Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z Leesclub 102: Stoel 7A Stoel 7A, Voor het lezen

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 20

Cover: Ik lees de ePub, dus de cover bij mij bestaat enkel uit de foto vooraan. Leuk dat het echte boek nog een extra meerwaarde geeft door het grafische ontwerp. Voor mij spreekt de cover nu ook al aan, de uitgestrekte hand doet meer vermoeden…

Auteur: ‘Het Pakket’ staat al een tijdje om mijn lijst om te lezen, maar het is er nog niet van gekomen. Ik ben dan ook zeer blij dat ik kan meedoen met deze leesclub, want al veel over Fitzek gehoord.

Verwachting: Gezien de vele positieve commentaren is de verwachting toch wel hoog, ook al wil ik het boek graag starten zonder vooroordelen.
    Bijkomend detail; mijn naam is Nele, benieuwd hoe het voelt om dit boek te lezen als je telkens je eigen naam tegenkomt 🙂

Severine
    Bijdrager
    Post count: 116

Cover: De cover doet mij aan een vliegtuig denken, waar het verhaal zich volgens de achterflap ook hoofdzakelijk afspeelt. Creëert ook iets mysterieus met de uitgestoken hand.

Auteur: Fitzek is een erg gekende thrillerauteur. Ik las al veel van zijn boeken, en allen waren erg goed. De plot zit ook vaak zeer goed in elkaar, met de nodige twisten.

Verwachting: Een verhaal die zich in een vliegtuig afspeelt trekt sowieso mijn aandacht, en gezien mijn ervaringen met Fitzek verwacht ik ook nu weer een spannende en bijzondere thriller te zullen lezen.

chris de man
    Bijdrager
    Post count: 36

Cover : wekt spanning op. Foto van hand tegen vliegtuigraam. Persoon wil er duidelijk uit maar zit gevangen. Claustrofobisch gevoel !

Auteur : nog niets van hem gelezen. Maar kritieken zijn positief en omschrijving verhaal belooft alleszins.

Verhaal : verwacht veel spanning en denk dat ik me kan inleven in de situatie vh hoofdpersonage.

Ben in boek begonnen maar stop even. Zit in Berlijn momenteel en neem vrijdag vliegtuig terug. Lot niet uitdagen. Dit weekend verder lezen !

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.