Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 051 t/m 100 Leesclub 094: Uitgeschakeld Uitgeschakeld, Na het lezen #2

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 267

De plot
    1.Wat vind je van het plot?
    Ik vind het plot verrassend goed.

2.Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?
    Het plot zit erg goed in elkaar. Ik dacht te weten wie de dader was, maar nee hoor, Angelique heeft me goed om te tuin weten te leiden.
    3.Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Dit einde had ik absoluut niet verwacht. Knap van de auteur om tot op het allerlaatste de spanning erin te houden en dan alsnog met een verrassende ontknoping op de proppen te komen.

Algemeen
    4.Vond je het een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Het verhaal blijf me van de eerste zin tot en met de allerlaatste zin boeien en binden.
    5.Vind je de schrijfstijl van Angelique Haak prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Ik vind de schrijfstijl van Angelique Haak bijzonder aangenaam, eenmaal begonnen met lezen, niet meer te stoppen tot het boek uit is.
    6.Stel….Angelique Haak vraagt aan jou om haar boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan haar zijn?
    Spannend, verrassend, psychologisch en geloofwaardig.

Dit boek
    7.Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Ik vind de schrijfstijl uniek. De titel en het daarop volgend verhaal Uitgeschakeld vind ik erg goed. Het hockeyteam was uitgeschakeld voor het kampioenschap. Een aantal vrouwen van het team worden moedwillig uitgeschakeld.
    8.Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Angelique Haak mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Ik heb heel benieuwd naar het vervolg van Uitgeschakeld, naar de snode plannen van Patricia b.v. Dus ik hoop dat er een vervolg komt.

Patrick
    Bijdrager
    Post count: 16

Wat vind je van het plot?
    Het verandert de hele tijd tijdens het verhaal en dat maakt het boeiend.

Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Na 3/4 van het boek wel, maar eerder was er geen gokje op te wagen wie wat gedaan had.

Vond je het een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Ja het het steeds mijn volle aandacht! Heel spannend geschreven.

Vind je de schrijfstijl van Angelique Haak prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Heel gemakkelijk en vlot te lezen,

Stel….Angelique Haak vraagt aan jou om haar boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen.
    Boeiend, spannend en veel plotwendingen.

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Het boek is niet uniek, maar dat maakt voor mij niets uit. Het is en blijft spannend. Tevens leest het zo gemakkelijk weg dat je niet vermoeid wordt door het te lezen.

Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Angelique Haak mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Ja op deze manier door met schrijven. Dan zal ik je boeken blijven lezen!!!

Sonjavdh
    Bijdrager
    Post count: 43

Wat vind je van het plot?
    De plot is mooi opgebouwd, enhet was mooi om te lezen hoe alles bij mekaar kwam tot een prachtige ontknoping.

Hoe beschrijf en beoordeel je de structuur van het plot?Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?
    Het plot stak erg goed in mekaar, en ook al verwachtte ik wel bepaalde dingen, toch bleef het voor een groot stuk onvoorspelbaar. Het open einde vond erg intrigerend!. Doorheen het boek heeft ze me telkens laten raden naar de dader waarbij ze regelmatig kleine beetjes informatie in het verhaal heeft verweven die me telkens weer op een verkeerd spoor zetten.

Algemeen

Vond je het een boeiend verhaal en had het steeds je volle aandacht?
    Ik vond het een boeiend verhaal, an kwam het een beetje traag op gang. De spanning werd maar langzaam opgebouwd.
    Vind je de schrijfstijl van Angelique Haak prettig, moeilijk, is het begrijpelijk geschreven of moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?
    Het is een makkelijk en erg vlot leesbaar boek. De korte hoofdstukken en de beeldende schrijfstijl zorgen ervoor dat het lastig weg te leggen is.

Stel….Angelique Haak vraagt aan jou om haar boeken te typeren, dus onder een noemer te plaatsen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan ‘realistisch’, ‘geloofwaardig’, ‘aangrijpend’ etc. etc. Wat zou je antwoord aan haar zijn?
    Geloofwaardig

Vind je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks, zo ja, wat maakt dit boek zo uniek?
    Het boek deed me niet onmiddellijk denken aan een ander boek, dus is het wel origineel.

Zou je tenslotte, als gedreven lezer, nog een goede raad aan Angelique Haak mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?
    Gewoon verder doen zoals je bezig bent!!

foxlake
    Bijdrager
    Post count: 106

Het plot
    Dit plot had ik niet verwacht.Tijdens het lezen denk je het plot te weten maar uiteindelijk blijkt het toch net even anders te zijn.

Hoe beschrijf en beoordeel je de de structuur van het plot?
    Had je dit einde verwacht of had je het niet zien aankomen?

De structuur van het plot zat goed in elkaar.Door het hele boek door waren er wel wat aanwijzingen maar uiteindelijk bleek het plot net iets anders in elkaar te zitten
    Ik ben blij met het open einde zodat er misschien nog een derde boek komt.

Algemeen

Vond je het een boeiend verhaal en had het steeds je aandacht?

Het boek had mij vanaf het begin in zijn greep.

Vind je de schrijfstijl van Angelique Haak prettig,moeilijk,is het begrijpelijk geschrevenof moest je juist goed nadenken en uiterst geconcentreerd lezen?

De schrijfstijl vond ik bijzonder aangenaam om te lezen.Er waren wel veel personages maar door die even in een schema te zetten hielp mij dat.

Stel Angelique Haak vraagt aan jou om haar boeken te typeren dus onder een noemer te plaatsen.Denk hierbij bijvoorbeeld aan realistisch,geloofwaardig,aangrijpend etc.Wat zou je antwoord aan haar zijn.

Ik vond het zowel geloofwaardig als aangrijpend.

Vond je dit een boek zoals er zoveel zijn of heeft het iets specifieks,zo ja wat maakt dit boek zo uniek?

Voor mij was dit een echte thriller,,wat het boek voor mij als echte Rotterdammer uniek maakt is dat het zich afspeelt in Rotterdam.

Zou je tenslotte als gedreven lezer nog een goede raad aan Angelique Haak mee willen geven? Hoe zou je advies luiden?

Ga a.u.b. zo door en schrijf nog meer boeken met Jennifer in de hoofdrol.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.