15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1686
    #24174 |

Hier kun je je boek waarderen met punten (1 t/m 10).

Probeer in de toelichting met een paar woorden aan te geven waarom je het boek die waardering geeft.

Bouw je puntenwaardering op uit de volgende onderdelen en plaats dit ook bij je motivatie:

Spanning: .. punten, omdat ….

Plot: .. punten, omdat ….

Leesplezier: .. punten, omdat ….

Schrijfstijl: .. punten, omdat ….

Originaliteit: .. punten, omdat ….

Psychologie: .. punten, omdat ….

Gemiddelde beoordeling: .. punten

Bereken je eindoordeel door de 6 cijfers op te tellen en door 6 te delen (afronden op 1 cijfer achter de komma).

VERGEET OOK DE LEZERSRECENSIE NIET OP http://WWW.THRILLZONE.NL

Bianca0602
    Bijdrager
    Post count: 183

Spanning: 6 punten, omdat er wel spanning in het verhaal zat maar die viel vaak weg door alle omliggende zaken en personen.

Plot: 8 punten, omdat die wel goed was opgebouwd.

Leesplezier: 6 punten, omdat ik moeite had met het verhaal te volgen.

Schrijfstijl: 8 punten, omdat de schrijfstijl gewoon goed was.

Originaliteit: 6 punten, omdat het niet echt origineel is naar mijn mening.

Psychologie: 6 punten, omdat ik meer bezig was met uitzoeken en begrijpen wie de overige personages waren. Ik heb het boek dichtgeslagen en het is direct vergeten, helaas.

Gemiddelde beoordeling:  6,7 punten

Renneke Bogerd
    Bijdrager
    Post count: 60

Bouw je puntenwaardering op uit de volgende onderdelen en plaats dit ook bij je motivatie:

Spanning: 7 punten, omdat er weinig spannend moment in zaten.

Plot: 9 punten, omdat er meerdere goede elementen in zaten, waardoor het goed bedacht en uitgewerkt leest.

Leesplezier: 7 punten, omdat het naarmate het verhaal vorderde steeds beter werd.

Schrijfstijl: 8 punten, omdat het een fijne schrijfstijl heeft.

Originaliteit: 8 punten, omdat er meerdere delicten in voorkwamen en dat heb ik nog niet eerder meegemaakt in een boek.

Psychologie: 6 punten, omdat het overduidelijk geen psychologische thriller is.

Gemiddelde beoordeling: 7.5 punten

justine
    Bijdrager
    Post count: 170

Spanning: 6 punten, omdat het vrij rommelig is allemaal
    Plot: 7 punten, omdat het origineel is
    Leesplezier: 6 punten, omdat het niet mijn volledige aandacht had
    Schrijfstijl: 7 punten, omdat die wel prettig is
    Originaliteit: 7 punten, omdat ik dit nog niet ben tegen gekomen
    Psychologie: 6 punten, omdat ik dit niet heb kunnen ontdekken in het verhaal

Gemiddelde beoordeling: 6.5 punten

Een dag niet gelezen is een dag niet geleefd.

MarianneIL
    Bijdrager
    Post count: 312

Spanning: 8 punten, omdat de spanning meer dan aanwezig is

Plot: 8 punten, omdat het goed in elkaar zit en alle losse eindjes samenkomen.

Leesplezier: 8 punten, omdat het (weer) eens een boek is dat je moeilijk weg kunt leggen.

Schrijfstijl: 8 punten, omdat het vlot en filmisch is.

Originaliteit: 7 punten, omdat er te veel verschillende delicten bijgehaald worden en het daardoor iets rommelig werd.

Psychologie: 9 punten, omdat de karakters goed zijn uitgewerkt je je een inkijkje krijgt in vooral de beweegredenen van de dader goed zijn beschreven.

Gemiddelde beoordeling: 8 punten

Alberta
    Bijdrager
    Post count: 19

Spanning: 7 punten, omdat er wel
    een opbouw in zit, maar niet écht spannend is.

Plot: 9 punten, omdat het plot echt goed in elkaar zit.

