Home Forums Leesclub 132: Schaduwstrijder Schaduwstrijder, Voor het lezen

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 113

Cover:
    De schaduw van een onbekend personage. De dader? Slachtoffer? Waarschijnlijk een man. Het is enorm rotweer. Het is nat. Dit komt niet overeen met de woestijn waar het verhaal zich afspeelt. Waarschijnlijk is deze foto dus ergens in het westen en niet in het middenoosten. Op de achterflap de auteur in het water. De bedoeling van dit tafereel is mij nog niet duidelijk.

Auteur: Ik heb al eerder iets van deze auteur gelezen en dat is mij goed bevallen. Dat was mede een reden om mij voor deze leesclub aan te melden. Ik verwacht weer een boek met veel spanning en actie. Een verhaal met een actueel thema, de terreur in Syrie.

Verwachting: Ik verwacht veel spanning. Een boek dat je aangrijpt en moeilijk op zij kunt leggen. Door het onderwerp denk ik dat het je ook tot nadenken aanzet. Nadenken over alle terreur in de wereld.

Lieke
    Bijdrager
    Post count: 72

Cover: geen opvallende cover, wel een die direct duidelijk maakt (in ieder geval aan mij) dat het om een spannend boek gaat. Ik zou het oppakken in de winkel.
    Een afbeelding in zwart-wit, met in bloedrode letters de titel. Ik zie de schaduw van een persoon op een nat wegdek, het lijkt of hij ergens tegenaan leunt, nadenkend of moegestreden.
    Op de achterflap komt een man uit zee lopen, met een verbeten, doelbewuste blik.
    Ik denk dat dit de schrijver is.

Auteur: Van deze auteur heb ik ook de eerste twee boeken gelezen, hij is een verteller.

Verwachting: Ik verwacht een spannend, meeslepend verhaal, omdat ik van de vorige boeken ook genoten heb. Pjotr laat helden en schurken mensen zijn, met fouten en tekortkomingen.
    Ik ben benieuwd hoe Suzanne Boyle zich ontwikkeld heeft na Masterplan en Dwaalspoor.

MissyP
    Bijdrager
    Post count: 156

Cover: De voorkant ziet er mysterieus uit, je ziet wel een schaduw, maar niet echt een strijd. De titel in het rood springt er goed uit! De actieve foto van Pjotr Vreeswijk op de achterkant vindt ik ook stoer en passend bij een actietrhiller

Auteur: Zijn vorige 2 thrillers heb ik ook gelezen en 5 sterren gegeven, dus ik verwacht weer een superspannend verhaal!

Verwachting: Lees dat er nu een vrouw de hoofdrol speelt, dat vind ik supergaaf en ik verwacht weer een superspannend verhaal waar wellicht nog oude bekenden langs komen…

Dayenne
    Bijdrager
    Post count: 66

Cover: Een mooie cover. De schaduw is toepasselijk bij de titel van het boek. Ik vind de cover mysterieus overkomen en dat maakt mij nieuwsgierig naar de inhoud van het boek.

Auteur: Ik heb nog niet eerder boeken van deze auteur gelezen, dus ik weet niet goed wat ik kan verwachten. Door zijn politieachtergrond verwacht ik dat hij verstand van zaken heeft en daardoor een goed verhaal kan neerzetten.

Verwachting: Ik verwacht en hoop op een boeiende thriller, spanning. Dat de drie personages intrigerend zijn en dat het boek een sterk en verrassend plot heeft.

maria
    Bijdrager
    Post count: 320

Cover: een ePub dus alleen de voorkant: een weerspiegeling van een man in de regen op stenen of een vlonder,steiger bij het water. Mistroostig zoals hij loopt en eruitziet en dat straalt de cover ook uit. Wel is de cover eenvoudig met zwart, wit en rood, alleen de schrijver in het oranje vind ik apart. Weerspiegelt is de schaduw van de strijder, dus titel komt overeen met de cover. De achterkant die ik op deze pagina zie vindt ik wel passen bij de voorkant omdat het wederom een figuur is die donker gekleed is en nu uit het water komt, dus weer met water te maken heeft.

Auteur: nog nooit van deze schrijver gehoord dus ik hoop dat hij mij kan boeien.

Verwachting: ik verwacht dat de personen hetzelfde willen maar elkaar onbewust tegenwerken

Tommy
    Bijdrager
    Post count: 118

De cover spreekt me helemaal niet aan, grijs en saai. Bij het eboek zit geen achterflap.

De naam van de auteur zorgt wel dat ik het boek absoluut wil lezen. Dat heeft alles te maken met Dwaalspoor dat ik 5 sterren gaf en boek van het jaar vond.

Susan Boyle en andere bekende figuren doen mee. Dat doet het beste verhopen, uiteraard in een totaal andere context. Een spannende plot die tot op het einde voor de nodige verrassingen zorgt, goede psychologische uitwerking van de karakters, veel aktie, kortom een superthrillen op het hoge niveau van Dwaalspoor.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.