Home Forums Leesclub 132: Schaduwstrijder Schaduwstrijder, Beoordeling

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 1520
    #23730 |

Hier kun je je boek waarderen met punten (1 t/m 10).

Probeer in de toelichting met een paar woorden aan te geven waarom je het boek die waardering geeft.

Bouw je puntenwaardering op uit de volgende onderdelen en plaats dit ook bij je motivatie:

Spanning:.. punten, omdat ….

Plot:.. punten, omdat ….

Leesplezier:.. punten, omdat ….

Schrijfstijl:.. punten, omdat ….

Originaliteit:.. punten, omdat ….

Psychologie:.. punten, omdat ….

Gemiddelde beoordeling:.. punten

Bereken je eindoordeel door de 6 cijfers op te tellen en door 6 te delen (afronden op 1 cijfer achter de komma).

VERGEET OOK DE LEZERSRECENSIE NIET OP http://WWW.THRILLZONE.NL

Jolanda
    Bijdrager
    Post count: 80

Spanning: 10 punten, omdat het verhaal zeer spannend is beschreven.

Plot: 10 punten, omdat over het plot zeer goed is nagedacht.

Leesplezier: 10 punten, omdat als het boek je pakt je het uit wil lezen.

Schrijfstijl: 10 punten, omdat het een schrijfstijl is van lekker makkelijk lezen

Originaliteit: 10 punten, omdat dit geen eenheidsworst is.. Er is over nagedacht

Psychologie: 10 punten, omdat er een bepaalde druk op de mensen legt en ook het ongrijpbare wat medicijnen zowel met je lichaam als geest kan doen.

Totaal een Dikke 10!!!

Renneke Bogerd
    Bijdrager
    Post count: 54

Bouw je puntenwaardering op uit de volgende onderdelen en plaats dit ook bij je motivatie:

Spanning: 10 punten, omdat het gewoon extreem spannend was.

Plot: 10 punten, omdat het een voor mij van de ene naar de andere spannende gebeurtenis denderde als een sneltrein.

Leesplezier: 10 punten, omdat totaal in-to het boek zat en er niet uit wilde.

Schrijfstijl: 10 punten, omdat het erg pakkend en zeer begrijpelijk.

Originaliteit: 10 punten, omdat dit voor mij het eerste boek is dat zo vindingrijk spannend is geschreven.

Psychologie: 10 punten, omdat ze constant over hun kunnen gingen en vindingrijk moesten zijn om door te gaan.

Gemiddelde beoordeling: een maximale 10 punten!

kessel45
    Bijdrager
    Post count: 203

Spanning:.. 10 punten, omdat het bijzonder spannend is van begin tot eind.

Plot:.. 10 punten, omdat het een goed opgebouwd plot is zonder iets prijs te geven tussenin.

Leesplezier:.. 10 punten, omdat ik er menig fijn leesuurtje plezier aan heb beleefd. Het pakt je zodra
    je begint te lezen en laat je niet meer los tot het einde.

Schrijfstijl:.. 10 punten, omdat ik het een fijne verrassende schrijfstijl vind die heerlijk leest en hoort
    bij thrillers

Originaliteit:.. 10 punten, omdat alles zó origineel beschreven is. Je komt telkens voor verrassingen te staan.

Psychologie:.. 10 punten, omdat het psychologisch in elkaar steekt. De hele opbouw. Het boek is een échte
    psychologische thriller.

apgschoon
    Bijdrager
    Post count: 14

Spanning: 7 punten, omdat in het verhaal spannende situaties en gebeurtenissen worden weergegeven

Plot: 7 punten, omdat het plot spectaculair en doordacht is, maar her en der onvoldoende is uitgewerkt

Leesplezier: 8 punten, omdat het boek blijft boeien en er steeds nieuwe ontwikkelingen plaatsvinden

Schrijfstijl: 8 punten, omdat er fraaie zinnen worden gebruikt, er beeldend wordt geschreven (past bij het verhaal), maar hier en daar spreektaal wordt gebruikt, wat enigszins storend werkt

Originaliteit: 8 punten, omdat het verhaal zich duidelijk onderscheidt van politiethrillers en – vaak moeilijk leesbare – actiethrillers, zoals Clancy

Psychologie: 7 punten, omdat zich in het verhaal vaak spannende en spectaculaire situaties voordoen

GEMIDDELDE 7,5. Gefeliciteerd, Pjotr! 🙂

Lizzie
    Bijdrager
    Post count: 285

Spanning: 9 punten, omdat ik de spanning zo kon voelen

Plot:10 punten, omdat het plot zit super in elkaar….

