Home Forums Leesclub 102: Stoel 7A Stoel 7A, Beoordeling

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 36

Spanning : 9 ptn. Omdat je bij elk hoofdstuk weer iets nieuws te verwerken had.

Plot : 7,5 ptn. Alhoewel ik het een goed verhaal vond, waren er toch een paar twists die te ver gezocht waren.

Leesplezier : 9 ptn. Graag gelezen omwille van de korte hoofdstukken die telkens door de ogen van een ander personage beschreven werden.

Originaliteit : 9 ptn. Goed gevonden om psycholoog met vliegangst zijn kalmte te moeten bewaren om zijn dochter te redden.

Psychologie : 7 ptn. Op het laatste komen alle deeltjes samen met over de psyche van de daders kom je uiteindelijk niet zoveel te weten. Wordt te snel afgehandeld.

Totaal : 8,25/10

chris de man
    Bijdrager
    Post count: 36

Oeps : iets mis gegaan bij copy/paste

Schrijfstijl : 8 ptn. zeer vlotte stijl. Een pageturner, het boek was dann ook snel uitgelezen. Soms een beetje concentratie nodig omwille van verschillende plots die bijeenkomen.

Spil83
    Bijdrager
    Post count: 7

Spanning:9 punten, omdat Fitzek er wel voor zorgt dat je tot het einde aan toe geboeid blijft om erachter te komen wie nu uiteindelijk tot deze daad in staat is en waarom.

Plot:8 punten, omdat het verhaal spannend en verrassend is.

Leesplezier:7 punten, omdat het verhaal voor mij vanaf halverwege te langdradig werd.

Schrijfstijl:6 punten, omdat ik mij toch wel begon te storen aan de nogal uitgebreide omschrijving van details.

Originaliteit:7 punten, omdat een verhaal over vliegangst wel vernieuwend is, maar ik vond niet alles even geloofwaardig.

Psychologie:9 punten, omdat door de ontwikkeling van de hoofdpersonen de lezer steeds op het verkeerde been wordt gezet.

Brengt het gemiddelde op:7,7

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.