Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z-#2 Leesclub 094: Uitgeschakeld Uitgeschakeld, Tijdens het lezen

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 169

Ik ben nog niet zo ver. Wat ik op voorhand niet wist is dat het een serie was. Ik dacht dat het standalones waren. Maar ik heb de indruk dat er wel voldoende info wordt meegegeven om verder te kunnen in het verhaal.

Ik vind het vaak wisselen van personages soms wel lastig. Vooral omdat het niet per hoofdstuk is maar elk ‘uur’ een ander personage. Soms moet ik even nadenken over wie het nu gaat.

Verder leest het wel vlot en heb geen idee wat ik moet verwachten.

Carientjetje
    Bijdrager
    Post count: 46

Een héérlijk boek om te lezen. Wanneer je denkt dat je weet wie de dader is ontwikkelt zich iets anders waardoor je weer aan het twijfelen wordt gebracht. Het teruggrijpen naar wat gebeurd is in het leven van Jennifer geeft me een gevoel van spijt dat ik dat boek niet eerst heb gelezen.
    Heerlijk een boek dat van origine Nederlands is!

justine
    Bijdrager
    Post count: 134

Kom je opmerkelijke citaten tegen, plaats ze op deze plek en vermeld erbij waarom jij ze opmerkelijk vindt.
    Geen citaten, wel dat het dus een tweede deel is van een serie. Dat vond ik opmerkelijk omdat het
    vaak zo is dat er veel wordt terug gegrepen naar een vorig deel.
    Ontwikkelt de verhaallijn zich zoals je ook verwacht?
    Ja, het is spannend, wordt mooi opgebouwd en je hebt geen idee waar het eindigt.

Een dag niet gelezen is een dag niet geleefd.

Sonjavdh
    Bijdrager
    Post count: 43

Citaten; geen opvallende quotes/citaten tegengekomen. Al blijft dat koffie-infuus wel hangen 🙂

Verhaallijn ontwikkeld zich zoals verwacht. Spanning neemt toe en je wordt het verhaal ingezogen.

Spellingsfouten: Geen in het oog springende fouten tegengekomen.

Patrick
    Bijdrager
    Post count: 16

Kom je opmerkelijke citaten tegen:
    Vrouwen zijn net scheidsrechters, ook al hebben ze het fout, je mag er niet tegen protesteren.

Ontwikkelt de verhaallijn zich zoals je ook verwacht?
    Nee totaal niet. Je blijft in het ongewisse. Je weet dat er nog iets moet gaan gebeuren, maar je weet niet wat…..

Natuurlijk kunnen spellingfouten en een minder goede zinsopbouw ergeren tijdens het lezen en de aandacht afleiden van het verhaal.
    Het verhaal leest heel gemakkelijk weg.

foxlake
    Bijdrager
    Post count: 63

Ik ben tot op heden nog niet een bijzondere quote tegen gekomen.
    De verhaallijn verandert iedere keer.Als ik denk nu weet ik het gebeurt er weer iets waardoor alles verandert.

Jet spanjersberg
    Bijdrager
    Post count: 111

Ik ben geen opmerkelijke citaten tegen gekomen. Hoewel als ik dan de andere lezers hoor, denk ik altijd oooo is me niet opgevallen.
    Ook geen spelfouten.

Het verhaal loopt niet zoals ik me had voorgesteld, elke keer gebeurd er weer iets zodat het weer anders wordt.

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.