhaallijn zich zoals je ook verwacht?
    3. Natuurlijk kunnen spellingfouten en een minder goede zinsopbouw ergeren tijdens het lezen en de aandacht afleiden van het verhaal. Kom je ze tegen, plaats er dan enkele als voorbeeld in dit onderdeel. Een eindeloze opsomming wordt niet op prijs gesteld.
    4. Voorkom het plaatsen van spoilers. Spoilers zijn stukken tekst over een boek waarin teveel van de verhaallijn wordt weggegeven. Niet doen! Dit wordt door je collega lezers niet op prijs gesteld!

sunnie031
    Bijdrager
    Post count: 146

Ik ben gisteren begonnen met lezen. Ik bemerk nu al verschillende verhaallijnen en ik ben zeer benieuwd wanneer dit allemaal bij elkaar komt en of ik een idee heb / krijg wie de dader zal zijn. Die stukjes uit het dagboek zijn ook interessant om te lezen, waar gaat dit heen? Ik ga snel verder met lezen en hoop een heel eind te kunnen komen vandaag. Ben nu op blz 91.

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 300

Ik heb het boek mogen lezen voor de blogtour bij Letterrijn.
    Verzwegen Trauma, had mij onmiddellijk weer in zijn greep, wat hou ik van Sanne en Luca, ze zijn naast Will en Sara me favoriete duo in thriller land πŸ™‚

Melissa Skaye
    Bijdrager
    Post count: 103

Ik heb het boek mogen lezen voor de blogtour bij Letterrijn.
    Verzwegen Trauma, had mij onmiddellijk weer in zijn greep, wat hou ik van Sanne en Luca, ze zijn naast Will en Sara me favoriete duo in thriller land πŸ™‚

Wat een groot en enorm lief compliment πŸ₯°

Alberta
    Bijdrager
    Post count: 13

Wat heerlijk, een boek lezen wat je eigenlijk niet weg wil leggen! Hele prettige schrijfstijl en een mooie verhaallijn. Ik ga gauw verder:).

MarianneIL
    Bijdrager
    Post count: 299

Ik ben nu bijna op een kwart van het boek, maar kom regelmatig dingen tegen die waarschijnlijk in voorgaande boeken uit de serie gestaan hebben en heb het gevoel dat ik toch iets mis, omdat ik die niet gelezen heb (de heer Van Gils, informatie over de moeder van Sanne). Nu vroeg ik me af of er ook anderen zijn die de voorgaande boeken niet gelezen hebben en hetzelfde gevoel hebben.
    Helaas op het moment geen tijd om de voorgaande boeken “eert even” te lezen…

Marjoleine
    Bijdrager
    Post count: 25

Vanmiddag tentamen gehad, dus nu tijd om te lezen. Ik ben pas op blz 18, maar ben al gegrepen door de enorm beeldende manier van schrijven.
    Als ik m’n ogen dicht doe zie ik benen staan.

1958wilma
    Bijdrager
    Post count: 125

Kom je opmerkelijke citaten tegen, plaats ze op deze plek en vermeld erbij waarom jij ze opmerkelijk vindt.
    Op dit moment ben ik nog niets opmerkelijks tegengekomen, ben alleen benieuwd hoe het verder gaat met de relatie tussen Wil en Sanne.

Ontwikkelt de verhaallijn zich zoals je ook verwacht?
    Ja, maar moet wel mijn aandacht erbij houden m.b.t. de wisselingen in tijd. Dan is het lezen op een e-reader toch wat lastiger dan een boek, waar je sneller terug kunt bladeren om te checken.

Natuurlijk kunnen spellingfouten en een minder goede zinsopbouw ergeren tijdens het lezen en de aandacht afleiden van het verhaal. Kom je ze tegen, plaats er dan enkele als voorbeeld in dit onderdeel. Een eindeloze opsomming wordt niet op prijs gesteld.
    Nog niets tegengekomen.

MarianneIL
    Bijdrager

Nu zit ik toch met iets wat me verbaast. Ik kan de vraag natuurlijk rechtstreeks aan Melissa voorleggen, maar ik weet dat je meeleest πŸ˜‰
    Regelmatig komen er stukken uit het dagboek van Will naar voren. Vaak lange stukken. Toch wordt er steeds van “het dagboek” gesproken. Het lijkt me erg veel voor één dagboek.

MarianneIL
    Bijdrager

Bij hoofdstuk 16 is in de ePub het jaartal vergeten (al is het logisch in het verhaal dat het 2017 moet zijn).

Hoofdstuk 14 is het vervolg (volgende dag) van hoofdstuk 13 (17 februari), dus hoofdstuk 14 moet dan 18 februari zijn.
    Hoofdstuk 17 is 21 februari, dus 3 dagen later. Maar volgens de tekst is het een week na de ontmoeting in hoofdstuk 14 (om niet te spoileren noem ik niet wat dat is). Erg korte week of verkeerde datum?

Agnes te Molder
    Bijdrager
    Post count: 111

Ik ben nu op bladzijde 100. Dit is echt weer een boek zoals de andere boeken van Melissa. Leest vlot, goed verhaal, moeilijk weg te leggen. Dus genieten πŸ˜€πŸ‘

Melissa Skaye
    Bijdrager

Bij hoofdstuk 16 is in de ePub het jaartal vergeten (al is het logisch in het verhaal dat het 2017 moet zijn).

Hoofdstuk 14 is het vervolg (volgende dag) van hoofdstuk 13 (17 februari), dus hoofdstuk 14 moet dan 18 februari zijn.
    Hoofdstuk 17 is 21 februari, dus 3 dagen later. Maar volgens de tekst is het een week na de ontmoeting in hoofdstuk 14 (om niet te spoileren noem ik niet wat dat is). Erg korte week of verkeerde datum?

Wat vreemd, in het boek staat bij hoofdstuk 16: Zondag 19 februari.

En ja, de korte week. Ik begrijp je verwarring, maar ik beschrijf niet elke dag van de weekπŸ˜‰

MarianneIL
    Bijdrager

Wat vreemd, in het boek staat bij hoofdstuk 16: Zondag 19 februari.

En ja, de korte week. Ik begrijp je verwarring, maar ik beschrijf niet elke dag van de weekπŸ˜‰

Nee, dat je niet elke dag beschrijft, snap ik. Maar na 3 dagen schrijf je dat er een week voorbij is….

Melissa Skaye
    Bijdrager

Ik kom er later op terug, Marianne, ik duik eerst even in die betreffende hoofdstukken.

Corine12
    Bijdrager
    Post count: 32

Vrijdag begon ik met lezen in dit boek tot blz. 42. In het weekend geen tijd gehad om te lezen. Ik ga vandaag verder. Ik ben nog niets vreemds tegengekomen;het leest lekker.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.