3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 284

De plot

Wat vind je van het plot? Weer goed gevonden en niet verwacht
    Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot? Mooi opgebouwd hoewel het voor mij soms een beetje bleef hangen deze keer
    Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? Nee het was toch verrassend

Algemeen

Vond je Verzwegen trauma een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht? Ja deze boeken lezen echt als een trein en kon ik moeilijk wegleggen
    Vind je de schrijfstijl van Melissa Skaye prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen? Heel gemakkelijk en vlot te lezen
    Stel….Melissa Skaye vraagt aan jou om haar boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan haar zijn? Gruwelijk spannend

Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek? Het is een typisch Melissa Skaye boek
    Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Melissa Skaye mee willen geven? Hoe zou je advies luiden? Nee gewoon doe zo verder en laat Luca wat meer naar voor komen

ingebrunn
    Bijdrager
    Post count: 193

De plot

Wat vind je van het plot? Het plot zat erg goed in elkaar maar kwam niet helemaal als een verrassing
    Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot? Het plot zit goed in elkaar met kleine plotwendingen. De dader blijft lang geheim . We krijgen steeds meer informatie en de lijntjes komen op een verrassende manier bij elkaar
    Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? Het kwam niet helemaal als een verrassing
    Algemeen

Vond je Verzwegen trauma een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht? Het had van begin tot eind mijn aandacht. Eens geen bloederige slachtpartijen maar de amputaties en de grote vraag waarom?
    Vind je de schrijfstijl van Melissa Skaye prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen? Prettig en dit keer niet zo ruw als haar andere boeken. Ook de korte hoofdstukken zijn prettig
    Stel….Melissa Skaye vraagt aan jou om haar boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan haar zijn? Aangrijpend
    Dit boek

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek? Door de amputaties vind ik het wel uniek. Eens geen bloederige slachtpartijen maar gruwelijke verminkingen
    Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Melissa Skaye mee willen geven? Hoe zou je advies luiden? Blijf vooral zo door schrijven

Marjon van Oostenrijk
    Bijdrager
    Post count: 79

De plot

Wat vind je van het plot?
    Heel lang getwijfeld waar het heen ging. Ik vond het een verrassend plot.

Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    Door de verschillende verhaallijnen was het soms lastig om de structuur van het plot te volgen.

Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Ik had het einde niet helemaal zien aankomen, maar zoals de locatie in Oostwoud had ik wel verwacht dat dat weer een rol zou gaan spelen.

Algemeen

Vond je Verzwegen trauma een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Ik vond dit deel van de VT-reeks niet altijd boeiend, het duurde ook wel lang voordat ik echt in het verhaal zat.

Vind je de schrijfstijl van Melissa Skaye prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    De schrijfstijl van Melissa is prettig en het leest makkelijk weg.

Stel….Melissa Skaye vraagt aan jou om haar boek(en) te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan haar zijn?
    Dit boek is aangrijpend, je moet er toch niet aandenken dat dit soort “gekken” echt rondlopen.

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Het boek is niet specifiek uniek, maar de VT-reeks op zich heeft wel iets unieks.

Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Melissa Skaye mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Ik hoop dat deel 7 mij meer aan zal spreken dat deel 6. Graag zou ik Luca een keer meer op de voorgrond willen zien.

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.