Home Forums VOLTOOIDE LEESCLUBS NR’S 001 t/m 050 Leesclub 43: Thank You For Your Service Thank you for your service, Beoordeling

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 412

Betrokkenheid: 7 punten, door met de personen vele gesprekken te hebben gehad raak je er wel bij betrokken maar er blijft op een bepaaldemanier toch een afstand.

Opbouw: 5 punten, het is soms wat warrig met het wisselen van de persoages en kan soms over bepaalde zaken wat landradig uit wijden zodat ik regelmatig even kwijt was in welke verhaallijn ik zat.

Documentaire waarde: 9 punten, Er is bij ons te weinig bekend over PTSS en in dit boek wordt er aandacht aan besteed waardoor je het beeld wat ik ervan had toch behoorlijk veranderd is.

Schrijfstijl: 7 punten, het onderwerp wordt duidelijk en op een begrijpelijk manier verteld.

Internationale herkenbaarheid: 8 punten, omdat alle landen die mee werken aan vredesmissies er last van zullen hebben.

Psychologie: 9 punten, omdat duidelijk naar voren komt dat veel veteranen en hun gezinnen er psychische gevolgen aan ondervinden.

Gemiddelde beoordeling: 45 punten : 6 = 7,5 ( 4****)

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.