Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z-#2 Leesclub 097: Vergelding Vergelding, Voor het lezen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1306
    #17850 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen.

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

maryam
    Bijdrager
    Post count: 206

Cover; Beetje sombere uitstraling door het bruin, geen boek wat ik meteen op zou pakken. Komt ook door formaat, bij kleine boeken denk ik vaak aan klein lettergebruik (dat is gelukkig niet zo)
    Vergelding en misdaadroman, spreken me dan wel weer aan.

Auteur; Gerard Nanne is een voor mij onbekende auteur.

Verwachtingen; door het lezen van de achterkant, verwacht ik een spannende puzzel, met een goed geschreven plot.

Nancy Lutz
    Bijdrager
    Post count: 76

Cover: De cover is duister, met een foto van een villa met veranda. De titel staat mooi duidelijk afgebeeld.
    Op de achterflap, met foto van de auteur, staat een spannende inhoud van het verhaal.

Auteur : Ik heb alle boeken van Gerard Nanne gelezen, dus ik weet wat ik kan verwachten.

Verwachting : Weer een spannend verhaal, met onverwachte wendingen en een goed plot.

Gonneke38
    Bijdrager
    Post count: 19

Cover: Ik had het boek wat groter verwacht, maar dit is wel een beter formaat om vast te houden denk ik. Ik vind de foto erg mooi op de cover en het vervagen van de letters aan de buitenkanten van de woorden. De bruine kleur vind ik passend bij een spannend verhaal.

Auteur: Ik ken Gerard Nanne niet, dus ik ben heel benieuwd naar zijn boek. Hoe hij schrijft of het echt zo spannend is als ik denk.

Verwachting: Hopelijk een spannend boek, met een goed geloofwaardig verhaal met een wat moeilijker plot, zodat je aandacht er goed bij blijft. Het woord op de achterzijde beloofd dat in ieder geval wel voor mij. Op naar de binnenzijde, we gaan van start met lezen 🙂

CreaSissie
    Bijdrager
    Post count: 4

Ik wil allereerst opmerken dat mijn envelop totaal verscheurd binnen is gekomen.Ik weet dus niet of ik iets aan inhoud mis.Geen excuus van Postnl,uiteraard wel een klacht ingediend.Het boek is gelukkig onbeschadigd.

Wat betreft het boek :
    De cover spreekt mij zeer aan,lekker duister.
    De beschrijving maakt dat ik het boek gelijk wil lezen.Het boek zelf is prettig vast te houden.Niet zo’n “kramp jn je handen boek”

Persoonlijk vind ik het niet belangrijk om te zien hoe de auteur eruit ziet.Het bepaalt mijn keuze om het boek wel of niet te lezen totaal niet.

Mijn verwachting is wen spannend boek wat denk ik heel snel uit is!

mirav5410
    Bijdrager
    Post count: 2

Allereerst bedankt dat ik mijn 1e recensie van een boek mag geven ooit. In mijn leven al heel veel boeken gelezen maar nog nooit mee gedaan met boek winnen en recensie schrijven. Top dat ik nu ben uitgekozen!

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    Prachtige foto van een woning met een beetje duistere sfeer. Ik mag dit we!

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Zoals ik al zei, heel veel boeken gelezen in mijn leven maar kan me niet herinneren ooit een boek gelezen te hebben van Gerard Nanne

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?
    Ik hou wel van dit genre en denk ook dat ik een spannend boek ga lezen. Nog even 5 blz uitlezen van mijn andere boek dat ik aan het lezen ben en dan begin ik met deze!

Zodra ik meer er over kan vertellen horen jullie weer van me

Lena Blomme
    Bijdrager
    Post count: 54

Zodra het boek isaangekomen beantwoord ik alle vragen.,Oke?

tesdro
    Bijdrager
    Post count: 108

Ik zie een villa die wat mysterieus aandoet.Jammer dat de cover zo donker is. Ik zou hem iets lichter hebben gemaakt. Een misdaasdroman trekt mijn aandacht. Leuk dat er een foto van de auteur op de achterzijde van het boek staat.

Ik ken de boeken van Gerard Nanne niet dus ik ben benieuwd.

Ik verwacht een spannend boek en als ik de achterzijde van het boek lees moeten mijn verwachtingen wel uitkomen.

Dafna34
    Bijdrager
    Post count: 22

De cover ziet er spannend uit beetje mysterieus.

Gerard Nanne is voor mij een onbekende schrijver.

Ben heel benieuwd de achterkant beloofd veel zonder teveel te verklappen.

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 213

Cover: De cover vind ik mooi, mysterieus en een beetje luguber. Het lijkt een beetje op een spookhuis die verlaten is. Je vraagt je direct af , wat is daar gaande. Wel is het formaat wat kleiner dan ik van te voren had gedacht.

Auteur: Geen verwachtingen want die ken ik nog niet.

Verhaal: Spannend mysterieus en bloedstollend. Ik verwacht een beetje zo’n boek die je van begin tot eind in een ruk uit leest.

MariekeLeest
    Bijdrager
    Post count: 138

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    Mysterieuze cover.Ik vind het donkere van de cover juist goed om aan te geven dat het een thriller is. Formaat van het boek is goed. Op de achterzijde staat een foto van de auteur met de tekst ‘like gerard nanne op facebook’. Even opgezocht maar de pagina vind ik niet onmiddellijk.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Ik ken de auteur niet. Het is een deel van een serie.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?
    Ben benieuwd of het mij zal aanzetten tot het lezen van de rest van de serie. Ik hoop op een spannende thriller. De korte inhoud spreekt me alvast aan.

Jolanda
    Bijdrager
    Post count: 51

Cover Spannende cover die nog weinig onthuld. Het kan alle kanten op. Dus zeer verrassend.

Auteur De auteur ken ik niet maar ook nog nooit wat van hem gelezen.

Verwachting. Ik hoop eigenlijk dat ik in het boek bekende plekken tegen te komen . Zelf ben ik opgegroeid in de Streek West-Friesland. Een thriller dat spreekt me zoiezo altijd aan. Wat ik even gelezen heb moet het goed komen.

Lena Blomme
    Bijdrager
    Post count: 54

Raar,ikdacht mijnantwoord hier al gezet te hebben
    Zie hem niet, dus nieuwepoging..

Cover.Ziet er mysterieus uit. Huis, precies afgezonderd van de buurt, in de verte, in duisternis gehuld

Auteur : ken de auteur niet. Vind het altijd spannend nieuwe auteurs te leren kennen. Benieuwd of ik Gerard Nanne aan mijn “wil ik meer boeken van lezen” zal mogen toevoegen.

Verhaal ; Erg benieuwd. Na her lezen van de achterflap, maakt me al nieuwsgierig. Hoop op een spannend verhaal

sanhan
    Bijdrager
    Post count: 129

cover: De cover trekt mijn aandacht, wat is er met dat huis? Het ziet er wat griezelig uit en toch ook weer niet.

auteur: Ik heb nog nooit van Gerard Nanne gehoord, ben benieuwd of zijn boeken en ik vrienden gaan worden.

verwachting: De korte inhoud ziet er veelbelovend uit, ik verwacht een spannende who&why-donit.

wormkeworm
    Bijdrager
    Post count: 39

Cover; Klein, compact boek. Een contrast met andere boeken die ik lees; Sombere uitstraling, niet meteen een boek dat ik uit het winkelrek zou nemen.

Auteur; Gerard Nanne is een voor mij onbekende auteur.

Verwachtingen; de korte inhoud maakt me benieuwd.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.