Leesplezier: 9 punten, omdat het verhaal me echt heeft uitgenodigd om door te willen lezen.

Schrijfstijl: 8 punten, omdat het boek echt gemakkelijk weg leest.

Originaliteit: 8 punten, omdat ik het onderwerp goed bedacht vind.

Psychologie: 7 punten, omdat sommige personages worden uitgediept.

Gemiddelde beoordeling: 8 punten

Bereken je eindoordeel door de 6 cijfers op te tellen en door 6 te delen (afronden op 1 cijfer achter de komma).

VERGEET OOK DE LEZERSRECENSIE NIET OP http://WWW.THRILLZONE.NL

Corine12
    Bijdrager
    Post count: 43

Spanning: 7 punten, omdat die langzaam opgebouwd werd.
    Plot : 8 punten; ik had die echt niet zien aankomen.
    Leesplezier: 6 punten, omdat ik vind dat je de vorige delen ook gelezen moet hebben. Dan begrijp je de dingen wat beter.
    Schrijfstijl: 8 punten, omdat het begrijpelijk lees.
    Originaliteit: 7 punten, omdat het best wel een origineel verhaal is.
    Psychologie: 7 punten, omdat je meer inkijk in de karakters krijgt.

Gemiddelde beoordeling: 7,1

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 320

Spanning: 9 punten, omdat zag het weer helemaal niet aankomen, en zat echt op het puntje van me stoel bij het lezen.….

Plot: 9 punten, omdat het een origineel plot is, je komt niet veel tegen dat het echt puur om de wraak gaat en niet om het moorden.

Leesplezier: 9 punten, omdat ik hou van sanne en Luca en van Melissa haar schrijfstijl. ….

Schrijfstijl: .9. punten, omdat ik fan ben van Melissa haar schrijfstijl ….

Originaliteit: .9. punten, omdat …ik het thema van het wraak nemen heel origineel vond.

Psychologie: .9. punten, omdat het spelletje die de dader speel is zeker hee lpyschologisch, ook Sanne maakt wel weer het een en ander mee, ocharme. ….

Gemiddelde beoordeling: 9.. punten Melissa je hebt weer een knap zesde deel neergezet! Sanne en Luca gaan echt niet gaan vervelen! Ik kijk al uit naar deel 7,8,9,…;)

sunnie031
    Bijdrager
    Post count: 155

Spanning: 9 punten, omdat je snel wilde weten wat er allemaal speelde

Plot: 8 punten, omdat het voor mij voorspelbaar was, maar niet vervelend genoeg om te willen stoppen

Leesplezier: 9 punten, omdat ik genoot van de spanning in het boek.

Schrijfstijl: 9 punten, omdat heerlijk vlot leesbaar, korte duidelijke hoofdstukken, verschillende verhaallijnen

Originaliteit: 8 punten, omdat ik nog nooit gelezen had over amputaties bij wraak.

Psychologie: 8 punten, omdat er bij sommige wat meer diepgang mocht zijn en betrokkenheid

Gemiddelde beoordeling: 8,5 punten

sillyruns
    Bijdrager
    Post count: 131

Spanning: 8 punten, omdat vrijwel elke verhaallijn een kleine thriller op zich was. De hoofdlijn liep door het hele verhaal constant door.

Plot: 8 punten, hoewel mij al redelijk snel duidelijk was waar de dader gezocht moest worden, bleef toch lang onbekend wie het exact was. Het belangrijkste plot was goed opgebouwd. Alle draadjes kwamen uiteindelijk samen. Ook die in eerste instantie niet afgehecht leken te worden.

Leesplezier: 8 punten, ik heb weer genoten. Vanaf het begin zat ik in het verhaal. De vele zijpaadjes hebben mij het leesplezier niet ontnomen. Hoogstens was ik af en toe een beetje afgeleid, maar ook deze nevenverhalen bleven boeien.

Schrijfstijl: 7 punten, omdat er wat mij betreft iets minder mag worden uitgelegd.

Originaliteit: 8 punten, wie bedenkt nu dat er een misdaad gepleegd wordt door middel van amputaties….

