Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS Z-#2 Leesclub 092: Salami Salami, Voor het lezen

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 37

Ik zag dat mijn reactie niet goed is weer gegeven, onderstaand de juiste versie.

Cover
    De cover is eenvoudig maar trekt me aan. Wat heeft het snijden van plakjes salami te maken met de subtitel ‘Als de waarheid op het spel staat, wordt er vaak gelogen’? Ik ben benieuwd.

Auteur
    Nog niet eerder heb ik een boek gelezen van Rudy Soetewey, ik laat me dus verrassen.

Verwachtingen
    Zoals aangegeven heb ik nog niet eerder een boek van deze auteur gelezen en laat ik me graag verrassen. Door de achterflap van het boek te lezen valt mijn oog op ‘Er staat meer in het boek dan je ziet’ van Patrick van Gompel. Deze opmerking triggert me enorm.

Sabrina
    Bijdrager
    Post count: 123

Ondertussen al aan het lezen, maar ik ben mijn bijdrage hier vergeten.

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    Een heel bijzondere cover. Nieuwsgierig naar het verhaal.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Ik heb nog nooit van deze auteur gehoord. Benieuwd!

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?
    Ik hoop op een vlot en spannend boek! Geen idee wat ik moet verwachten.

Leeuwin65
    Bijdrager
    Post count: 7

Cover: Alle aan- en opmerkingen betreffende de buitenzijde van het boek.
    Nogal apart voor een thriller

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.
    Zo als zijn andere boeken verwacht ik een goed verhaal.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van dit boek?
    Een appart verhaal van apparte schrijver.

sunnie031
    Bijdrager
    Post count: 130

De cover is bij mij zwart wit. Een salami die door een groot mes in plakjes wordt gesneden. Wat betekend die tekst ernaast? Als de waarheid op het spel staat, wordt er vaak gelogen?
    De auteur heeft mij bij zijn vorige boeken al laten genieten, dus ik ga er vanuit dat hij dat deze keer ook weer zal gaan doen. En dan nu met een thriller!
    Een goed uitgewerkte thriller!

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 341

de cover wordt opgesierd door een salami op een marmeren plaat Duidelijkere connectie met de titel is niet mogelijk.

Maar die pijl bij de M van de salami daar zal vast meer achter zitten maar wat ik heb daar nog geen idee van dit raadsel wordt waarschijnlijk opgelost/duidelijk tijdens het lezen.

De quote op de cover Als de waarheid op het spelstaat ,wordt er vaak gelogen is wat mij betreft een waarheid.

Na de tekst op de achterkant gelezen te hebben moet ik bekennen dat ik er degelijk een humor in herkende en dacht meteen dat ik tijdens het lezen regelmatig een glimlach kan verwachten.

Voor de rest ga ik er blanco in beginnen want dit wordt het eerste boek wat ik van deze auteur gaat lezen.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.