Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z-#2 Leesclub 093 Verknipte tegenstander Verknipte tegenstander, Tijdens het lezen

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 213

Tijdens het lezen- Wat me opvalt. Eigenlijk na de voor mijn idee incomplete introductie van de voorgeschiedenis en de personages kwam ik erachter dat dat waarschijnlijk komt omdat de meesten van jullie de hele serie al hadden gelezen. Misschien deels eigen schuld dat ik me niet dusdanig verdiept had om te ontdekken dat dit deel 5 van de serie is. Alle personages hebben dus al het een en ander meegemaakt en dat werd dus niet heel uitgebreid verteld in het begin van dit boek. Geeft niet , het leest evengoed prettig alleen was het voor mij een beetje warrig om iedereen in razend tempo te leren kennen zeg maar. het duurde deze keer dus iets langer dan gebruikelijk voordat ik het uit had.

Het verhaal ontwikkeld zich geniaal. Een aantal verhaallijnen lijken eerst niet zo veel met elkaar te maken te hebben maar toch word je als lezer wel attent gemaakt op het feit dat dat toch misschien wel het geval is, dat bouwt spanning op.

Geen spelfouten, en prettig leesbaar.

oh ik ben niet de enige met dat probleem zie ik nu 🙂

tesdro
    Bijdrager
    Post count: 112

Het boek leest lekker weg en het is erg prettig dat er boven ieder hoofdstuk staat uit wie het verteld wordt. Het verhaal ontwikkelt zich zoals ik verwacht. Er gebeurt heel veel dus soms moet ik mijn aantekeningen er even bij pakken. Spellingsfouten zijn mij niet zozeer opgevallen.

dees2307
    Bijdrager
    Post count: 27

Ontwikkelt de verhaallijn zich zoals je ook verwacht?
    Ja een mooie opbouw en spannend om verder te lezen.

Ik ben nog geen fouten ed tegengekomen.

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.