Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 001 t/m 050 Leesclub 43: Thank You For Your Service Thank you for your service, Voor het lezen

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 23

Cover: soldaten in een vliegtuig op weg naar een missie neem ik aan. De witte cover past wel bij het boek.

Auteur: Is mijn eerste kennismaking met David Finkel

Verwachting: ik verwacht dat het een heftig verhaal zal zijn, je leert de realiteit kennen die maar weinig mensen kennen.

Tamara

roodkapje
    Bijdrager
    Aantal berichten: 257

Ik kwam halverwege het lezen van Thank You for Your Service erachter dat deze letters in reliëf staan. Je voelt ze met je vingers!

Bianca0602
    Bijdrager
    Aantal berichten: 246

Ik kwam halverwege het lezen van Thank You for Your Service erachter dat deze letters in reliëf staan. Je voelt ze met je vingers!

Ohhhh dat lijkt me echt heerlijk. Op zulk soort momenten is het jammer dat ik epub lees.

Elsa Bakker
    Bijdrager
    Aantal berichten: 121

De cover geeft voor mij duidelijk aan dat het om een serieus non-fictie verhaal gaat. Als ik de soldaten bekijk zie ik dat sommige slapen, andere er droevig uitzien en andere weer vrolijk of juist heel bozig naar de camera kijken. De foto past perfect bij de titel van het boek en de grijze rand geeft het haast een rouwkaart gevoel.

De auteur ken ik wel qua naam maar nog niet eerder heb ik zijn werk gelezen. Mijn verwachting is dat hij een indringend verhaal heeft weten neer te pennen. Ook hoop ik met een maatschappij kritische noot erin verwerkt.

Van het verhaal ansich verwacht ik dat het heftig zal zijn. Waarheidsgetrouw en niet verhullend. Ik vraag mij altijd al af wat het doet met mensen die vechten in oorlogen, oorlogen waarvan ik altijd denk wat heeft het voor zin. En ik verwacht daar dankzij dit verhaal enigszins inzicht in te krijgen.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.