Home Forums Leesclub 103: Schaduwen Schaduwen, Beoordeling

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 248

Spanning:6,5 punten, omdat je toch door wilde lezen om te weten wat er ging gebeuren maar ik had niet zelf de spanning van ojee….

Plot:8 punten, omdat het goed opgebouwd was en er toch nog een verrassing in zat.

Leesplezier:8 punten, omdat heel makkelijk leesbaar was.

Schrijfstijl:7,5 punten, omdat het boek korte hoofdstukken had op een “eenvoudige” prettige manier geschreven.

Originaliteit:8 punten, omdat er veel verschillende verhaallijnen waren die prettig leesbaar waren en goed te volgen.

Psychologie:7,5 punten, omdat er nog meer uitgediept had mogen worden.

Gemiddeld een 7,5

YvonneF
    Bijdrager
    Post count: 39

Dank je wel Maria!

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 209

Spanning:.7. punten, omdat Hier en daar had dat wat meer gemogen.….
    Plot:.8. punten, omdat origineel plot, had ik niet zien aankomen….
    Leesplezier:.8. punten, omdat Te kort , ik heb genoten en het mocht langer.….
    Schrijfstijl:.7. punten, omdat makkelijk leesbaar maar hier en daar mocht het uitgebreider….
    Originaliteit:.7. punten, omdat Op details na heb ik wel meer van dot soort thrillers gelezen.….
    Psychologie:.8. punten, omdat ….Met alle verwikkelingen rondom adoptie en pleegouders en intriges zit het best psychologisch goed in elkaar.

gemiddeld: 7,5

foxlake
    Bijdrager
    Post count: 34

Spanning:8 door het hele boek bouwde de spanning zich op.

Plot:9 Een onverwacht slot.

Leesplezier:8 Heb het boek met veel plezier gelezen.

Schrijfstijl:9 Bijzonder prettige stijl voor mij om te lezen.

Originaliteit:8 Het onderwerp van de verkrachting komt in meer boeken voor maar de manier waarop gereageerd werd in het boek was erg origineel.

Psychologie:8.Het boek blijft nog wel even hangen mede door de psychologie in het boek.

Gemiddelde beoordeling:50:6=8,2

MissyP
    Bijdrager
    Post count: 137

Spanning:10 punten, omdat het boek van begin tot eind spannend bleef!

Plot:10 punten, omdat het verhaal goed opgebouwd is en spannend blijft door de perspectiefwisselingen

Leesplezier:10 punten, omdat het boek blijft boeien, je wilt het niet wegleggen (omdat je iets anders MOET doen)

Schrijfstijl:10 punten, omdat het boek lekker vlot leest door de korte hoofdstukken en perspectiefwisselingen

Originaliteit:10 punten, omdat het boek wel uniek is doordat het verhaal wordt verteld door zowel slachtoffer(s) als dader(s)

Psychologie:10 punten, omdat ook slachtoffer(s) en dader(s) regelmatig in het duister tasten over wat er nu precies is gebeurd!

Tja, eindoordeel is niet moeilijk te berekenen: 10, zoals al meerdere leesgenoten voor mij. En GENOTEN heb ik zeker!

YvonneF
    Bijdrager

Wat een fijne beoordelingen! Dank je wel!

Tina
    Bijdrager
    Post count: 27

Spanning: 9 punten, De spanning bleef erin zitten, bij ieder hoofdstuk weer, nergens dommelde het in.

Plot: 8 punten wel een mooi plot, maar niet super origineel.

Leesplezier: 8 punten, kwam wat stroef op gang met al die namen, maar daarna las het wel lekker weg

Schrijfstijl: 8 punten, niet te moeilijk, maar lekker gewoon.

Originaliteit: 9 punten, Er gebeurden dingen die ik van te voren niet had verwacht!

Psychologie: 8 punten, Je denkt toch Hoe had ik zelf gereageerd? En dat was de ene keer te overdreven, en een andere keer weer te tam…..

Gemiddelde beoordeling: 8.3

XKellllllyyyyyy
    Bijdrager
    Post count: 142

Spanning:.8 punten, omdat …. Spannend en beetje misleidend was

Plot:.8. punten, omdat …. Beetje voorspelbaar als je heel goed volgt

Leesplezier:.8. punten, omdat. Het plezierig was om een niet te moeilijke boek te lezen

Schrijfstijl:8.. punten, omdat …. Het leuk is geschreven

Originaliteit:.8. punten, omdat …. Het geheim van de personages goed bewaard bleven

Psychologie:..8 punten, omdat …. Ik soms de emotie miste

Gemiddelde beoordeling:.. 8punten
    Chapeau doe zo verder

YvonneF
    Bijdrager

Ik zou het héél fijn vinden (sommigen van jullie hebben dat al gedaan) als jullie je recensie ook op Hebban.nl en Bol.com/andere boekensites zouden willen zetten. 😊

Alvast dank je wel!

sunnie031
    Bijdrager
    Post count: 109

Spanning: 9 punten, omdat ik het boek maar niet weg kon leggen

Plot: 8 punten, omdat het plot toch verrassend was door de vele wendingen

Leesplezier: 9 punten, omdat het fijne korte hoofdstukken waren en ik echt wilde weten hoe het ging aflopen.

Schrijfstijl: 9 punten, omdat het lekker vlot las

Originaliteit: 8 punten, omdat 8 punten, omdat er toch wel meer van dit soort verhalen zijn

Psychologie: 8 punten, omdat het best goed in elkaar zat en je mee ging denken

Gemiddelde beoordeling: 8,5 punten

Dayenne
    Bijdrager
    Post count: 12

Spanning: 8 punten, de spanning was continu aanwezig, dit was erg sterk aan deze thriller!

Plot: 8 punten, omdat de opbouw van het verhaal heel goed is, met elk hoofdstuk valt er een puzzelstukje op zijn plaats.

Leesplezier: 9 punten, omdat je door wilt blijven lezen en je heerlijk kunt laten meevoeren in het verhaal.

Schrijfstijl: 8 punten, omdat het heel toegankelijk en vlot geschreven is.

Originaliteit: 7 punten, omdat er meer van dit type thrillers zijn.

Psychologie: 8 punten, omdat het goed was, maar hier en daar nog wat verder uitgewerkt had kunnen worden.

Gemiddelde beoordeling: 8 punten

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.