Home Forums Leesclub 135: Verzwegen trauma (VT6) Verzwegen trauma, Na het lezen #1

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 180

Heb je het gevoel dat de karakters evolueren. Zo ja, hoe? Jazeker zowel bij Sanne als bij Will maar ook zeker bij Nolan, de stugge man die steeds milder wordt
    Heb je een favoriete personage? Zo ja, wie spreekt je het meest aan en waarom? Dat blijft voor mij toch wel Sanne. Fijn om in dit deel ook eens een andere kant van haar te leren kennen
    Zou jij aan een bepaald personage iets willen veranderen en wat zou dat zijn? nee, dit is niet aan ons
    De auteur

Vind je dat de schrijfstijl bij het soort verhaal past, zo ja of nee, waarom? Door de andere delen had ik meer gruwel verwacht maar toch klopt het wel in dit verhaal. Eens geen slachtpartijen maar een goed in elkaar gezet verhaal en wie verzint het om amputaties te gebruiken
    Kun je de schrijfstijl van Melissa Skaye specifiek beschrijven; bijvoorbeeld filmisch, meeslepend, staccato o.i.d. meeslepend en zeker ook filmisch.
    Ga je na het lezen van Verzwegen trauma de eerdere en volgende boeken uit de VT-serie van Melissa Skaye ook lezen? zonder twijfel. Ik ben fan

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 281

De karakters

Heb je het gevoel dat de karakters evolueren. Zo ja, hoe? Ja Sanne ontdekt meer over Will en zijn vroegere leven en veranderd hierdoor waardoor je ziet dat Will ook een evolutie doormaakt. Nolan zie je ook veranderen omdat je niet weet waarom hij zich zo gedraagt tegenover Will maar later wel
    Heb je een favoriete personage? Zo ja, wie spreekt je het meest aan en waarom? Ja Sanne omdat ze zo een sterke vrouw is en toch ook zacht
    Zou jij aan een bepaald personage iets willen veranderen en wat zou dat zijn? Nee het is goed zo

De auteur

Vind je dat de schrijfstijl bij het soort verhaal past, zo ja of nee, waarom? Ja vlot geschreven en geen te lange hoofdstukken
    Kun je de schrijfstijl van Melissa Skaye specifiek beschrijven; bijvoorbeeld filmisch, meeslepend, staccato o.i.d. meeslepend
    Ga je na het lezen van Verzwegen trauma de eerdere en volgende boeken uit de VT-serie van Melissa Skaye ook lezen? De vorige heb ik al gelezen en ik wacht op de volgende

marcel
    Bijdrager
    Post count: 40

De karakters

Heb je het gevoel dat de karakters evolueren. Zo ja, hoe?
    Nee niet echt de enige die een beetje evolueert is Sanne maar anders geen

Heb je een favoriete personage? Zo ja, wie spreekt je het meest aan en waarom?
    Ik heb geen favoriet personage

Zou jij aan een bepaald personage iets willen veranderen en wat zou dat zijn?
    Ik zou het hele boek willen veranderen.

De auteur

Vind je dat de schrijfstijl bij het soort verhaal past, zo ja of nee, waarom?
    Ik vind de schrijfstijl niet fijn en niet passend bij het verhaal, het gaat teveel kanten op met teveel verhaallijnen die door elkaar heen lopen, de flashbacks helpen hier zeker niet bij.

Kun je de schrijfstijl van Melissa Skaye specifiek beschrijven; bijvoorbeeld filmisch, meeslepend, staccato o.i.d.
    ik vind het een zeer onprettige schrijfstijl, ik heb me door het boek heen moeten worstelen.

Ga je na het lezen van Verzwegen trauma de eerdere en volgende boeken uit de VT-serie van Melissa Skaye ook lezen?
    zeker niet

Marjon van Oostenrijk
    Bijdrager
    Post count: 79

De karakters

Heb je het gevoel dat de karakters evolueren. Zo ja, hoe?
    Van Will krijg je een heel andere kant te zien, maar bij Sanne en Luca zie ik niet zoveel verandering.

Heb je een favoriete personage? Zo ja, wie spreekt je het meest aan en waarom?
    Sanne blijft mijn favoriete personage, ik heb het gevoel dat zij ook eigenlijk de hoofdpersoon is in de serie.

Zou jij aan een bepaald personage iets willen veranderen en wat zou dat zijn?
    In dit boek vind ik eigenlijk dat Luca meer op de achtergrond blijft, in een eventueel volgend boek zou ik meer van Luca willen weten.

De auteur

Vind je dat de schrijfstijl bij het soort verhaal past, zo ja of nee, waarom?
    De schrijfstijl past in ieder geval goed bij de VT reeks. Ik hou wel van de korte hoofdstukken.

Kun je de schrijfstijl van Melissa Skaye specifiek beschrijven; bijvoorbeeld filmisch, meeslepend, staccato o.i.d.
    Melissa schrijft over het algemeen meeslepend, al vond ik het in dit boek een beetje tegenvallen.

Ga je na het lezen van Verzwegen trauma de eerdere en volgende boeken uit de VT-serie van Melissa Skaye ook lezen?
    Ik heb alle vorige boeken uit de VT reeks gelezen en ik zal een volgend boek zeker ook gaan lezen.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.