Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z-#1 Leesclub 35: Schemerzone Schemerzone, Voor het lezen

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 48

Cover: Deze sprak mij eerlijk gezegd niet zo aan, de titel daarin tegen weer wel. Toch besloot ik te lezen waar het verhaal over zou gaan en had ik alsnog mijn twijfels.

Auteur: Zelf heb ik nog niet eerder een boek van haar gelezen.

Verwachtingen: Aangezien mijn verwachtingen meest van de tijd anders zijn, laat ik mij deze keer verrassen.

Wendy
    Bijdrager
    Post count: 109

Ik houd niet van covers met daarop een persoon afgebeeld, maar dat is persoonlijk. Mijn smaak is het dus niet maar het maakt wel nieuwsgierig. Is het een slapende vrouw, is het Kate? In een winkel zou ik het boek wel oppakken, maar dat komt meer door de naam van de schrijfster. Ondanks dat ik nog niks van Hilde Vandermeeren heb gelezen ken ik haar naam wel doordat ik die ben tegengekomen op social media in de diverse Facebook groepen. Ik ben dus wel heel erg benieuwd naar haar boeken, ik lees er positieve dingen over.
    Ik verwacht naar aanleiding van de korte inhoud van het boek een spannend boek met een interessante verhaallijn, vooral de narcolepsie spreekt mij aan en ben ik benieuwd naar. Voor mij in elk geval een origineel iets. Maar omdat ik de schrijfstijl van de schrijfster niet ken leg ik de verwachtingen niet te hoog. Al heb ik wel al goede reacties gelezen op het boek, dus ben ik wel erg benieuwd! Ik laat me verrassen!

Katrien Baert
    Bijdrager
    Post count: 23

Cover:

Voor mij is de kleur van de cover echt wel goed gekozen, de in het rood gedrukte titel past perfect alsook de benaming van auteur in het wit is echt wel geslaagd.
    De kleuren zijn voor dus harmonieus . Misschien wordt tijdens of na het lezen van het boek duidelijk waarom deze kleuren werden bekozen.
    Het liggende gezicht bedekt met krullend haar is duidelijk en toch zeer subtiel. De zes slierten haar die over het gezicht zijn gelegd, kunnen misschien verwijzen naar het aantal verhaallijnen om uiteindelijk samen te vallen tot 3 ontknopingen.
    De achterflap is duidelijk.

Verwachting auteur

Volgens mij mogen we toch enige verwachting stellen. Deze verwachtingen mogen wel geen strop vormen voor ons Hilde Vermeeren, maar wat mezelf betreft is de verwachting toch redelijk hoog.

Verwachting verhaal:

Ik verwacht een super spannend verhaal in de mooie schrijfstijl van Hilde Vermeeren, alsook dat ze ons meermaals op het verkeerde been zal zetten. Volgens mij wordt het een prachtig verhaal

Katrien

Brigitta Dielman-Bleeker
    Bijdrager
    Post count: 60

Cover: Ik vind de cover erg aanspreken, het boek ziet er mooi uit. Ik zou het zeker pakken als ik het in de winkel zie liggen. Ook de flaptekst is erg uitnodigend.

Auteur: Ik heb nog niets van deze auteur gelezen. Ik ben vooral benieuwd naar het Vlaamse. Er zit vaak wel verschil tussen Nederlandse en Vlaamse auteurs en ik vind het leuk om hierin van alles te ontdekken en te leren.

Verwachting: Ik ben zelf verpleegkundige dus hiermee is mijn interesse al gewekt, daarnaast vind ik het erg leuk om te leren van aandoeningen die ik niet ken en als dat gedoopt is in thrillervorm hoop ik hier enorm van te gaan genieten.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.