15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1999
    #17310 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen.

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?

Bianca0602
    Bijdrager
    Post count: 226

Cover: dit is een prachtige cover. Het woord Uitgeschakeld in een rode balk centraal over de voorkant. Een deel van een prachtig vrouwengezicht met dat ene oog open.
    De boeken van Crimecompagnie zijn altijd voorzien van hun naam onderaan en duidelijk herkenbaar.
    In de winkel zou ik het boek direct opgepakt hebben, het spreekt mij heel erg aan.

Auteur: Ik heb met Thrillzone haar andere thriller Een nieuw begin mogen lezen. Ik heb toen een dikke 5 sterren gegeven en mijn recensie begonnen met Een geweldige thrillerdebuut. Dus hoop ik dat Angelique Haak op dezelfde manier is doorgegaan met dit boek.

Verwachting: Ja dat is duidelijk, ik verwacht weer een dikke 5 sterren thriller waar ik moeite mee heb om het weg te leggen. Met veel plotwendingen en spanning tot het einde toe.

foxlake
    Bijdrager
    Post count: 106

Cover:De cover roept direct hoge verwachtingen op betreffende het boek.Dit is vaak het geval met boeken van de Crimecompagnie.

Auteur:
    Zelf heb ik nog niets gelezen van Angelique Haak maar door het lezen van de achterflap van dit boek krijg ik hoge verwachtingen en wil ik snel gaan lezen.

Verwachting: ik hoop op een goede thriller met onverwachte wendingen en daardoor ook een moeilijk weg te leggen boek.Hopelijk zorgt het boek voor korte nachten omdat ik door wil blijven lezen.

jajansen
    Bijdrager
    Post count: 216

De cover: een aantrekkelijke wat zakelijke cover, die uitnodigt om te worden opgepakt.
    De auteur: ik heb het eerste deel met veel plezier gelezen , echt een verrassend debuut. Benieuwd of dit geëvenaard gaat worden.

Verwachting: ik hoop weer op een spannende thriller. Echt zo’n boek waar je in wegduikt en achter elkaar uit wil lezen.

maryam
    Bijdrager
    Post count: 259

Cover:
    Intrigerend, ik zou het boek zeker oppakken in boekhandel of bibliotheek.

Auteur:
    Voor mij onbekend, debuut heb ik (nog) niet gelezen. Hopelijk is dit boek dan ook onafhankelijk te lezen. Ik lees wel dat zelfde rechercheur hoofdpersonage is.

Verwachtingen:
    Hele spannende thriller. Geschreven over een onderwerp wat de grootste angst van iedere moeder is.

Patrick
    Bijdrager
    Post count: 16

Cover: Hij spreek mij erg aan. Een witte kaft valt vaak meer op dan een zwarte. Het liggende deel van het hoofd in combinatie met de tekst UITGESCHAKELD in een rode balk voorspeld al niet veel goeds…….. (over het verhaal dan wel gesproken 😉 )
    Op de rug staat de titel en auteur mooi en duidelijk vermeld!
    Het is wel een boek waar mijn oog op zou vallen in de winkel, etc.

Auteur: De recensies achterop de kaft zijn lovend. En als ik Angelique beoordeel naar aanleiding van haar 1e boek (Een nieuw begin), dan heeft ze de lat heel hoog neergelegd.

Verwachting: Ik hoop op een goed en spannend verhaal. Een boek wat ik niet weg kan leggen totdat ik weet hoe het afloopt.

1958wilma
    Bijdrager
    Post count: 136

Ik heb een domme fout gemaakt, en heb het mailtje met de link van het goede boek verwijderd en kan deze ook niet meer terugvinden. Is het mogelijk dat deze nog eens naar mij gestuurd wordt?

1958wilma
    Bijdrager
    Post count: 136

Ik heb een domme fout gemaakt, en heb het mailtje met de link van het goede boek verwijderd en kan deze ook niet meer terugvinden. Is het mogelijk dat deze nog eens naar mij gestuurd wordt?

Gelukkig is mijn partner handig en deze vond het e-mailtje met de link terug. De boek staat klaar om gelezen te worden.