Psychologie: 8 punten, het motief is goed verwerkt in de uitdieping van de personages. Ook teruglezen klopt het.

Mijn beoordeling komt gemiddeld uit op een 7,8.

Christy
    Bijdrager
    Post count: 59

Spanning: 9 punten, omdat ik het boek niet weg kon leggen.

Plot: .9. punten, omdat ik niet kon bedenken hoe het verhaal ging lopen. Verrassende wendingen!

Leesplezier: 9 punten, omdat het boek vrijwel in één keer heb uitgelezen

Schrijfstijl: .9. punten, omdat het boek leest snel en gemakkelijk

Originaliteit: .9. punten, omdat je gaat van de karakters houden en daarmee is dit een unieke serie wat mij betreft

Psychologie: .9. punten, omdat met ieder deel leer je de hoofdpersonen weer wat beter kennen, zo ook in dit deel.

Gemiddelde beoordeling: .9. punten

Agnes te Molder
    Bijdrager
    Post count: 111

Spanning: 9 punten omdat het boek veel spannende onderdelen had waardoor ik steeds verder wilde lezen

Plot: 9 punten . Zeer goed beschreven, ik twijfelde eerst wie de dader was.

Leesplezier 10 punten:Een waardige opvolger in de VT serie. Vanaf het begin wilde ik steeds doorlezen.

Schrijfstijl: 10 punten. fijne schrijfstijl.korte hoofdstukken, duidelijk indelingen, helemaal top

Originaliteit: 9 punten hoe kom je op het idee om iemands ledematen te amputeren als “ boetedoening”

Psychologie: 10. De karakters van de personages werden goed beschreven.

Totaal: 57 punten = 9,5

1958wilma
    Bijdrager
    Post count: 125

Spanning: 8 punten, omdat elk hoofdstuk een cliffhangers was.

Plot: 8 punten, omdat ik al vrij snel dacht te weten in welke hoek de dader te vinden was.

Leesplezier: 8 punten, omdat het verhaal goed opgebouwd is.

Schrijfstijl: 8 punten, omdat de manier van schrijven dusdanig is dat je door wilt lezen.

Originaliteit: 9 punten, omdat ik deze manier van wraak niet eerde ben tegen gekomen.

Psychologie: 9 punten, omdat we de karakters steeds beter leren kennen.

Gemiddelde beoordeling: 8,3 punten

Marjoleine
    Bijdrager
    Post count: 27

Spanning: 8 punten, omdat ik maar door wilde blijven lezen.

Plot: 8 punten, omdat het verhaal stukje bij beetje steeds meer weggaf. Het was goed opgebouwd.

Leesplezier: 10 punten, omdat ik voor het eerst in tijden weer eens een boek niet heb kunnen wegleggen!

Schrijfstijl: 9 punten, omdat de schrijfstijl erg prettig is en lekker leest.

Originaliteit: 8 punten, omdat het toch weer een nieuwe variatie is op het aloude principe wraak.

Psychologie: 9 punten, omdat er een aardig verknipte werkelijkheid schuil gaat achter de reden waarom.

Gemiddelde beoordeling: 8,7 punten

ingebrunn
    Bijdrager
    Post count: 187

Spanning: ..8 punten, omdat ….het geen puntje op de stoel spanning is maar meer de onderhuidse spanning

Plot: ..9 punten, omdat ….het goed is opgebouwd maar niet helemaal als verrassing kwam

Leesplezier: .10. punten, omdat ik genoten heb van elke bladzijde. Eens geen gruwelijke slachtpartijen maar een verhaal over amputaties. Klasse dat Skaye dit ook kan zonder echte gruwelijkheden.

Schrijfstijl: .. 10 punten, omdat …het vlot geschreven is met hoofdstukken van een perfecte lengte.

Originaliteit: .10. punten, omdat ….niemand anders behalve Mwelissa Skaye zoiets kan bedenken als een amputatie

Psychologie: .9. punten, omdat het verhaal achter de dader en zijn motief goed in elkaar zitten en ook de andere karakters krijgen meer diepgang zoals bij Will

totaal 9.3 dus de dikverdiende 4 sterren

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.