Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S. 151 T/M 200 Leesclub 168: Verzwegen Verzwegen, Tijdens het lezen

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 42

Ik probeer het dus nogmaals.
    Het verhaal vind ik weer een echte Karen Slaughter, spannend en met humor geschreven. Ik heb net verschillende blz gelezen over tampons, en ik heb dubbel gelegen, hoe verzint ze het! Wel moest ik even slikken toen Jeffrey ineens weer opdook, die had ik niet aan zien komen! Ik ben namelijk 1 van die personen die heel erg hard heeft moeten huilen toen hij dood ging, en nu is hij er ineens weer! Het verhaal is weer heerlijk, ik zit er helemaal ‘in’, maar ik wil niet te snel lezen, want dan is het zo snel voorbij!!

“Will hoorde het geklik van Amanda’s gespleten hoeven op de gang” En Tina rolde van de bank van het lachen. Heerlijk dit soort zinnen!!
    Nog 1tje dan….

“Want evenals Gina had ze geen zin om uit te vogelen hoe de draadloze bluetoothoordopjes werkten die als wit snot uit ieders oren dropen” Ik kan nu dus nooit meer serieus naar die dingen kijken, jij wel?

Ik ga in ieder geval maar weer lekker doorlezen……

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 2077

Het verhaal vind ik weer een echte Karen Slaughter, spannend en met humor geschreven. Ik heb net verschillende blz gelezen over tampons, en ik heb dubbel gelegen, hoe verzint ze het! Wel moest ik even slikken toen Jeffrey ineens weer opdook, die had ik niet aan zien komen! Ik ben namelijk 1 van die personen die heel erg hard heeft moeten huilen toen hij dood ging, en nu is hij er ineens weer! Het verhaal is weer heerlijk, ik zit er helemaal ‘in’, maar ik wil niet te snel lezen, want dan is het zo snel voorbij!!

“Will hoorde het geklik van Amanda’s gespleten hoeven op de gang” En Tina rolde van de bank van het lachen. Heerlijk dit soort zinnen!!

@tina-van-langeveld Twee tips voor je, stel je tekst eerst even op en zet het in een documentje, gebeurt er dan iets dan ben je de tekst niet kwijt. En waarschijnlijk ben je het vinkje vergeten bij I’m not a robot, dan is je tekst inderdaad weg.

Anjavee
    Bijdrager
    Aantal berichten: 72

Ik ben nu ongeveer halverwege het boek en het is zoals bij alle andere boeken die ik van Karin Slaughter las: genieten! De manier waarop ze het verleden en het heden naar elkaar toe laat vloeien boeit mij enorm.

De beschrijving die ze geeft vanaf pagina 82, wanneer Sara en Jeffrey samen bezig zijn bij het slachtoffer deed me toch even slikken. Het is op een zodanige manier beschreven dat je de geluiden er bijna bij kunt horen…

PrinsesAstrid
    Bijdrager
    Aantal berichten: 39

Ik vond het wat lastig om in het verhaal te komen. In korte tijd kwamen er veel personages in het verhaal en dit maakte het voor mij wat lastig om in het verhaal te komen. Ik heb zelfs even overwogen om het boek weg te leggen. Het is voor mij het eerste boek van Karin Slaughter dat ik lees en de flashbacks waren dus nieuw voor mij.
    Gelukkig heb ik dit niet gedaen en toen ik eenmaal in het verhaal zat, is het moeilijk om het boek weg te leggen. Een heerlijk spannend verhaal met een verrassend plot.

Anjavee
    Bijdrager
    Aantal berichten: 72

Ik heb het boek uit! En ik had de ontknoping niet zien aankomen… Even laten bezinken en dan over naar ‘Na het lezen’.

Ali
    Bijdrager
    Aantal berichten: 20

Ik had in het begin wat moeite met het boek, maar dat ging snel over. Het is weer enorm goed geschreven en ik kan niet wachten om het boek uit te lezen. Wat is goed vind hoe ze naadloos teruggaat in het verleden. Het komt zo vanzelf weer geheel bovendrijven.
    Ik heb nog geen fouten kunnen ontdekken

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.