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    Aangezien het een e-pub betreft zie ik alleen de voorkant in zwart/wit. Een open oog, een wenkbrauw en een neus, ondanks zo’n klein deel van het gezicht spreekt de afbeelding wel verbazing uit. Mijn oog zou er in een boekhandel wel op vallen. De quote is intrigerend en zoals ik hierboven als las is de balk in het rood. Al met al wel een mooie cover.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Ik verwacht opnieuw een spannend verhaal. Het debuut wat ik als kreeg van mij een goede beoordeling en dat schept natuurlijk wel verwachtingen.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?
    Jennifer Brugman is opnieuw de hoofdpersoon in dit boek en ik verwacht dat we meer over haar te weten komen.

Lilian
    Bijdrager
    Post count: 25

Cover: De cover spreekt mij niet aan,te veel wit gebruikt en het roept bij mij geen spanning op. De titel in het rode blak, vindt ik wel goed gekozen.

Auteur: Toen ik de aankondiging zag van deze leesclub zag, bedacht ik me dat ik haar thrillerdebuut nog had liggen. Daar ben ik direct in begonnen met de hoop dat ik met deze leesclub mee mocht doen! Deze kennismaking met Angelique Haak is veelbelovend. Ik hoop dan ook dat deel twee mij net zo kan pakken.

Verwachting: Ik hoop verder te gaan waar ik gebleven ben, dus in een heerlijke spannende thriller, waarin ik regelmatig op het verkeerde been gezet wordt!

spoekey
    Bijdrager
    Post count: 72

Cover: de cover ziet er mooi uit. De titel UITGESCHAKELD in het rood springt er zo mooi uit.

Auteur: Ken de auteur niet maar ik heb een sneakpreview gelezen en ik het verhaal pakte mij al gelijk.

Verwachting: Ik verwacht nadat ik de sneakpreview had gelezen dat het een spannende thriller is.

Weert
    Bijdrager
    Post count: 191

De cover vind ik doorsnee, maar niet lelijk.
    Echt een cover die past bij de boeken van deze uitgever, een vrouw op de voorkant.

Deze auteur ken ik niet, maar lees er wel goede recensies over, daarom ben ik heel benieuwd.

Ik verwacht een spannend, echt Nederlands, verhaal te gaan lezen.

EliJos
    Bijdrager
    Post count: 77

Cover ; Ik vind de cover heel aansprekend. Rustig qua kleur en afbeeldingen en het geeft mij al een bepaald gevoel van spanning.
    Er staan wat mooie quotes op maar daar let ik eigenlijk niet zo op, daar heb ik me vaker in vergist. Dan kunnen de verwachtingen zo hoog worden dat het boek bijna alleen maar kan tegenvallen.

Auteur; Met deze auteur ben ik nog niet bekend dus ik ga zonder bepaalde verwachtingen over schrijfstijl het boek induiken.

Verwachting; Ik verwacht een heel spannend verhaal wat het voor mij extra spanning geeft is dat ik zelf moeder ben en dat maakt altijd dat ik me in dit soort boeken extra in kan leven.

Jet spanjersberg
    Bijdrager
    Post count: 133

Een mooie eenvoudige cover. Uitgeschakeld zegt genoeg!

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur. Nog niet iets gelezen van deze schrijfster, dus ben erg benieuwd.

Een spannend verhaal met een goed plot…

Marjo Jacobs
    Bijdrager
    Post count: 267

De vrouw op de voorkant van het boek kijkt angstig. Is er nog hoop voor haar?
    Dit boek zou in de boekhandel zeker mijn aandacht trekken. Een mooie, stijlvolle, strakke voorkant.

Ik haar debuutthriller met veel plezier gelezen en deze smaakt naar meer.

Ik verwacht wederom een bijzondere spannende thriller met een verrassend plot.

sanhan
    Bijdrager
    Post count: 165

Cover: Ik vind hem vooral heel erg wit, met het gezicht, vooral de uitdrukking in de ogen is het wel intrigerend. Ik zou hem zeker vastnemen als ik hem in een boekenwinkel zie liggen.

Auteur: Ik las ‘Een nieuw begin’ en vond die erg goed, dus de lat ligt hoog bij ‘Uitgeschakeld’ Ik ben benieuwd.

Verwachting: Een nieuw begin vond ik heel erg goed, razend spannend. Ik kijk al lang uit naar een vervolg. Ik verwacht zowat hetzelfde, spanning, goed uitgewerkt verhaal. Omdat het privéleven van Jennifer goed uitgewerkt was ben ik wel benieuwd hoe het met haar gaat na alles wat ze moest doorstaan.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.