Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z-#2 Leesclub 093 Verknipte tegenstander Verknipte tegenstander, Na het lezen #2

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 112

De plot
    Wat vind je van het plot? Het plot is spannend en zorgt ervoor dat er weer een volgend boek uit deze reeks kan verschijnen.
    Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot? Er wordt langzaam naar de plot toegeschreven waarbij de eindjes aan elkaar worden geknoopt. Erg goed gedaan door Melissa Skaye.

Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen? Ik had het plot zo niet verwacht. Dat Joris Kracht ineens weer opduikt en dat Tys tot meer in staat is dan je denkt.

Algemeen
    Vond je het een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht? Ik vond het een zeer spannend boek en het had contant mijn volle aandacht.

Vind je de schrijfstijl van Melissa Skaye prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen? Ik vind de schrijfstijl prettig. Ze schrijft begrijpelijke zinnen die prettig leesbaar zijn.

Stel….Melissa Skaye vraagt aan jou om haar boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan haar zijn? Spannend en aangrijpend, want er gebeuren dingen die je liever niet in het echt ziet gebeuren.

Dit boek
    Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek? Het is een boek uit een serie dus het is wel handig dat je de eerdere boeken ook te lezen om het verhaal goed te kunnen volgen.

Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Melissa Skaye mee willen geven? Hoe zou je advies luiden? Ik zou het leuk vinden om weer eens een ‘losstaand’ boek van Melissa te lezen dus hopelijk volgt die snel.

dees2307
    Bijdrager
    Post count: 27

De plot

Wat vind je van het plot?
    Spannend en vol emotionele gebeurtenissen.

Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    Spannende opbouw en goed verhaal.

Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Ik ben wel op een ander spoor gezet, dus dit overtrof mijn verachtingen.

Algemeen

Vond je het een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Ja ik wilde het in 1 keer uitlezen.

Vind je de schrijfstijl van Melissa Skaye prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Makkelijk leesbaar en begrijpelijk geschreven.

Stel….Melissa Skaye vraagt aan jou om haar boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan haar zijn?
    Dit boek is realistisch en gedetailleerd.

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    De schrijfstijl.

Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Melissa Skaye mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Blijf vooral in je eigen stijl schrijven!

2 berichten aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.