Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 051 t/m 100 Leesclub 094: Uitgeschakeld Uitgeschakeld, Na het lezen #1

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 69

De karakters

Heb je het gevoel dat de karakters evolueren. Zo ja, hoe??
    Dat gevoel heb ik zeker, je merkt dat ze ”leren” uit het verleden en daarmee om te gaan

Heb je een favoriete personage? Zo ja, wie spreekt je het meest aan en waarom?
    Ik vind alle personages interessant, dat maakt het ook boeiend om te lezen
    Zou jij aan een bepaald personage iets willen veranderen en wat zou dat zijn?
    Nee

De auteur

Vind je dat de schrijfstijl bij het soort verhaal past, zo ja of nee, waarom?
    Ik vind het een heel prettige schrijfstijl, leest heerlijk weg, en net niet te veel namen om te kunnen onthouden wie wie nou ook al weer is.

Met welke voor jou bekende auteur is de schrijfstijl van Angelique Haak vergelijkbaar?
    Een beetje met Isa Maron. Alhoewel die nog meer spanning in haar boeken weet te leggen.

Is het lezen van Uitgeschakeld voor jou aanleiding om de debuutthriller Een nieuw begin van Angelique Haak alsnog te gaan lezen?
    Nee niet echt maar ik vind het wel jammer dat ik deze niet al gelezen had. Ik kijk wel uit naar het vervolg op dit boek, gezien het open einde.

Sonjavdh
    Bijdrager
    Post count: 43

Heb je het gevoel dat de karakters evolueren. Zo ja, hoe?
    Doordat al de personages zo goed zijn uitgewerkt, leer je ze best wel goed kennen, en daardoor zie je hen ook evolueren. Angelique Haak is erg goed in het laagje per laagje onthullen van iemands karakter.Mooi!Wel vind ik dat ze allemaal nogal veel persoonlijke problemen hebben.Dat mocht ietsje minder. Het draagt niets bij tot het hoofdverhaal.

Jennifer is mijn favoriete personage. Waarschijnlijk omdat ze enorm haar best doet, ook al heeft ze zo haar eigen problemen.

Aan Jennifer zou ik wel iets willen veranderen. Haar liefdesleven….nou ja, ze gedraagt zich nogal puberaal vind ik. Een wat volwasener houding zou haar sieren.

Het is een prettig geschreven boek, vol spanning en onverwachte wendingen.Een redelijk nuchtere schrijfstijl, maar dat past perfect bij het verhaal. De schuingedrukte hoofdstukken voegen echt een meerwaarde toe aan het verhaal.

Met welke voor jou bekende auteur is de schrijfstijl van Angelique Haak vergelijkbaar?
    Ik vergelijk niet graag schrijvers met mekaar, daar ze toch allemaal een unieke stijl hebben.

Is het lezen van Uitgeschakeld voor jou aanleiding om de debuutthriller Een nieuw begin van Angelique Haak alsnog te gaan lezen?
    Ik heb dit boek verleden jaar al gelezen.

Patrick
    Bijdrager
    Post count: 16

Heb je het gevoel dat de karakters evolueren. Zo ja, hoe?
    Ja, ze evalueren. vanuit het 1e boek, maar ook tijdens dit verhaal. Ze worden sterker en leren uit het verleden.

Nee, ik heb geen favoriete personage.

Nee

Ik vind het verhaal heel prettig lezen door de makkelijk geschreven tekst.

M.J. Arlidge leest ook gemakkelijk en boeiend!

Ik ben blij dat ik eerst nog even het 1e deel gelezen heb. Dan is dit verhaal makkelijker te volgen. Ik wacht met smacht op deel 3!!

foxlake
    Bijdrager
    Post count: 106

Heb je het gevoel dat de karakters evalueren.Zo ja,hoe

Doordat er steeds meer bekend wordt van de karakters heb ik wel het gevoel dat de karakters evalueren.Jennifer vind ik als karakter het meest evalueren.Haar privé leven komt het meest uitgebreid aan bod.

Heb jij een favoriete personage?Zo ja,wie spreekt je het meest aan en waarom?

Mijn favoriete personage is toch wel Jennifer omdat zij beslist geen makkelijk leven heeft gehad en nu toch weer probeert,samen met haar dochtertje,haar leven weer op te pakken.

Nee,ik zou niets willen veranderen.

Vind jij dat de schrijfstijl bij het soort verhaal past?Zo ja of nee waarom?
    De schrijfstijl vind ik heel fijn om te lezen en deze schrijfstijl zorgt ervoor dat de spanning goed opgebouwd wordt.

Voor mij is de schrijfstijl vergelijkbaar met de stijl van Judith Visser.

Zeker,ik heb het e-book al gekocht.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.