Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z-#2 Leesclub 093 Verknipte tegenstander Verknipte tegenstander, Voor het lezen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1335
    #17080 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen.

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 210

De cover past mooi in de reeks.

Mijn verwachting is een super spannende thriller met hier en daar een gruwelijke scene. Heel benieuwd hoe het gesteld is met Sanne. Heb de vier vorige boeken echt met haar mee geleefd zeker deel 4 zorgde ervoor dat je haar volledig in je hart sluit.

Van Melissa Skaye verwacht ik dat ze opnieuw een geweldige thriller heeft neergezet die heel goed in elkaar zit.

vangrol
    Bijdrager
    Post count: 108

Cover: die past precies bij het vorige deel. Je ziet vogels die wegvliegen, misschien hun vrijheid tegemoet?

Auteur: ik heb de vier delen die hiervoor kwamen in de VT-reeks gelezen en die vond ik steengoed. Ik verwacht dus een super spannend boek over Sanne en Luca.

Verwachting: een super spannend verhaal dat net als de andere delen goed in elkaar zit en je geboeid houdt tot het eind.

Nancy Lutz
    Bijdrager
    Post count: 78

De cover toont een wolkenlucht. Mooi uitgevoerd in blauw-grijs. Ik zie een gedeelte van een hand (de vingers) en 2 duiven. Ik zou in de boekwinkel zeker dit boek oppakken.

Na het lezen van Verleden tijd en Verminkte toekomst, ben ik erg benieuwd naar het verloop van het verhaal.
    Hoe gaat het verder met Emma. Houdt zij nog dingen achter? Kan ze leven met alle, gruwelijke, herinneringen?

Ik verwacht weer een heerlijk spannend verhaal. Hoe zou het gaan met Sanne Philips en Luca Borra…

MariekeLeest
    Bijdrager
    Post count: 147

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek. Ik vind de cover goed passen bij het deel daarvoor (verminkte toekomst). De andere delen heb ik nog niet goed bekeken dus kan ik er mij niet zo’n beeld bij vormen. Ik word niet direct door de cover aangetrokken. Hij is wel mooi maar niet erg opvallend. Ik zie er niet meteen een thriller in.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Voorlopig nog geen verwachting. Ik ben nog bezig in Verminkte toekomst. Waarschijnlijk is het wel cruciaal om dat deel eerst te lezen. Ik hoor veel positieve geluiden.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?
    Ik verwacht een vervolg op Verminkte toestand. Ik hoop dat het spannend is. Ik ben wel benieuwd naar hoe het zot met die paragnost. Blijkbaar heeft hij ook een rol in Verknipte tegenstander.

Sander83
    Bijdrager
    Post count: 59

De cover is niet heel erg aansprekend voor een thriller. Wat ik hier eerder voorbij zie komen is de vrijheid tegemoed, zou inderdaad zomaar een rol kunnen spelen. Verder kan ik weinig conclusies trekken. De tekst op de achterflap trekt veel meer de aandacht.

Ik heb nog geen VT boek of iets van Skaye gelezen. Gezien de woonplaats en de standplaats van de rechercheurs vermoed ik dat er wel goede beschrijvingen zijn over de locaties.

Van het boek verwacht ik een interessante verhaallijn waarbij de rechercheurs een aardige druk op zich hebben door het treden buiten de eigen jurisdictie. Hopelijk met een sterk plot waar een onverwachte wending in zit.

Ans Stier
    Bijdrager
    Post count: 105

Cover: de kleuren passen goed bij Melissa’s voorgaande boeken in deze serie. De vogels en de hand zijn mooi. Ze verklappen nog niets over het verhaal. Ik ben nieuwsgierig of gaandeweg het lezen de link naar de vogels duidelijk wordt.

Auteur: De boeken die ik van de auteur gelezen heb zijn super! Ik verwacht dus dat deze ook weer heerlijk weg leest en moeilijk weg te leggen is.

Verwachting: Spanning en avontuur, een ijzer sterk plot. Weer wat uurtjes heerlijk leesplezier.

Sonjavdh
    Bijdrager
    Post count: 43

De cover spreekt me niet echt aan, een beetje te eenvoudig naar mijn smaak.

Ik kende de auteur niet, dus heb ik gisteren en vandaag haar eerste boek “virtuele tango” gelezen, en ben meer dan aangenaam verrast. Als dit boek van dezelfde kwamiteit is, ga ik het met veel plezier lezen.

Patricia Frederiks
    Bijdrager
    Post count: 3

Cover : het boek ziet er verzorgd uit de titel is uitnodigend de kleur keuze is jammer is niet zo spannend .

Auteur : ik ben nog niet bekend met deze auteur en laat me verassen , wel op Google gelezen dat lezers enthousiast zijn over haar boeken .

Verwachting: ik hoop op spanning en dat ik het boek nauwelijks weg kan leggen

Mireille Muls
    Bijdrager
    Post count: 35

cover: prachtige cover met de duiven die hun vrijheid tegemoet vliegen;
    auteur: al veel goeds over haar gelezen, reuze benieuwd naar haar schrijfstijl.

verwachting; ik hoop op een heel vlot en spannend verhaal waarbij je op het puntje van je stoel zit en het boek niet kan wegleggen

tesdro
    Bijdrager
    Post count: 112

Mooie cover met twee vredesduiven die ook op de arm staan getatoeëerd. De kleur van het boek oogt wat saai. Ik leg nog geen verband tussen de afbeeldingen op de cover met de titel. Misschien snap ik het beter als ik het boek gelezen heb.
    Ik heb al eerder een boek van deze reeks gelezen die mij erg goed is bevallen. Ik verwacht dat dit boek ook weer spannend zal zijn.

Gerda
    Bijdrager
    Post count: 51

De cover komt bij mij vredig over. Een hand met duiven en een rustige achtergrond. Ziet er niet echt uit als een thriller. Maar de titel van het boek maakt het wel spannend.
    Ik heb nog niets van Melissa gelezen , heb wel veel over haar gelezen waardoor ik graag eens een boek van haar zou willen lezen.
    Naar aanleiding van wat ik over haar en haar boeken in de media voorbij heb zien komen verwacht ik een goede thriller te gaan lezen.

Agnes te Molder
    Bijdrager
    Post count: 84

Mooie, donkere kleuren, dezelfde als van verminkte toekomst. Maakt meteen duidelijk dat het een serie is.

Nadat ik vorig jaar verminkte toekomst had gelezen ben ik meteen al haar andere boeken gaan lezen. Ik ben dus een echte fan.

Ik ben nu verminkte toekomst aan het herlezen ( weer met veel plezier terwijl ik normaal nooit een boek voor de tweede keer lees) en begin zo snel mogelijk in verknipte tegenstander.
    Ik heb er zin in, ben er van overtuigd dat dit ook weer een goed boek zal zijn

Sonjavdh
    Bijdrager
    Post count: 43

ik ben momenteel haar derde boek aan het lezen. Dus tegen het einde van de week hoop ik eindelijk in dit boek te beginnen. Tijd genoeg, nietwaar? De vorige boeken in de reeks vind ik in ieder geval erg leuk om te lezen, dus ik weet nu al dat ik het een geweldig boek ga vinden!

Christy
    Bijdrager
    Post count: 44

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Ik ken de andere boeken niet dus heb geen vergelijking met vorige delen. Het is dat er “thriller” op de cover staat, anders had de beeltenis ook een roman kunnen zijn.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Gezien de lovende recensies heb ik hoge verwachtingen.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

Ik verwacht een spannend boek met verrassende plotwendingen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.