7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 114

Spanning: 9 punten, veel actie en spanning. De vaart zit er goed in.

Plot: 9 goed opgebouwd.

Leesplezier: 9 leest lekker weg, spannend, fijne schrijfstijl

Schrijfstijl: 9 het leest makkelijk

Originaliteit: 9 heel actueel daar zijn er niet zo veel van

Psychologie: 9 het geheel steekt weldoordacht in elkaar.

Gemiddeld 9 punten.

Gemiddelde beoordeling:.. punten

Tommy
    Bijdrager
    Post count: 129

Spanning: 10 punten, omdat het tot op het einde superspannend is en blijft

Plot: 9 punten, omdat de sterke plot me toch achterliet met enkele vragen.

Leesplezier: 10 punten, omdat opnieuw een super leeservaring was.

Schrijfstijl: 10 punten, omdat je de film in je hoofd kan afspelen terwijl je het boek leest.

Originaliteit: 8 punten, omdat de uitwerking van de plot uniek is.

Psychologie: 8 punten, omdat vooral Suzanna en Joubert heel erg goed uitgewerkt zijn.

Gemiddelde beoordeling: 9,2 punten

Raywoman
    Bijdrager
    Post count: 18

Schaduwstrijder beoordeling

Spanning: 7,5 punten, omdat het een pageturner is, vooral vanaf 1/3, maar het eind niet meer zo spannend.
    Plot: 7 punten, omdat het wel lekker leest, maar ik miste wat verdieping bij sommige verhaallijnen.
    Leesplezier: 9 punten, omdat ik het een fijn boek vond om te lezen.
    Schrijfstijl: 7,5 punten, omdat het goed leest, zeker niet te moeilijk, maar een aantal keer wordt er een cliffhanger aangegeven, maar is niet altijd nodig.
    Originaliteit: 9 punten, omdat het onderwerp erg goed gevonden is en de sfeer van het boek goed is neergezet.
    Psychologie: 7 punten, omdat dat voor mij nog iets meer ontwikkeld had kunnen worden.

Totaal: 7,8 gemiddeld

Lieke
    Bijdrager
    Post count: 78

Spanning:8 punten, een paar overdreven cliffhangers haalden het broeierige soms weg

Plot: 9 punten, een bijzonder gegeven waar je af en toe wat kruimels van toegeworpen kreeg voordat je je realiseerde waar het toe zou (kunnen) leiden.

Leesplezier: 8, het duurde te lang voordat het verhaal doorliep. Al did korte, snelle hoofdstukken voelden als een aanloop naar het verhaal.

Schrijfstijl: 10 punten, deze stijl past perfect bij hrrt verhaal

Originaliteit: 9 punten, dit gegeven was het nieuw voor mij

Psychologie:7 punten, maar dat is bij een actiethriller ook niet zo belangrijk. Dus die telt wat mij betreft eigenlijk niet zo zwaar mee.

Gemiddelde beoordeling: 51:6= 8,5 punten

Een boek wat ik van harte zal aanbevelen!

maria
    Bijdrager
    Post count: 349

Spanning:6,5. punten, omdat voor mij alleen het verhaal van Villiger spanning weergaf.
    Plot:7. punten, omdat het toch een beetje onverwacht was .
    Leesplezier:7. punten, omdat het door de korte hoofdstukken makkelijk ”even “ een momentje te lezen gaf….
    Schrijfstijl:7. punten, omdat het duidelijk en prettig geschreven was. Er had wel meer uitgewerkt kunnen worden om spanning op te bouwen.
    Originaliteit:7,5. punten, omdat het enigszins met de oerknal te maken heeft en wellicht is er meer aan de hand in de wereld dan wij weten of is het fictie.
    Psychologie:.7 punten, omdat dat meer uitgewerkt had kunnen worden vooral de gevoelens van Suzanne als ze bedonderd is door Safi en als ze van een project wordt afgehaald
    Gemiddeld een 7.

MissyP
    Bijdrager
    Post count: 159

Spanning: 8 punten, omdat het spannend was of iedereen het wel zou overleven en wat nu precies een schaduwstrijder is

Plot: 7 punten, omdat het goed opgebouwd is, maar in mijn ogen ook een beetje te ver gezocht

Leesplezier: 8 punten, omdat het een spannend actie/avonturenverhaal is

Schrijfstijl: 7 punten, omdat het heerlijk vlot leest, maar ik niet zo houd van die opmerkingen van een “alwetende verteller” en ik wat moeite had met de vele namen

Originaliteit: 8 punten, omdat het een heel bijzonder verhaal is, in mijn ogen a la Indiana Jones actie en avontuur

Psychologie: 8 punten, omdat er behoorlijk psychologische spelletjes worden gespeeld tussen diverse personages

Gemiddelde beoordeling: 7.7 punten

Dayenne
    Bijdrager
    Post count: 78

Spanning: 9 punten, omdat er veel spanning en actie in het verhaal zit.

Plot: 8 punten, omdat het plot sterk is en goed opgebouwd in het verhaal.

Leesplezier: 8 punten, omdat er veel tempo in het verhaal zit en spanning bijna continu aanwezig is.

Schrijfstijl: 8 punten, omdat deze prettig en direct is.

Originaliteit: 9 punten, omdat ik geen boeken van dit type ken.

Psychologie: 8 punten, omdat het plot goed doordacht waren en de karakters zich ontwikkelden in het verhaal.

Gemiddelde beoordeling: 8,3 punten

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.