Leesplezier:..10 punten, omdat Pjotr een vlotte schrijfstijl heeft….

Schrijfstijl:..10 punten, omdat …voor de vlotte schrijfstijl.

Originaliteit:.8. punten, omdat er zijn nog boeken in de genre, maar Pjotr beschrijft het zo filmisch en realistich dat hij zich het genre eigen maakt.

Psychologie:.10. punten, omdat er heel wat mindgames gespeel worden in het boek.

Gemiddelde beoordeling:.9.5 punten een mooie score voor Pjotr

Pjotr Vreeswijk
    Bijdrager
    Post count: 90

Spanning: 9 punten, omdat ik de spanning zo kon voelen

Plot:10 punten, omdat het plot zit super in elkaar….

Leesplezier:..10 punten, omdat Pjotr een vlotte schrijfstijl heeft….

Schrijfstijl:..10 punten, omdat …voor de vlotte schrijfstijl.

Originaliteit:.8. punten, omdat er zijn nog boeken in de genre, maar Pjotr beschrijft het zo filmisch en realistich dat hij zich het genre eigen maakt.

Psychologie:.10. punten, omdat er heel wat mindgames gespeel worden in het boek.

Gemiddelde beoordeling:.9.5 punten een mooie score voor Pjotr

Hey Lizzy,

Ik las net je beoordeling. Onwijs bedankt voor je mooie woorden. Word er blij van. Bedankt dat je mijn boek hebt gelezen. 🙂

Pjotr Vreeswijk
    Bijdrager

Plot:.. 10 punten, omdat het een goed opgebouwd plot is zonder iets prijs te geven tussenin.

Leesplezier:.. 10 punten, omdat ik er menig fijn leesuurtje plezier aan heb beleefd. Het pakt je zodra

Schrijfstijl:.. 10 punten, omdat ik het een fijne verrassende schrijfstijl vind die heerlijk leest en hoort
    bij thrillers

Originaliteit:.. 10 punten, omdat alles zó origineel beschreven is. Je komt telkens voor verrassingen te staan.

Psychologie:.. 10 punten, omdat het psychologisch in elkaar steekt. De hele opbouw. Het boek is een échte
    psychologische thriller.

Wauw Kessel,

Top dat je mijn boek zo goed vond. Supergaaf. Bedankt

Pjotr Vreeswijk
    Bijdrager

Spanning: 7 punten, omdat in het verhaal spannende situaties en gebeurtenissen worden weergegeven

Plot: 7 punten, omdat het plot spectaculair en doordacht is, maar her en der onvoldoende is uitgewerkt

Leesplezier: 8 punten, omdat het boek blijft boeien en er steeds nieuwe ontwikkelingen plaatsvinden

Schrijfstijl: 8 punten, omdat er fraaie zinnen worden gebruikt, er beeldend wordt geschreven (past bij het verhaal), maar hier en daar spreektaal wordt gebruikt, wat enigszins storend werkt

Originaliteit: 8 punten, omdat het verhaal zich duidelijk onderscheidt van politiethrillers en – vaak moeilijk leesbare – actiethrillers, zoals Clancy

Psychologie: 7 punten, omdat zich in het verhaal vaak spannende en spectaculaire situaties voordoen

GEMIDDELDE 7,5. Gefeliciteerd, Pjotr! 🙂

bedankt dat je mee las en voor je feedback. Altijd welkom. Top

kessel45
    Bijdrager
    Post count: 203

bij thrillers

psychologische thriller.

Wauw Kessel,

Top dat je mijn boek zo goed vond. Supergaaf. Bedankt

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.