5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 69

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    Omdat ik een e-pub heb kon ik geen kleuren op de buitenzijde zien, daarom maar even online bekeken. Ik vind het erg wit, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Mooie foto die mij aanspreekt

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Gezien de reviews mbt tot haar eerste boek, verwacht ik best veel van haar. Heerlijk weer een Nederlands boek en niet een vertaald boek.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?
    Ik verwacht niets, maar hoop op een goed plot dat mij geboeid houd en aanzet verder te lezen

MariekeLeest
    Bijdrager
    Post count: 203

Ik start nu pas in het boek. Ik ben niet geselecteerd voor een gratis exemplaar maar heb nu toch zelf de epub gewonnen via een code voor bookchoice. Anders had ik hem wellicht ook gekocht maar dat zou nog niet meer binnen deze leesclub geweest zijn. Dus super dat ik alsnog kan meedoen!

Ik heb me gebaseerd op foto’s op internet omdat deze in kleur zijn en op mijn ereader is die zwartwit. Ik vind de cover heel mooi. Er staat ook een quote op die me aanspreekt om het boek te lezen.

Ik ken de auteur nog niet.

Ik hoop op een zeer spannende thriller. De quote en de samenvatting spreken me alvast aan.

justine
    Bijdrager
    Post count: 190

De cover vind ik mooi, een vrouw met haar gezicht gedraaid naar voren, leeft ze nog of….
    deze cover roept vragen op en daar hou ik van.

Ik ken haar alleen van horen en zeggen, dus heb ik geen mening.

EEn mooi, spannend, goed opgebouwd verhaal wat er toe doet

Een dag niet gelezen is een dag niet geleefd.

Brigitta Dielman-Bleeker
    Bijdrager
    Post count: 92

Cover: Mooie pakkende cover met een geweldige quote die mij gelijk nieuwsgierig maakt

Auteur: Ken deze schrijfster nog niet. Ben erg benieuwd. De berichten zijn veelbelovend.

Verwachting: Ik verwacht een heel spannend verhaal. Ook deze berichten klinken goed dus kom maar op.

Sonjavdh
    Bijdrager
    Post count: 43

De nogal witte cover spreekt me niet onmiddellijk aan. Ik denk niet dat ik het snel zou oppakken in een boekhandel.
    Auteur: ik heb haar eerste boek gelezen, dus ik ben al een beetje bekend met haar pakkende schrijftijl
    Verwachting; Aangezien “Een nieuw begin” een prettig geschreven boek, vol spanning en onverwachte wendingen was, verwacht ik toch wel dat dit boek toch minstens even goed of zelfs nog beter zal zijn.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.